CAT | ESP | ENG
OFERTA ACADÈMICA
Direcció de Restauració

Programa

60 Crèdits Europeus

ASSIGNATURES TRONCALS DEL MÀSTER (21 ECTS)

-Direcció de màrqueting (6 ECTS)

  • Revenue Management.
  • Estratègies d’e-màrqueting.
  • Brand Management.
  • Gestió de vendes.

-Gestió de les persones i les organitzacions (3 ECTS)

  • L’excel·lència en recursos humans: la gestió del capital humà i l’orientació al servei.
  • Ètica i lideratge.
  • Gestió del canvi i el comportament organitzatiu.
  • Desenvolupament de competències personals i professionals.

-Direcció estratègica (6 ECTS)

  • Disseny i implementació d’estratègies en empreses de restauració.
  • Desenvolupament de models de negoci adaptats a la realitat del sector de la restauració  actual.
  • Iniciativa i esperit emprenedor.
  • Responsabilitat social corporativa.

-Direcció economicofinancera (6 ECTS)

  • Gestió econòmica dels centres d’ingrés i de cost.
  • Pressupost i control de la gestió.
  • Fonaments de l’anàlisi fi nancera.
  • Valoració d’inversions en el sector de la Restauració.


ASSIGNATURES DE L'ESPECIALITZACIÓ (18 ECTS)

- Gestió de restaurants i col.lectivitats (12 ECTS):

  • Direcció d’operacions de restauració.
  • Càtering i col·lectivitats.
  • Disseny i arquitectura de restaurants.

- Gestió del producte (6 ECTS):

  • Gestió d'experiències.
  • Gestió d’esdeveniments.


ASSIGNATURES D'ORIENTACIÓ (6 ECTS)

-Metodologia de la Investigació (6 ECTS) *:

  • Principis bàsics de la investigació
  • Bases de la investigació qualitativa i quantitativa
  • Fonts d'informació
  • rogrames i recursos per a l'anàlisi de dades i el seu tractament

-Pràcticum especialització restauració (6 ECTS) *:

Assignatura vinculada a la realització de pràctiques en empreses de restauració per al desenvolupament de les competències professionals del màster i la seva aplicació en un entorn real.

* L'alumne ha de cursar una de les dues assignatures.

TREBALL FINAL DE MÀSTER (15 ECTS)

Aquesta assignatura pretén capacitar l'alumne per a l'anàlisi de les particularitats i problemàtiques del sector actual, mitjançant els mètodes i tècniques d'investigació adequats en cada cas. Es persegueix iniciar l'estudiant en la metodologia d'investigació perquè pugui plantejar i desenvolupar amb èxit una investigació en algun aspecte concret de l'àmbit de l arestauració i / o desenvolupar projectes d'aplicació i transferència en empreses reals del sector.

 

Darrera modificació 18/10/2016