CAT | ESP | ENG
OFERTA ACADÈMICA

Programa

60 crèdits europeus

ASSIGNATURES DEL MÀSTER:

Direcció de màrqueting (9 ECTS):

  • Pla de Màrqueting.
  • Estratègies de Màrqueting.
  • Tècniques de Màrqueting: producte, servei, preu, comunicació, comercialització. 
  • Brand Management.
  • Esdeveniments com a eina de comunicació i màrqueting.

Direcció estratègica (6 ECTS):

  • Procés de decisió.
  • Nivells, Anàlisi i determinació de l'estratègia. 
  • Strategic meeting management (SMM). 

Direcció econòmica i financera (3 ECTS):

  • Anàlisi patrimonial i financer. 
  • Anàlisi econòmic. 
  • Avaluació de projectes d'inversió. 
  • Pressupostos.

Gestió de l’experiència (3 ECTS):

  • Tipologies d’esdeveniments i particularitats. Nous formats.
  • Engagment i millora de l’experiència.
  • Tendències i nous públics. Meeting Design.
  • Metodologia ROI.

Direcció d’operacions: organització i planificació (6 ECTS):

  • Planificació d’un esdeveniment corporatiu. Fases. Sistemes de gestió. Producció. Disseny d’espais. Producció tècnica.
  • Planificació d’esdeveniments associatiu. Funcions de les Secretaries. Protocol. Suport tecnològic.
  • Gestió de projectes internacionals.
  • Outsourcing management.

Direcció d’operacions: logística i control (6 ECTS):

  • Esdeveniments firals: conceptes bàsics d’operacions. Neteja, seguretat, atenció al client, transport, càtering, muntatge d’estands.
  • Palaus de Congresos. Espai. Agenda. Indicadors de realització i mesures de control.
  • Esdeveniments en el sector hoteler. Tipus. Negociació. Proveïdors. Nous serveis.
  • Nous espais per a esdeveniments.
  • Prevenció de riscos i gestió de la crisi.
  • Procurement. Controller i tancament.

Gestió d’alt rendiment d’equips (3 ECTS):

  • Gestió de recursos humans en la indústria de grans esdeveniments. Gestió del voluntariat.
  • Lideratge i ètica.
  • Gestió del desenvolupament de competències personals i professionals.
  • Habilitats comunicatives.
  • Intel·ligència emocional i coaching.

Direcció d’esdeveniments especials (3 ECTS):

  • Gestió de macroesdeveniments. 
  • Gestó dels esdeveniments esportius. Manuals, àrees funcionals, seus, premsa. Estudis de viabilitat i candidatura. Pla Director

 Investigació de mercats (6 ECTS*):

  • Plantejament de la Investigació de mercats.
  • Metodologies i tècniques d'investigació de mercats. 
  • Anàlisi quantitativa i qualitativa. 

 Pràcticum (6 ECTS*)

 Treball Final de Màster (15 ECTS)

*L'alumne només ha de realitzar una d'aquestes dues assignatures.

Assignatures definides com a complements de formació del màster:

  • Màrqueting Estratègic i Operatiu 6 ECTS
  • Gestió Econòmica-Financera en les empreses turístiques 6 ECTS

Total complements: 12 ECTS

Darrera modificació 18/10/2016