Open Màster Class: Màrqueting Experiencial i Sensorial

25/11/2014  
Fotografia de: Open Màster Class: Màrqueting Experiencial i Sensorial | CETT

Tal i com succeeix amb els plantejaments de màrqueting, la recerca de satisfacció del client s'ha traslladat de la comunicació unidireccional del producte (1.0) a una bidireccional amb l'usuari (2.0 - 3.0). Comprem des de l'emoció, justifiquem des de la raó, Partint de la premissa que el 85% de les decisions es prenen de manera emocional (encara que sempre amb un intent de justificació racional), l'ús dels sentits i les emocions en les estratègies de màrqueting conformen la base d'aquesta disciplina.


És per aquest motiu que des del Màster Oficial en Direcció d’Esdeveniments CETT-UB s’ha organitzat la Open Màster Class: Màrqueting Experiencial i Sensorial, per tal de tractar aquest tema transversal i aplicable a diversos sectors. 


PROGRAMA:

19h Presentació i benvinguda per part de Mireia Ros, directora del Màster Oficial en Direcció d’Esdeveniments CETT-UB.


19.10h Ponència principal: Màrqueting Experiencial i Sensorial a càrrec de Carles Casas, director Marketing de la empresa Emotion Experience


20.00 Taula rodona 


20.45h Networking Corner. Els assistents a la Open Màster Class es dividiran per temàtiques d’interès i podran fer una sessió de networking amb els participants de la taula rodona.

21.00h Final de l’acte.


Entrada gratuïta. Es prega prèvia inscripció per motius d’aforament limitat mitjançant el següent formulari:

 

VULL ASSISTIR!

 


Recorda que pots seguir l’acte i dir la teva a les xarxes socials mitjançant l’etiqueta #masterclassCETT



Fotografia de: Open Màster Class: Màrqueting Experiencial i Sensorial | CETT
Open Master Class CETT Màrqueting Experiencial i Sensorial