Líneas de trabajo
hola

Projectes 2012-2013

  • La gestió de les experiències i la seva relació amb el Revenue Management.
  • La gestió d’experiències en Hoteleria i Restauració.
  • Implantació de la responsabilitat social corporativa (RSC) en els models de negoci turístics i hotelers.
  • Anàlisi comparatiu dels marges departamentals.
  • Implantació de sistemes excel·lents en les principals cadenes hoteleres  a l’estat espanyol (sistemes de qualitat i gestió ambiental).
  • Anàlisi de l’impacte de la rotació de personal en la satisfacció dels clients.  Cas d’estudi: Hoteles GL de Shangai. 
  • Anàlisi de l’externalització del departament de pisos en un hotel de costa.
  • Proposta de RSC per l’Hotel Reinaissance de Barcelona.
  • Anàlisi del perfil de client de l’Hotel Hilton Diagonal Mar i proposta de serveis específics.
  • Pla de viabilitat d’un establiment propi d’allotjament turístic.
  • La gestió d’experiències en els establiments hotelers.
  • Pla de viabilitat d’un establiment hoteler en base a la “qualitat de servei”.
  • Análisi de la satisfacció del client a l’Hotel Princesa Sofia.