Inici > > > Postgrau en Estratègia Turística del Patrimoni > >

Postgrau en Estratègia Turística del Patrimoni

Postgrau
(Veure tot)
 
Postgrau en Estratègia Turística del Patrimoni 1.990 €
+ taxes UB 308,80  € 
Més
informació
Modalitat: Online
Crèdits: 30 ECTS - 750 hores lectives
Dates: 15/02/2017 a 23/06/2017
Idioma: Castellà
Itinerari: Màster en Gestió i Dinamització Turística del Patrimoni
Contacta amb nosaltres ››
1.990 €
+ taxes UB 308,80  € 

Objectius

Dotar als alumnes de coneixements i habilitats necessàries perquè siguin capaços de:

  • Formar professionalment gestors d’equipaments turístics del patrimoni cultural i natural.

  • Aplicar els principis de la didàctica del patrimoni als projectes i les activitats relacionades amb els equipaments patrimonials turístics.

  • Habilitar els participants per a la coordinació dels diversos agents turístics (públics i privats) implicats en la comercialització i la comunicació dels equipaments patrimonials turístics.

  • Aconseguir una formació de qualitat per a tots aquells professionals del sector que vulguin reciclar-se i/o adaptar-se als nous models de gestió patrimonial.

  • Formar-se en l'estratègia i dinamització del patrimoni cultural i natural i dels equipaments turístics del patrimoni cultural i natural, des de la visió més comercial del màrqueting.

  • Adquirir els conceptes clau per a una comercialització d'èxit, en línea i offline, de les diferents tipologies de patrimoni i dels equipaments patrimonials turístics.

  • Adquirir una visió global dels diferents canals de distribució més rellevants en el sector patrimonial turístic.

  • Assolir els coneixements pel que fa l'elaboració d'un pla de màrqueting estratègic.

  • Crear i elaborar plans estratègics per implantar models de dinamització i de comercialització adaptats als nous temps.

  • Coordinar els diversos agents turístics (públics i privats) implicats en la comercialització i la comunicació del patrimoni turístic.

  • Identificar i analitzar els visitants dels equipaments patrimonials d'ús turístic.

  • Conèixer els diefrents actors de mediació didàctica del patrimoni i els seus principals valors.

  • Aconseguir una formació de qualitat per a tots aquells professionals del sector que vulguin reciclar-se o adaptar-se als nous models de gestió patrimonial.

Competències

  • Analitzar de forma crítica la relació de l’accessibilitat del visitant amb els equipaments patrimonials d’ús turístic.

  • Desenvolupar l’anàlisi crític basant l’anàlisi en els principis del turisme i del patrimoni cultural i natural i la seva importància com a sector econòmic.

  • Potenciar la visió de negoci mitjançant l'anàlisi de mercats i la realització d’estratègies de màrqueting aplicades als equipaments patrimonials d’ús turístic.

  • Elaborar l’aplicació de mètodes i eines d’estudi per a la gestió del públic.

  • Desenvolupar la iniciativa orientada cap a l'esperit emprenedor.

  • Conèixer propostes i estudis de cas internacionals.

  • Desenvolupar habilitats tècniques necessàries per dissenyar estratègies de comercialització i comunicació efectives.

  • Dissenyar la planificació estratègica dels equipaments patrimonials d’ús turístic.

Deixa'ns la teva opinió

very compliments For your Activities. By Silvio Siciliano & Michela De Pilla. www.uisemediterranexplorer.com

Silvio Siciliano

Estimados

Deseo saber cuando comienza el post grado y cuanto dura.

Quedo atenta

soldelelqui@hotmail.com

sol rivera

Publica un comentari