Inici > > > Recursos digitals i estratègies de marketing > >

Recursos digitals i estratègies de marketing

Mòdul
(Veure tot)
 
Recursos digitals i estratègies de marketing 655 €
Més
informació
Modalitat: Online
Crèdits: 9 ECTS - 225 hrs
Dates: 20/03/2017 a 30/04/2017
Idioma: Castellà
Itinerari: Postgrau en Estratègia Turística del Patrimoni
Contacta amb nosaltres ››

Introducció

Tant els recursos didàctics com els propis usuaris han canviat substancialment en els últims deu anys degut a l'evolució de les Tecnologies de la Comunicació i Informació, a la facilitat i abaratiment de l'accés a Internet i a l'èxit de les Xarxes Socials. És per això que, disposar d'equipaments patrimonials de bona bona qualitat és essencial per a donar a conèixer el patrimoni cultural i natural als visitants, ja que el turisme és una indústria econòmica bàsica per a el desenvolupament de molts territori i societats. A més a més, la correcta planificació estratègica de marketing i comercialització dels equipaments és essencial per a la seva sostenibilitat econòmica.

Així doncs, en aquest mòdul s'expliquen els principals recursos d'interactivitat online que actualment utilitzen els turistes per crear els seus itineraris, o simplement per visitar els espais de forma virtual, salvant les distàncies de temps i espai. Per aquest motiu, es donen les claus per a que els creadors i gestors d'equipaments patrimonials puguin respondre a les necessitats tecnològiques dels potencials visitants per a la captació i fidelització utilitzant moderns i innovadors recursos didàctics online. Ens endinsarem també en els conceptes clau del marketing i la comercialització dels disferents equipaments d'ús turístic, tant a nivell offline com online. De la mateixa manera, té com a finalitat que els estudiants obtinguin una visió global dels principals actors i canals de distribució en el sector turístic. Per tant, es donaran les bases per realitzar un bon pla de comercialització, tant a nivell estratègic com operatiu, enfocat als equipaments patrimonials d'ús turístic.



Deixa'ns la teva opinió

Publica un comentari