Presentat el “Customer Journey” de l’ Observatorio del Turismo Rural en España en el IV International Congress on Tourism 2015

23/12/2015  
Fotografia de: Presentat el “Customer Journey” de l’ Observatorio del Turismo Rural en España en el IV International Congress on Tourism 2015 | CETT

Enric López C., professor i investigador del Grup de Recerca Hoteleria va presentar el passat 4 de desembre de 2015 el projecte de l’ Observatorio del Turismo Rural en el IV International Congress on Tourism 2015 de Guimaraes, Portugal.


En concret, en aquesta ocasió va presentar el primer “Customer  Journey” del Turista Rural que existeix a Espanya. En aquest “Customer  Journey” s’indiquen les diferents fases per les quals passa un turista rural en la seva experiència turística, des de que comença el procés de cerca de la informació per a fer la seva escapada fins que la comparteix a les xarxes social, portals especialitzats i web pròpia de l’ allotjament rural.


Aquest IV International Congress on Tourism 2015, la temàtica del qual ha estat: “Tourism for the 21st Century” ha comptat amb quasi 100 aportacions científiques d’ àmbit interdisciplinar amb el turisme com a eix vertebrador de més de 200 investigadors.


El primer Observatori del Turisme Rural a Espanya és un projecte innovador en el sector del turisme rural , realitzat per tres partners estratègics :


  • EscapadaRural.com, portal especialitzat en turisme rural.
  • CETT Tourism&Hospitality-Education/Research, adscrit a la Universitat de Barcelona.
  • Netquest, empresa de camp online i tecnologia d'enquestació.


El Grup de Recerca sobre viatgers i allotjaments rurals s'ha constituït com un espai per al coneixement i la recerca del turisme rural , que sorgeix amb vocació de continuïtat . D'aquesta manera , l'Observatori del Turisme Rural neix amb la idea de difondre les tendències , necessitats i problemàtiques del turisme rural , tant des del punt de vista de la demanda ( els viatgers ) com de l'oferta ( els propietaris ) .


Podeu trobar més informació sobre el “Customer Journey” a la pàgina 39 del últim Tot CETT, aquí.