CAT | ESP | ENG
OFERTA ACADÈMICA
e-Tourism

Metodologia

El curs es basarà en sessions de treball presencials, de caràcter teòric-pràctic, en què es tracten els diversos continguts prèviament definits. Es realitzen estudis de casos que contribueixen a contextualitzar els conceptes tractats en cada tema. La participació activa dels alumnes serà fonamental per al seguiment de les assignatures.

El disseny i desenvolupament del Treball Final de Màster (TFM) permetrà interrelacionar i integrar els diferents continguts i coneixements adquirits durant el Màster. Aquest projecte serà indispensable per obtenir la titulació.

Les assignatures són impartides per un equip de professors i professionals en actiu dels àmbits del turisme, de l'e-Màrqueting i d'Internet, així com coordinadors responsables de les assignatures, amb la funció principal de dinamitzar el procés formatiu, garantint un seguiment i aprofitament òptim del curs. Els alumnes comptaran amb un tutor del Treball Final de Màster (TFM).

Avaluació

Per garantir un model d'aprenentatge reeixit, el Màster en Gestió Estratègica d'Empreses Turístiques ofereix als alumnes la possibilitat que puguin desenvolupar totes les seves habilitats formatives a través d'un programa d’avaluació basat en la normativa de programes de màster oficials de la Universitat de Barcelona , aprovada en pro de la qualitat i del desenvolupament de l' autoaprenentatge, prioritzant els criteris de l'avaluació contínua en el transcurs dels diferents mòduls.

L'avaluació de l'aprenentatge de l'alumne es realitza a partir del seu seguiment continuat per part dels diferents professors en referència a:

• la resolució de proves escrites
• la realització d'activitats pràctiques sobre casos presentats a classe
• la síntesi i anàlisi de la lectura de llibres proposats pels professors
per ampliar coneixements sobre algunes assignatures
• la participació a l'aula amb aplicació de casos reals
• les tutories personalitzades

Darrera modificació 04/08/2015