Inici > > > Recursos digitals i estratègies de marketing > >

Recursos digitals i estratègies de marketing

Mòdul
(Veure tot)
 
Recursos digitals i estratègies de marketing 655 €
Més
informació
Modalitat: Online
Crèdits: 9 ECTS - 225 hrs
Dates: 20/03/2017 a 30/04/2017
Idioma: Castellà
Itinerari: Postgrau en Estratègia Turística del Patrimoni
Contacta amb nosaltres ››

Temàtica

T1. Introducció als conceptes claus per a la comercialització turística del patrimoni.

T2. De l'estratègia a la implementació. La comercialització online y offline y el marketing operativo.

T3. Viatjant pels continguts de la xarxa.

T4. Recursos i estratègies per a viatjar sense moure's.

T5. Turisme en xarxa. El potencial del Big Data i Open Data.


AUTORES: Mercè Colom, Núria Prieto, Júlia Castell, Dra. Javiera Atenas, Silvia Sanjuan.        

TUTORA: Mercè Colom, Júlia Castell.

Deixa'ns la teva opinió

Publica un comentari