FORMACIÓ CONTÍNUA - 2017 -

 
INICI > CURSOS CURTA DURADA > Àrea de Turisme > Atenció al client i tècniques de venda en serveis turístics

P0294 - Atenció al client i tècniques de venda en serveis turístics

Durada9 hores
HorariDilluns i dimarts de 17:00 a 20:30 h.
ObservacionsPrevist pel segon semestre 2017
Preu225,00 €

OBJECTIU

  • Adquirir habilitats i competències que permetin millorar el tracte amb el client, incrementant-ne l’eficàcia i la satisfacció.
  • Proporcionar als assistents els coneixements bàsics entorn a les competències i habilitats comunicatives.
  • Incidir en els principis bàsics de l’atenció al client.
  • Aprofundir en les tècniques de comunicació, persuasió,  i recomanacions al client, vinculades en tot procés de venda.
  • Identificar, reconèixer i reaccionar correctament davant de situacions de queixes i reclamacions per part dels clients.


PÚBLIC OBJECTIU

  • Responsables de vendes, promotors comercials i professionals de base en general del sector de  l’hoteleria involucrats en la comercialització i  l’atenció al client, que vulguin millorar les seves  competències en l’atenció al client així com aquells aspectes de la venda més relacionats amb la comunicació i la persuasió.


PROGRAMA

  1. La preparació a la venda. La importància del pre-servei
    • Planificació i previsió dels elements de treball propis del persona
    • La imatge personal
    • La imatge del local i/o centre de treball.

2. Tècniques de venda: la recomanació i la persuasió.

3. L’esperit de servei en l’atenció al client. Tècniques per millorar la qualitat de l’atenció al client, en el sector de  l’hoteleria.

4. Tipologia de clients. Tècniques de comercialització dels serveis i productes. Com millorar l’increment del consum. 

5. La comunicació. Barreres de la comunicació. L’art de saber escoltar. L’empatia amb el client. Dots per millorar el “savoir faire”.

6. Tractament de queixes i reclamacions.


TITULACIÓ
En acabar el curs s'obté un certificat d'assistència de l'Escola de Formació Contínua CETT

 

Descomptes:

  • 20% per Alumni CETT (associats)
  • 15% si s'inscriuen dos o més treballadors de la mateixa empresa
  • 10% si t'inscrius i fas el pagament fins el 14 de maig de 2017 CODI: EB10AC
  • 10% per Alumni UB (associats)
  • 10 % per col·lectius especials (aturats, majors 55 anys, etc.), caldrà que ens demanis el codi d'oferta!

Descomptes no acumulables

Última modificació 23/01/2017
CETTConsultors Av. Can Marcet, 36-38 08035 Barcelona Tel. +34.93.504.04.25 Fax +34.93.428.67.77 e-mail: formacio.continua@cett.cat | ESCOLA DE FORMACIÓ CONTINUA - FORMACIÓ A MIDA