CAT | ESP | ENG
OFERTA ACADÈMICA

Programa

60 Crèdits Europeus

ASSIGNATURES TRONCALS DEL MÀSTER (21 ECTS)

- Direcció de Màrqueting (6 ECTS)

  • Revenue Management.
  • Estratègies d’e-màrqueting.
  • Brand Management.
  • Gestió de vendes.

- Gestió de les Persones i les Organitzacions (3 ECTS)

  • L’excel·lència en recursos humans: la gestió del capital humà i l’orientació al servei.
  • Ètica i lideratge.
  • Gestió del canvi i el comportament organitzatiu.
  • Desenvolupament de competències personals i professionals.

- Direcció Estratègica (6 ECTS)

  • Disseny i implementació d’estratègies en empreses hoteleres.
  • Desenvolupament de models de negoci adaptats a la realitat hotelera actual.
  • Iniciativa i esperit emprenedor
  • Responsabilitat social corporativa.

- Direcció Economicofinancera (6 ECTS)

  • Gestió econòmica dels centres d’ingrés i de cost.
  • Pressupost i control de la gestió.
  • Fonaments de l’anàlisi fi nancera.
  • Valoració d’inversions hoteleres i gestió d’actius.


ASSIGNATURES DE LA ESPECIALITZACIÓ (18 ECTS)

- Gestió del producte (6 ECTS):

  • Gestió d'experiències
  • Gestió d'esdeveniments

-  Gestió d'allotjaments turístics (12 ECTS):

  • Direcció d'operacions en allotjament
  • Disseny i arquitectura d'hotels
  • Els creuers com a producte hoteler


ASSIGNATURES D'ORIENTACIÓ (6 ECTS)

-Metodologia de la investigació (6 ECTS) *:

  • Principis Bàsics de la Investigació
  • Bases de la Investigació qualitativa i quantitativa
  • Fonts d'Informació
  • Programes i Recursos Per L'Anàlisi de Dades i seu Tractament

-Pràcticum especialització hotelera (6 ECTS) *:

Assignatura vinculada a la realizacion d' pràctiques en empreses hoteleres per el desenvolupament de les competències professionals del Màster i la seva aplicació a un entorn real.

* L'alumne haurà de cursar una de les dues assignatures.


TREBALL FINAL DE MÀSTER (15 ECTS):

Aquesta assignatura pretén capacitar l'alumne per l'anàlisi de les particularitats i problemàtiques del sector hoteler actual, mitjançant els mètodes i tècniques d'investigació adequats en cada cas. Es persegueix inici a l'estudiant en la metodologia de recerca per què pugui plantejar i desenvolupar amb èxit una investigació en algun aspecte concret de l'àmbit de l'hoteleria i / o desenvolupar projectes d'aplicació i transferència en empreses reals del sector.

 

Darrera modificació 18/10/2016