Inici > > > Màster en Gestió i Dinamització Turística del Patrimoni > >

Màster en Gestió i Dinamització Turística del Patrimoni

Màster
(Veure tot)
 
Màster en Gestió i Dinamització Turística del Patrimoni 3.980 €
+ taxes UB 547,60  € 
Més
informació
Modalitat: Online
Crèdits: 66 ECTS - 1650 hores lectives
Dates: 13/10/2016 a 23/06/2017
Idioma: Castellà
Contacta amb nosaltres ››
3.980 €
+ taxes UB 547,60  € 

Objectius

Dotar als alumnes de coneixements i habilitats necessàries perquè siguin capaços de:

  • Formar professionalment gestors d’equipaments turístics del patrimoni cultural i natural.

  • Aplicar els principis de la didàctica del patrimoni als projectes i les activitats relacionades amb els equipaments patrimonials turístics.

  • Habilitar els participants per a la coordinació dels diversos agents turístics (públics i privats) implicats en la comercialització i la comunicació dels equipaments patrimonials turístics.

  • Aconseguir una formació de qualitat per a tots aquells professionals del sector que vulguin reciclar-se i/o adaptar-se als nous models de gestió patrimonial.

  • Capacitar als professionals en noves tècniques de dinamització interactives adaptades als nous requeriments actuals.

Competències transversals

  • Desenvolupar la iniciativa orientada cap a l'esperit emprenedor.

  • Desenvolupar la capacitat per a planificar i organitzar de forma metòdica els projectes.

  • Potenciar l'anàlisi de problemes per a la recerca de solucions en la gestió turística.

  • Potenciar la capacitat de gestió enfocada als equipaments patrimonials turístics.

  • Potenciar la capacitat crítica enfocada cap a la integració de les metodologies i eines per a la millora en els processos de creació i gestió dels equipaments patrimonials d’ús turístic.

  • Fomentar la creativitat per a incrementar la innovació en la gestió dels equipaments patrimonials d’ús turístic.

  • Conèixer propostes i estudis de cas internacionals 

Competències específiques

  • Potenciar la visió de negoci mitjançant l'anàlisi de mercats i la realització d’estratègies de màrqueting aplicades als equipaments patrimonials d’ús turístic.

  • Desenvolupar l’anàlisi crític basant l’anàlisi en els principis del turisme i del patrimoni cultural i natural i la seva importància com a sector econòmic.

  • Aplicar els mètodes i eines didàctiques i interactives per a la dinamització dels equipaments patrimonials d’ús turístic.

  • Desenvolupar les habilitats tècniques necessàries per al disseny de materials culturals i educatius innovadors, didàctics i interactius en l’àmbit dels equipaments patrimonials d’ús turístic.

  • Analitzar de forma crítica la relació de l’accessibilitat del visitant amb els equipaments patrimonials d’ús turístic.

  • Dissenyar la planificació estratègica dels equipaments patrimonials d’ús turístic.

  • Elaborar l’aplicació de mètodes i eines d’estudi per a la gestió del públic.

  • Conceptualitzar la nova realitat del turisme cultural i natural i els seus elements principals.

  • Detectar les potencialitats en el sector entorn a la creació de productes turísticopatrimonials.

  • Conèixer eines que ajudin a optimitzar la gestió dels equipaments patrimonials d'ús turístics.

  • Dissenyar materials didàctics eficaços.

  • Conèixer els principis d’accessibilitat i inclusió als equipaments patrimonials d'ús turístic.

  • Desenvolupar habilitats tècniques necessàries per dissenyar estratègies de comercialització i comunicació efectives.

Deixa'ns la teva opinió

ola

iker

Publica un comentari