Ha oblidat la seva clau?
E3

Oferta laboral Agent de viatges

Referencia: 16229
Data: 07/07/2017
Area: Intermediació
Feina: Agent Dpt. de Producte
Càrrec: Agent de viatges
Lloc de treball: Sant Cugat del Vallès (españa)
Tasques: Amb major o menor mesura en funció de la temporada de vendes on ens trobem.


1) Atenció al client i comercialització dels programes penjats al Web
2) Atenció a les peticions dels clients per programes a mida i tancament de la venda d’aquestes. Disseny de les propostes.
3) Atenció telefònica
4) Peticions d’informació i factures a proveïdors i atenció d’aquests quan sigui ruerit
5) Gestió de la part administrativa com a agent de viatges obrint fitxes de clients i proveïdors, entrant la informació dels expedients i tancant-los per la seva facturació
6) Elaboració de la documentació per lliurar als clients: contractes, assegurances, ..
7) Seguiment continu de les peticions i cobraments rebuts i informar de l’estat d’aquests quan sigui requerit/da.
8) Cerca d’informació per la Direcció relativa a clients, proveïdors o competència
9) Acompanyament puntual de clients que vinguin actuant com a agencia receptiva
10) Escriptura d’articles al Blog atenent un calendari pactat.
11) Entrada i manteniment del programes a la plataforma Web de l’agència.
12) Traducció de programes del castellà al català i als altres idiomes (això dependrà dels coneixements en idiomes del candidat/a)
13) Assistència a les reunions a la que sigui convocat/da
14) Asistencia a fires sectorials si és requerida
15) Altres tasques de caire administratiu o comercial no esmentades en els punts anteriors
Requisits: a) Ser una persona propera amb la gent, empàtica i apassionada dels viatges
b) Ser creativa en general, i concretament cercant solucions per els clients
c) Tenir experiència prèvia treballant en agencia de viatges, havent atès a client final (mail, telèfon i mostrador) i treballat amb programes de gestió d'agències de viatges (GIAV, Beroni, ..)
d) Gran capacitat de treball i polivalència per desenvolupar tasques comercials i internes amb la mateixa eficàcia i eficiència
e) Saber treballar de forma autònoma sense requerir de supervisió constant
f) Dominar les eines bàsiques d'ofimàtica: paquet Office (Word, Excel, Power point), edició bàsica de fotografies (per adequar-les als documents), saber fer bones cerques al google, …
F)Idiomes: Català i castellà nadius. Anglès bon nivell de parla i escriptura. Es valorarà un bon nivell de francès, tot i que no és fonamental en aquests moments.
h) bona redacció en quan a contingut i a ortografia
i) Ideal si també té alguna experiència en la redacció d’articles en blogs (no imprescindible).
j) Molt important: La persona contractada haurà d’estar en situació d’atur amb una antiguitat mínima de 3 mesos.

Es considerarà que s’acompleix el requisit, en els casos en els quals s’ha treballat un màxim de 60 dies en els 6 mesos immediatament anteriors a la data límit de la presentació de sol•licituds.
S'ofereix: - Jornada partida de 9:30 a 13:30 i de 16:30 a 19:30 de dilluns a divendres.

Ocasionalment, i en base al volum puntual de feina, pot ser requerida per estendre una mica més la jornada o be per treballar en cap de setmana per motiu de Fires o de alguna petició com a receptius.


- Contracte de 12 mesos, amb un mes de prova, prorrogable cas de superar exitosament el primer any


- Incorporació entre 1 de novembre i 31 de desembre de 2017
Jornada: SENCERA

Si estàs interessat en alguna d'aquestes ofertes, cal que clickis a inscriure's i adjuntis el teu CV. Des del E3 farem arribar la teva candidatura als responsables de selecció de l'empresa.