Inici > > > Recursos digitals i estratègies de marketing > >

Recursos digitals i estratègies de marketing

Mòdul
(Veure tot)
 
Recursos digitals i estratègies de marketing 655 €
Més
informació
Modalitat: Online
Crèdits: 9 ECTS - 225 hrs
Dates: 20/03/2017 a 30/04/2017
Idioma: Castellà
Itinerari: Postgrau en Estratègia Turística del Patrimoni
Contacta amb nosaltres ››

Temàtica

T1. Nous perfils de turistes. 

T2. Formes de fer turisme virtual des de casa.

T3. Xarxes socials i aplicacions, una bona forma de visitar virtualment un equipament turístico-patrimonial. 

T4. La fidelització dels visitants a través de la interactivitat online.

T5. Introducció als conceptes claus per a una comercialització d'equipaments patrimonials.  

T6. Canals de distribució.

T7. Plans de màrketing estratègic.

T8. L'ABC d'un bon pla de comercialització enfocat a equipaments patrimonials d'ús turístic.  

 

AUTORES: MERCÈ COLOM, NÚRIA PRIETO, JÚLIA CASTELL, JAVIERA ATENAS, SÍLVIA LÓPEZ i SILVIA SANJUAN              

TUTORES: MERCÈ COLOM i NÚRIA PRIETO i JÚLIA CASTELL


Deixa'ns la teva opinió

Publica un comentari