CAT | ESP | ENG
Notícies
Notícies

Arxiu de notícies







19.01.2015

Oberta la convocatòria dels Premis Alimara 2015

El CETT convoca novament, aquest 2015, els Premis Alimara, amb la participació del Saló de Turisme B-Travel i la Generalitat de Catalunya, amb l’objectiu de recompensar l’esforç i la qualitat de la promoció turística, tant de les institucions com de les empreses del sector.


PRESENTACIÓ DE CANDIDATURES

Els participants que vulguin presentar la seva candidatura als Premis Alimara 2015 tenen temps de fer-ho abans del 20 de febrer. La campanya es pot presentar omplint el formulari en línia clicant al següent enllaç


Poden optar als Premis Alimara les entitats del sector turístic o vinculades amb ell que han realitzat la campanya de promoció turística durant l’any 2014 o fins a principis del 2015. La proclamació i lliurament dels premis tindrà lloc a l’Hotel Alimara de Barcelona el dia 16 d’Abril del 2015; el dia anterior a la inauguració del Saló B-Travel, el saló internacional de turisme de Catalunya. 

Els premis valoren, a més del propi concepte de la campanya promocional, la innovació que aporta, la seva creativitat i disseny, l’ús que fa de les TIC, l’accent en la fidelització dels clients i, fins i tot, la implicació social i ambiental del material de promoció turística.


Els participants inscrits es diferencien en tres categories:


Premis Alimara Destinació 

Poden presentar-s’hi:

1. Institucions d’àmbit territorial estatal, autonòmic i regional.

2. Institucions d’àmbit comarcal i local.


Premis Alimara Empresa

Poden presentar-s’hi:

1. Grans empreses.

2. Pimes, fundacions, associacions i organitzacions.


Premi Alimara CAT: en aquest premi es reconeix especialment l’ús de la llengua catalana, a més de la qualitat, creativitat i innovació. El CETT,  juntament amb B-Travel i la Generalitat de Catalunya - concretament la Direcció General de Política Lingüística i la Direcció General de Turisme - premien amb l’Alimara CAT l’esforç en promoció turística en català que fan les empreses i institucions de fora de l’àmbit lingüístic català.

Les candidatures que opten al premi són valorades per un jurat format per representants del sector turístic i del món de la comunicació turística, de les arts gràfiques i de la producció digital.


Cal destacar el Premi Alimara dels Estudiants del CETT, en que els estudiants del CETT són els qui atorguen l’ ALIMARA que porta el seu nom, a una de les campanyes promocionals de les tres categories abans esmentades i que ha merescut la majoria dels seus vots.


A més, el CETT atorga, amb l'aprovació del Jurat, les dues categories següents:

Premi Alimara Mass Media del CETT a  un mitjà de comunicació que hagi contribuït de forma destacada a la promoció turística durant l’any 2014.


Premi Especial del CETT que s’atorga per premiar la tasca d’aquelles institucions, empreses o persones que s’han dedicat al sector turístic i a la innovació en promoció, i que siguin mereixedores d’aquesta distinció especial.


Les bases de la convocatòria dels Premis Alimara poden consultar-se aquí.


JORNADA D'INNOVACIÓ DE LA FORMACIÓ EN TURISME

A més, destaquem que per aquesta XXXI edició dels Premis Alimara i, arran de l’èxit de la Jornada d’innovació en promoció turística del 2014, el CETT presenta la Jornada d’Innovació de la formació en turisme. Aquesta jornada tindrà lloc el divendres 17 d’abril de 2015 i es presenta com espai de debat i reflexió sobre futur de la formació universitària en turisme. La Jornada d’Innovació de la formació en turisme del CETT és també l’avantsala i presentació del Congrés internacional Smart Tourism Congress, que tindrà caràcter biennal i que es presentarà per primer cop l’any 2016. La Jornada d’Innovació de la Formació en turisme es desenvoluparà en el marc del Saló B-Travel, que es celebra del 17 al 19 d’abril de 2015, i concretament donarà el tret d’inici del Student Tourism Congress, del qual el CETT n’és un dels impulsors.


Durant aquestes tres dècades, els Premis Alimara i el CETT han estat un testimoni viu de l’evolució de la promoció turística. Les campanyes de promoció turística han passat de ser majoritàriament en paper, molt estacionals i enfocades als mercats nacional i europeu, a pujar al tren de la revolució tecnològica i de la globalització. Avui, el procés de promoció combina canals presencials i en línia, utilitzant tota l’embranzida de les xarxes socials i centra el seu potencial en les plataformes mòbils i els nous nínxols de mercat. El turisme és més que mai un sector social i connectat, on la sorpresa radica en els petits detalls i on l’experiència comença molt abans de fer la maleta i acaba molt després que el viatge finalitzi.


Per més informació: www.cett.cat/premisalimara



Comentaris (0)

Publicar un comentari: