FORMACIÓ CONTÍNUA - 2016 -

 
INICI > CURSOS CURTA DURADA > Àrea de Turisme > Com dissenyar un pla de fidelització de clients personalitzat

P0274 - Com dissenyar un pla de fidelització de clients personalitzat

Durada8 hores
1ª ediciódel 19/04/2016, fins el 20/04/2016
HorariDe 10:00 a 14:00 h.
Preu200,00 €
OBJECTIU
  • Aconseguir que els clients repeteixin i es converteixin en els millors ambaixadors de la nostra marca
  • Conèixer els factors a tenir en compte per al disseny d’una estratègia de fidelització de clients, coherent amb el pla de comercialització y comunicació de l’empresa o destinació turística
  • Orientar en el desenvolupament d’un pla de fidelització de clients personalitzat i adaptat a les necessitats de l’empresa turística  i/o destinació turística, que inclogui també un sistema de control i mesura posterior

 

PÚBLIC OBJECTU

El curs està adreçat a professionals de l’àrea comercial interessats en definir o actualitzar el pla de fidelització de clients del seu hotel, cadena de restauració o de gastronomia, o d’altres empreses  del sector del turisme i l’oci. També adreçat als responsables o tècnics comercials de destinacions turístiques. 

 

PROGRAMA

TEMA 1- La importància del CLIENT a la gestió d’una organització turística, com fidelitzar-lo

  1. El valor de la relació amb el client a una organització de serveis per a la captació de clients
    1. El Marketing Relacional, dimensions i orientació al client
    2. Claus per a dissenyar un programa de relació de clients
    3. Estratègies de captació eficaçes
    4. Aspectes Claus  per a incrementar la resposta
    5. Com identificar clients d’alt valor potencial
  2. Com generar valor al client amb els Serveis
    1. Principis organitzatius i orientació al client a l’organització
    2. Valor percebut pels clients externs e interns
    3. Les experiències i les percepcions
    4. Definició de la qualitat del servei, expectatives i deficiències
    5. Indicadors bàsics de control
    6. El sistema de millora continuada
  3. La Gestió i Fidelització de clients
    1. Gestió del client
    2. Satisfacció del Client,  necessitats de gestió i objectius
    3. Concepte de fidelitat i de compromís (engagement), factors fonamentals i avantatges
    4. La fidelitat com a eina de conquesta de nous clients
    5. Gestió de la relació amb el client extern i la aportació de valor al client extern:
      • Sistema de fidelització (CRM)
      • Sistemes de recompensa
    6. Gestió del client intern com a suport global del sistema
    7. Gestió dels indicadors de mesura del servei 

TEMA2- Estratègies específiques de fidelització i maximització del valor del client

  1. Pautes per a la Definició i desenvolupament d’un sistema de fidelització
    1. Com crear valor al client des de la conquesta
    2. La fidelitat com a eina de conquesta de nous clients
    3. La importància de la segmentació en la fidelització
  2. Identificació de necessitats organitzatives vinculades a l’orientació al client
  3. Estructura d’un Pla de Fidelització
    1. Les 5 Fases per la fidelització del client
  4. Com desenvolupar programes de prescripció dels nostres millors clients
  5. Com identificar i desenvolupar serveis de valor afegit per establir un millor vincle amb els nostres clients
  6. Planificació i accions per incrementar el valor dels clients
  7. Definició de plans de contacte per a incrementar la vida del client
  8. Programes de Recompensa 
METODOLOGIA 

El curs s’imparteix amb una metodologia teòric-pràctica, combinant la transmissió de coneixements teòrics que permetin dissenyar l’estratègia de fidelització de clients amb l’aplicació dels continguts en un taller pràctic per elaborar el Pla de fidelització de clients personalitzat. 

En acabar el curs el participant serà capaç de d’establir l’estratègia de fidelització de clients de la seva empresa i de definir el pla de fidelització corresponent.

 Descomptes:

  • 20% per Alumni CETT (associats)
  • 15% si s'inscriuen dos o més treballadors de la mateixa empresa
  • 10% si t'inscrius i fas el pagament fins el 29 de febrer de 2016
  • 10% per Alumni UB (associats)
  • 10% per col·lectius especials (aturats, majors 55 anys, etc.), caldrà que ens demanis el codi d'oferta!

Descomptes no acumulables

Última modificació 09/02/2016
CETTConsultors Av. Can Marcet, 36-38 08035 Barcelona Tel. +34.93.504.04.25 Fax +34.93.428.67.77 e-mail: formacio.continua@cett.cat | ESCOLA DE FORMACIÓ CONTINUA - FORMACIÓ A MIDA