FORMACIÓ CONTÍNUA - 2016 -

 
INICI > CURSOS CURTA DURADA > Àrea de Gastronomia > Màrqueting Digital per a cellers i empreses de restauració i gastronomia

P0275 - Màrqueting Digital per a cellers i empreses de restauració i gastronomia

Durada18 hores
1ª ediciódel 24/05/2016, fins el 07/06/2016
HorariDimarts de 09:30 a 13:30h. i de 15:00-17:00 h.
Preu360,00 €
OBJECTIUS
  • Entendre els àmbits digitals en general
  • Saber què és el Social Media màrqueting i aprendre a utilitzar-lo amb efectivitat (xarxes socials, quines són millors per sector vi/gastronomia i perquè)
  • Aprendre a potenciar l'enoturisme a través de les xarxes socials (convertir leads en clients)
  • Aprendre a fidelitzar clients amb estratègies digitals 
  • Aprendre tècniques de SEO i SEM (posicionament a Internet)
  • Aprendre a captar clients utilitzant màrqueting d'atracció (Inbound màrqueting) al sectors del vi i la restauració
  • Interpretar les mètriques digitals
PÚBLIC OBJECTIU
  • El curs està adreçat a empreses i professionals independents del sector del vi, la restauració i la gastronomía que vulguin adquirir coneixements de màrqueting digital. Tots els professionals independents i/o empresaris necessiten saber què fer a Internet i de quina manera fer-ho.
  • A més aquest curs va dirigit a tothom que vulgui tenir una estratègia digital per al seu negoci o per la seva marca personal.
PROGRAMA

1.     Conceptes generals

1.1.    L'Internet de les persones i l'Internet de les coses: evolució de l'àmbit digital des del 1995 fins avui. Què vindrà en un futur?

1.2.    Canals propis, canals comprats i canals guanyats.

1.3.    Concepte d'intermediació digital.

2.     Pla estratègic. Perquè ser a la xarxa i com ser-hi:

2.1.    Ser a Internet: perquè ser a Internet i de quina manera. Drupal, wordpress, magento... La importància dels continguts.

2.2.    Monitorització i estrategia de màrqueting 2.0: Monitoritzem la xarxa. Controlem què diuen de nosaltres i què diuen de la competència.

3.     Captació de clients

3.1.    Publicitat online i estratègia publicitària: Estratègia publicitària, briefing i targets. Diferents formats publicitaris.

3.2.    E-mail màrqueting: Estratègies de campanyes de correu electrònic. Errors comuns.

3.3.    Màrqueting d'afiliació: Eixos bàsics d'un programa d'afiliació. Avantatges i inconvenients. Principals xarxes d'afiliats.

3.4.    Mobile Marketing: accions pull i push

3.5.    Social Media Marketing: Xarxes socials. Què són? Quins tipus hi ha? Segmentació i hàbits d'ús a les xarxes socials. Fases d'un pla de social media per a potenciar la reputació i les vendes al sector.

3.6.    Facebook: Una eina indispensable per detectar-hi col·lectius (possibles clients) segmentats: per edat, poblacions, afinitats... Campanyes de facebook ads segmentades a clients potencials (gent a qui agrada el vi i la gastronomia).

3.7.    Twitter: Activitats empresarials a twitter i promoció. Twitter ads segmentats al nostre sector. 

4.     Fidelització

4.1.    Mètriques digitals i fidelització: analítica web, Nielsen, OJD, Comscore..

4.2.    La importància de la Base de dades pròpia: Identificar clients, convertir els leads en clients, en dades. Després segmentem i fidelitzem.

5.     Inbound  vs Outbound Marketing.

 

Descomptes:

  • 20% per Alumni CETT (associats)
  • 15% si s'inscriuen dos o més treballadors de la mateixa empresa
  • (*) 10% si t'inscrius i fas el pagament fins el 30 d'abril de 2016 / Codi: Earlybird_mKDG_gastro_16
  • 10% per Alumni UB (associats)
  • 10 % per col·lectius especials (aturats, majors 55 anys, etc.), caldrà que ens demanis el codi d'oferta!

 

Descomptes no acumulables

Última modificació 25/04/2016
CETTConsultors Av. Can Marcet, 36-38 08035 Barcelona Tel. +34.93.504.04.25 Fax +34.93.428.67.77 e-mail: formacio.continua@cett.cat | ESCOLA DE FORMACIÓ CONTINUA - FORMACIÓ A MIDA