Inici > > > Recursos digitals i estratègies de marketing > >

Recursos digitals i estratègies de marketing

Mòdul
(Veure tot)
 
Recursos digitals i estratègies de marketing 655 €
Més
informació
Modalitat: Online
Crèdits: 9 ECTS - 225 hrs
Dates: 20/03/2017 a 30/04/2017
Idioma: Castellà
Itinerari: Postgrau en Estratègia Turística del Patrimoni
Contacta amb nosaltres ››

A qui va dirigit 


Aquest mòdul de Recursos digitals i estratègies de marketing va destinat a un perfil de alumnado que dentro del mundo del patrimonio, de los elementos y los espacios patrimoniales, esté interesado en consolidar conocimientos de los diferentes recursos didácticos de interactividad online que más se utilizan por los turistas en la actualidad i que estigui interessat en consolidar coneixements de gestió de la comunicació i comercialització, tant a nivell online com offline, dels equipaments patrimonials turístics.

Es poden englobar els següents perfils:
  • Tècnics i educadors de museus, centres d'interpretació, centres de visitants, conjunts monumentals, ambientals, geològics, industrials, històrics, artístics i arqueològics, centres de ciència, etc.

  • Museòlegs i museògrafs.

  • Professionals vinculats al món del turisme cultural.

  • Gestors culturals i de l'oci.

  • Animadors socioculturals.

  • Llicenciats en disciplines com Història, Arqueologia, Història de l'Art, Biologia, Geologia,  Belles Arts, Pedagogia, Comunicació, Marketing, etc.

  • i d'altres professionals interessats en el Patrimoni.

Deixa'ns la teva opinió

Publica un comentari