Ha oblidat la seva clau?
CAT | ESP
Que és CETT Alumni?
20.05.2005

Sopar Col·loqui amb el Grupo ZERO

El dijous 28 d’abril  vam gaudir de la presència de Mauricio F. Adalid (Director Comercial y de Marketing del Grupo Zero) i el delegat de la revista Zero a Barcelona ,Carlos de Cires,  Director de una de les primeres agències  de viatges especialitzada en turisme gay Viatges Rainwow).

La tertúlia va ser molt agradable, en Mauricio va fer una petita presentació en Power Point de la importància que te el col·lectiu Gay-Lesbic en segments de consum relacionats amb l’oci, viatges, cosmètica, salut, etc... Realment els números que va presentar són importants, doncs és un col·lectiu amb molt més temps lliure i molt més poder adquisitiu destinat al lleure i l’oci (que no vol dir més renta, encara que de vegades si).

 

Per una altre banda és va comentar la normalització del col·lectiu en aquests darrers anys, en una clara progressió geomètrica, encara que a dia  d’avui  encara hi ha algun que altre tabú i alguns estereotips erronis. Personatges públics reconeguts  han ajudat a normalitzar molt el tema.

Com a curiositat, però, la revista encara s’envia a sobre tancat (color negre) als més de 20.000 subscriptors. La tirada total és de 50.000 exemplars.

 

També va ser interessant saber com reconegudes empreses nacionals que es negaven a dirigir-se a aquest mercat (per temes "morals" i de marketing), avui és barallen per pagar les contraportades de la revista Zero. Grupo Zero ha sabut introduir un  producte de qualitat dirigit  aquest mercat.

 

Volem agrair des d’aquestes línies al ponent que es va desplaçar des de Madrid  per assistir al sopar tertúlia que va organitzar l’Associació .

 

Rafa Serra

Vice-President de l’Associació d’Antics Alumnes del Cett

 


 


Comentaris (0)

Publicar un comentari: