Categories 

Poden presentar-se als Premis Alimara les entitats del sector turístic, hoteler, gastronòmic, enològic o d’altres sectors vinculats al turisme que hagin realitzat l’acció de promoció turística durant l’any 2016 o principis de 2017.

Les noves categories dels premis per presentar la candidatura són les següents:

Premis Alimara

  • Alimara a la Innovació en Producte o Experiència.
  • Alimara a la Innovació en l’Estratègia per a la Promoció.
  • Alimara a l’Ús de les TIC en la Promoció.
  • Alimara a la Campanya de Fidelització.
  • Alimara a la Promoció d’un Turisme Sostenible.

A continuació trobareu la descripció de les diferents categories, amb una breu explicació dels aspectes que el jurat valorarà en cada cas. 

1. Alimara a la Innovació en Producte o Experiència
Es premiarà el nou servei o producte, o una nova adaptació d’un servei existent. Els criteris d’avaluació se centren en el disseny, l’atractiu, la segmentació, la disrupció, l’autenticitat i l’experiència holística.

2. Alimara a la Innovació en l’Estratègia per a la Promoció
Es premiarà la millor estratègia de màrqueting innovadora tenint en compte la capacitat d’innovació en el disseny gràfic, el llenguatge, el guió comunicatiu, l’ús de les xarxes socials i l’ús dels diferents mitjans de comunicació, en les campanyes del carrer i en exposicions i fires de turisme.

3. Alimara a l’Ús de les TIC en la Promoció
Es premiarà l’eficàcia i el rendiment de les TIC en la promoció turística. Els criteris d’avaluació se centraran en les aplicacions mòbils, la gamificació, la realitat virtual i la realitat augmentada, la facilitat d’ús, la fiabilitat, el rendiment i la riquesa contextual...

4. Alimara a la Campanya de Fidelització
Es premiarà la capacitat d’innovació de les campanyes orientades al consumidor dedicades a augmentar la fidelitat del client, augmentar-ne el coneixement i el suport, la lleialtat a la marca i l’apoderament.

5. Alimara a la Promoció d’un Turisme Sostenible
Es premiarà l’acció de promoció adoptada per augmentar i millorar el coneixement de la sostenibilitat i la responsabilitat social a través de màrqueting turístic, mitjançant el foment de la consciència entre els turistes, els empleats i les organitzacions, motivant els ciutadans locals i donant a conèixer les millors pràctiques responsables en el turisme.


Participa als 33 Premis Alimara omplint el formulari que trobaràs aquí.

 

*Es pot seguir la 33ª edició dels Premis Alimara a les xarxes socials amb el hashtag #premisalimara

 

La resta de categories dels Premis Alimara són:

Premi Alimara CAT

El CETT i el B-TRAVEL, juntament amb la Generalitat de Catalunya -Direcció General de Política Lingüística i Direcció General de Turisme-, fan també un gir a l’Alimara CAT, posant el focus en la comunicació clara expressada en català. D’aquesta manera, el premi valora la correcció del llenguatge i el bon ús que se’n faci. Una altra de les novetats és que pot optar al Premi Alimara CAT qualsevol empresa o institució, independentment d’on es trobi la seva raó social, dins o fora dels territoris en què el català és llengua oficial.


Premi Alimara Mass Media del CETT

El CETT, amb l’aprovació del jurat, pot atorgar un Premi Alimara Mass Media del CETT a un mitjà de comunicació que hagi contribuït de forma destacada a la promoció turística durant l’any 2016 o principis de 2017.

 

Premi Alimara Estudiants del CETT

Els estudiants del CETT atorguen un Premi Alimara a la campanya promocional que mereixi la majoria dels seus vots, d’entre totes les que s’hagin presentat.

 

Premi Alimara Especial del CETT

El CETT, amb l’aprovació del jurat, pot atorgar el Premi Alimara Especial del CETT a aquelles institucions, empreses o persones que, per la seva tasca i dedicació a favor del sector turístic, siguin mereixedores d’aquesta distinció especial.

 

 

*L'entitat organitzadora dels Premis Alimara declina tota responsabilitat referent a l'autoria del materials presentats. La participació en aquesta convocatòria suposa la total acceptació de les seves bases.