Línies de treball
hola

Projectes 2009-2010

Projectes per a l'Administració Pública 

  • Organització del Fórum professional de turisme de Catalunya “TURISPRO”. 2010. Direcció General de Turisme. Generalitat de Catalunya.
  • Realització d'Auditories Externes SICTED a totes les empreses adherides a totes les destinacions SICTED de la provincia de Barcelona. Període 2010. Diputació de Barcelona i Cambra de Comerç de Barcelona.
  • Definició del Mapa de l'oferta i anàlisi de demanda formativa a l'àmbit del turisme a Barcelona. 2010. Ajuntament de Barcelona.
  • Servei d'informació del CAT (Centre d'Acollida Turística) de Teià, Alella i El Masnou. 2009. A¡juntaments de Teià, Alella y El Masnou.
  • Plantejament i posada en marxa duna entitat pública-privada de promoció turística. 2009. Ajuntament de “El Vendrell”.
  • Diagnòstic situacional de les Platges de El Vendrell i Pla d'Actuació. Realitzat en base a la normativa ISO. 2009. Ajuntament de “El Vendrell”.
  • Organització del Fórum professional de turisme de Catalunya “TURISPRO”. 2009. Direcció General de Turisme. Generalitat de Catalunya.
  • Realització d'una memòria justificativa del CAT Teià (Centre d'Acollida Turística de Teià). Estudi de viabilitat i definició del reglament d'ús de la concesió de la seva gestió. 2009. Ajuntament de Teià.
  • Realització d'Auditories Externes SICTED a totes les empreses adherides a totes les destinacions sicted de la província de Barcelona. Període 2009. Diputació de Barcelona Cambra de Comerç de Barcelona.
  • Organizació tècnica de TURISPRO 2008, workshop dirigit a empreses i professionals del sector turístic. Direcció General de Turisme de la Generalitat de Catalunya. 2008.
  • Estudi d'anàlisi dels recursps turístics i de propostes d'organizació d'una oficina de turisme a Sabadell. Ajuntament de Sabadell. 2008.
  • Elaboració d'un plà estratègic de  turisme al municipi del Vendrell. Ajuntament del Vendrell. 2008.
  • Revisió de perfils professionals turístics per a Porta 22 Barcelona Activa. Ajuntament de Barcelona. 2008.
  • Estudi de millora de la gestió del servei d'alimentació de la xarxa d'Albergs de Juventut (Xanascat) Generalitat de Catalunya. 2008.
  • Desenvolupament del producte Centres d'Acollida Turística. Departament de Turisme de la Generalitat de Catalunya. 2008.
  • Estudi de viabilitat de la Residència de Treballadors del Municipi de Les. (Turisme Social). Departament de Trebaññ de la Generalitat de Catalunya. 2008.
  • Estudi de l'implantació d'un sistema d'allotjament tipus Bed & Breakfast al  municipi de Montgat. Ajuntament de Montgat. 2006.
  • Formació i assistència en la implantació del sistema de qualitat a destinacions SICTED. Períodes 2006-2007 i 2007-2008. Diputació de Barcelona.
  • Assessorament per a la implantació de la marca “Destino de Turismo Familiar”. 2006.
  • Turisme de Catalunya. Manual de bones práctiques ambientales als hotels. 2004. Generalitat de Catalunya. Departament de Medi Ambient.
  • Consultoria i assistència tècnica per a grans empreses en el marc del sistema de qualitat turística espanyola. Fase I: cadenes hoteleres. Lote G. 2002 – 2003. Secretaria General de Turisme. Secretaria d'Estado de Comerç i Turisme.
  • Programa de Bones Pràctiques Ambientals per a Hotels. 2002. Generalitat de Catalunya. Departament de Medi Ambient.
  • Assessorament turístic al Patronat de Turisme del Vendrell. 2000. Patronat de turisme de “el Vendrell”. Tarragona.

Projectes per a l'àmbit privat 

  • Implementació de les tècniques de Revenue Management en la Residència d'estudiants Àgora BCN. 2010. 
  • Estudi dels perfils d'Usuaris dels Apartaments Turístics de Barcelona. 2010. Habitat Apartament - Dris Bussines, S.L.
  • Desenvolupament d'un Complex hoteler a Alcanar. 2009. CID 95 Promociones, S.L.
  • Assessorament per a l'adaptació de les cuines del Hotel i Restaurant Matamala. 2009. Sensus Grup.
  • Anàlisi dels processos de neteja al resort amb proposta i implementació de millores. 2008. Boí Taüll Resort .
  • Definició del concepte de restauració i proposta de gestió de la restauració del Parc Científic de l'Universitat de Barcelona. 2008. Parc Científic de Barcelona.
  • Manual d'atenció al cliente. 2005. Aramark Servicios de Catering, S.L.
  • Definició i implementació d'un sistema de gestió de la qualitat a l'Hotel QGAT VALLÈS. 2005-2006. MARCOVE, S.A.
  • Assessorament al departament de pisos de l'Hotel. 2004. Hotel Núñez Urgell.
  • Definició operativa dels serveis dels establiments hotelers. 2004 – 2005. Grupo Áreas.
  • Millora dels  processos de restauració de l'estació d'esquí Soldeu – El Tarter. 2004. Estació d'esquí Soldeu El Tarter (Andorra).
  • Implementació del Sistema de la Qualitat ISO 9001:2000. 2003 – 2005. Hotel Alimara (Barcelona).