Ha oblidat la seva clau?
Que és CETT Alumni?
05.04.2017

Crear campanyes de recerca per a l’empresa turística mitjançant Google AdWords

El funcionament de Google AdWords es basa en campanyes de recerca, ja que ens permeten generar trànsit de forma ràpida cap a la nostra web i provar les paraules clau mitjançant les quals ens podem posicionar. És important que aquestes campanyes estiguin orientades a tot tipus de dispositius, incloent-hi ordinadors, tablets i mòbils.

La clau per a ser rellevants mitjançant les nostres campanyes de recerca és la segmentació. Per això, hem de tenir en compte com ens estan buscant els nostres usuaris. El posicionament comença amb el terme de recerca, és a dir, les paraules que s’introdueixen a la recerca de Google, seguit de la paraula clau que tenim al grup d’anuncis que fa que s’activin i, finalment, la pàgina de destí on va a parar l’usuari, desprès de fer clic al nostre anunci. Si aconseguim ser rellevants a cadascuna de les passes esmentades anteriorment, significarà que tenim un bon nivell de qualitat i, en definitiva, pagarem menys per cada clic que realitzi l’usuari.

La importància de comptar amb una presència multidispositiu a les nostres campanyes radica a l’any 2016, on per primera vegada a la historia les xifres de trànsit mòbil superaven a les de l’ordinador de sobretaula. Aquest fet va suposar un gran canvi, present tant a nivell social com al context publicitari.

És un fet reconèixer que els mòbils guanyen terreny de manera imparable, a més, no són dispositius excloents, els utilitzem i paral·lelament consumin altres mitjans. És molt habitual veure la televisió, ser impactats per un anunci que ens interessa i, immediatament, agafar el mòbil o la tablet per a realitzar una recerca sobre aquest producte o servei. Per suposat, cada vegada més, aquests dispositius mòbils formen part no només del procés de recerca i d’informació, sinó també del procés de compra.

És per això que comptar amb una presència multidispositiu a les nostres campanyes és fonamental, ja que ens permet acompanyar a l’usuari en el moment en el que li sorgeixen diferents necessitats i poder oferir solucions adaptades a cadascuna d’elles.

Així doncs, per a poder sobreviure en el món mobile, existeixen múltiples estratègies i funcionalitats que ens permetran plantejar i optimitzar les nostres campanyes amb aquest dispositiu. Pel que no hem d’oblidar les apps, les quals podrem promocionar de diferents maneres i, per altra banda, suposen un volum molt important de les ubicacions on apareixeran els nostres anuncis.

Amb tot, el que ens queda clar és que és necessària una bona gestió i un mínim de coneixement tècnic per fer ús del gegant publicitari en entorn digital, Google AdWords, una eina sens dubte necessària per a qualsevol tipus de negoci, especialment per destacar a la, cada vegada més notòria, competència del sector turístic. Hotels, agències de viatges, empreses de consultoria, qualsevol companyia és susceptible d’incorporar Google AdWords a la seva estratègia de Màrqueting, i per això, des de CETT-UB et donem l’oportunitat d’aprendre a gestionar-ho, de la mà d’Albert Martínez Gallego, CEO a Sekuenz, (màrqueting digital especialitzada en turisme) i la col·laboració d’Adrián Garijo, Agency Devolpment Manager for Google Spain, en el curs Google AdWords per a empreses turístiques i hotels (del 20/06/2017 al 14/07/2017). Un curs que et dotarà d’una visió global del funcionament del Search Engine Marketing aplicat al sector turístic i t’oferirà no només els coneixements per planificar i gestionar campanyes d’ AdWords eficientment, sinó que també et prepararà per a l’examen de Google AdWords amb simulacions del mateix.

Accedeix ara a través d’aquest link i comença a crear la teva estratègia d’AdWords. A més, si ets Alumni Premium, aprofita el 20% de descompte.




Deixa'ns la teva opinió

Publica un comentari: