FORMACIÓ CONTÍNUA - 2016 -

 
INICI > CURSOS CURTA DURADA > Àrea d'Hoteleria i Restauració > Revenue Management

P0027 - Revenue Management

Durada18 hores
1ª ediciódel 14/06/2016, fins el 16/06/2016
HorariDimarts i dimecres de 10-14 h. i de 15'30-18'30 h. / dijous de 10-14 h.
ObservacionsDescompte 10% fins el 15/05/16 i per aturats i del 15% per a dos o més treballadors de la mateixa empresa
Preu480,00 €

OBJETIVO

El Revenue Management ha adquirit gran rellevància en la gestió hotelera i cada dia és més utilitzat pels establecimients de tot el món. 

És una tècnica de gestió de les vendes que cerca la maximizació de la rendibilitat d'un inventari amb unes característiques determinades que condicionen les possibilitats d'actuació i d'optimizació, totalment assolible i adaptable a tota mida d'empresa turística.

L'objetiu principal és introduir als participants en les bases i justificants del sistema, així como capacitar-los en el desenvolupament dels raonaments imprescindibles sobre els aspectes claus de la gestió propis del Revenue Management.

Per aquest motiu es treballarà en:

  • Definir les pautes per a la gestió de la diversitat i característiques de la demanda, així como les influències de l'entorn sobre aquesta.
  • Establir els mètodes necessaris per a la determinació i control de previsions i la seva utilització com a eina estratègica.
  • Dissenyar i desenvolupar les eines d'anàlisi per a la presa de decisions relacionades amb la comercializació i la venta del producte hoteler.
PÚBLICO OBJETIVO
  • Professionals del sector, directament relacionats amb la comercializació del producte hoteler (i d'altres activitats del sector turístic) en un entorn altament competitiu que estiguin interessats en adquiriri coneixements clau per a la gestió optimitzada de les vendes.
PROGRAMA
  1. El Revenue Management, antecedents i condicionants del sistema.
  2. Components i objetius de la gestió hotelera segons el sistema del Revenue Management.
  3. Eines i indicadors que utilitza el Revenue Management, mitjançant els quals es gestiona la direcció de la capacitat, l'assignació de descomptes i el control de la durada de les estades, com a factors claus per gestionar el nostre servei perible cercant la maximització de resultats (Control de la demanda; Determinació del preu; Revenue Management per a grups).
  4. Gestió Total del Revenue Management.
  5. Com estructurar i integrar en l'organizació la gestió del Revenue Management.     
    a) Facilitadors de la gestió del Revenue Management dins de l'organizació.      
    b) Experiències. 
  6. Conclusions: Avantatges del sistema. Dificultats de la gestió del Revenue Management. 

Descomptes:

  • 20% per Alumni CETT (associats)
  • 15% si s'inscriuen dos o més treballadors de la mateixa empresa
  • 10% si t'inscrius i fas el pagament fins el 15 de maig de 2016
  • 10% per Alumni UB (associats)
  • 10 % per col·lectius especials (aturats, majors 55 anys, etc.), caldrà que ens demanis el codi d'oferta!

Descomptes no acumulables

Última modificació 17/05/2016
CETTConsultors Av. Can Marcet, 36-38 08035 Barcelona Tel. +34.93.504.04.25 Fax +34.93.428.67.77 e-mail: formacio.continua@cett.cat | ESCOLA DE FORMACIÓ CONTINUA - FORMACIÓ A MIDA