Inici > > > Viticultura > >

Viticultura

Mòdul
(Veure tot)
 
Viticultura 370 €
Més
informació
Modalitat: Online
Crèdits: 3 ECTS - 75 hores lectives
Dates: 17/10/2016 a 20/11/2016
Idioma: Castellà
Itinerari: Curs d'expert en viticultura, enologia i tast de vins
Contacta amb nosaltres ››

Metodologia


La realització dels mòduls es desenvoluparà mitjançant la metodologia de l’educació a distància. Amb aquest tipus de formació es pretén que l'estudiant sigui el protagonista de la seva formació, amb horaris totalment flexibles i adaptant els coneixements a les necessitats de l'alumne.

L’estudiant disposarà del recolzament d’un tutor i d’experts en els continguts, i mitjançant el campus virtual podrà desenvolupar el seu aprenentatge de forma tutelada o autònoma, quan les eines i el plantejament ho requereixin.

Els mòduls són impartits per a un equip de professors i professionals en actiu de l'àmbit de l'enologia, així com coordinadors responsables dels mòduls, amb la funció principal de dinamitzar el procés formatiu, garantint un seguiment i aprofitament òptim del curs.

 

Avaluació

L’avaluació del mòdul està basada en una metodologia d’avaluació continua pensada per l’educació a distància en línia i que es fonamenta en tres recursos:

  1. Les activitats bàsiques de comprensió. Aquestes es proposen al llarg del mòdul i són activitats amb diferent nivell de dificultat i format que asseguren la comprensió del corpus teòric i l’adquisició dels coneixements necessaris. Aquestes activitats permeten la identificació i comprensió dels continguts. La majoria són de resposta oberta per part de l’alumnat i són avaluades pel docent- tutor de cada mòdul. Es compta també amb activitats de preguntes de resposta alternativa en format d’autotest i que són realitzades per l’alumnat.

  2. Les activitats d’aprofundiment són activitats d’anàlisi i reflexió en que l’alumnat posa de manifest l’aprenantatge i la correcte interpretació dels continguts i coneixements adquirits al llarg del desenvolupament del mòdul. Comporten una resposta oberta per part de l’alumnat i són avaluades sempre pel docent tutor.

  3. Els debats plantejats a l’espai fòrum són de caràcter obligatori. La participació a aquests debats facilita la interacció entre l’alumnat i la resta de participants al campus virtual, com són els professionals experts i els docents.

Deixa'ns la teva opinió

Publica un comentari