LA PROMOCIÓ TURÍSTICA, un repte de país

Abril 2011, número 21
Veure PDF a
pàgina complerta

L’observatori Esmorzars CETT, amb el títol “Quines han de ser les politiques de promoció del turisme català?", va reunir, el passat 16 d’abril, a l’Hotel Alimara, diversos experts i representants de l’Administració pública. L'objectiu era debatre l’eficiència de les actuals plataformes de difusió turística i plantejar la conveniència de potenciar-les o ampliar-les per tal de reactivar un dels sectors més estratègics de l’economia catalana. També es va analitzar quina ha de ser la imatge i el model de difusió d’aquest sector en els propers anys. A la taula hi van participar Jordi Secall, director de Relacions Institucionals i Projectes Estratègics de l’Agència Catalana de Turisme de la Generalitat; Francesc Vila, comissionat de Turisme de la Diputació de Barcelona; Raimon Martínez Fraile, president del Saló Internacional de Turisme de Catalunya; Dolors Batallé, directora del Patronat de Turisme de la Costa Brava i Ramon Serrat, professor de l’EUHT-UB i consultor.