FORMACIÓ CONTÍNUA - 2017 -

 
OBJECTIU
  • Conèixer Internet com a eina de treball per comercialitzar establiments hotelers i com maximitzar els resultats i la rendibilitat dels hotels.
PÚBLIC OBJECTIU
  • Directors d’hotel i Caps de recepció
PROGRAMA
  1. Internet com a  eina de treball
  2. Ocupació, canals i segments
  3. Pressupostos Pick Up i Revpar
  4. Estratègia de vendes a curt i llarg termini segons objectius , competència, història i esdeveniments
  5. Claus de l’èxit: Disponibilitat + Preu Adient + Producte
  6. Potenciació Online de Websites de Centrals de Reserves i Operadors
  7. Paritat de tarifes, Mark up i  Best Available Rate
  8. Noves tendències del mercat
  9. Paquets dinàmics, ofertes i diferenciació del producte en el mercat online
  10. Casos pràctics i exemples
Última modificació 28/01/2008
CETTConsultors Av. Can Marcet, 36-38 08035 Barcelona Tel. +34.93.504.04.25 Fax +34.93.428.67.77 e-mail: formacio.continua@cett.cat | ESCOLA DE FORMACIÓ CONTINUA - FORMACIÓ A MIDA