Objectius
- Dotar els alumnes dels coneixements necessaris per a la gestió de la rendibilitat d'un allotjament hoteler o turístic.
- Integrar el funcionament de les eines necessàries per a l'optimització de les vendes en els establiments hotelers i turístics per a cada tipologia de client.
- Establir les pautes de funcionament dels diferents instruments de gestió del Revenue Management en l'àmbit de l'hoteleria.
- Descobrir la necessitat d'implementar les tècniques del Revenue Management de manera ajustada a les especificitats de cada establiment hoteler.
- Capacitar professionalment a l'alumnat amb les eines de gestió d'oferta - demanda, upselling i crossselling per a una bona gestió de les vendes dels establiments hotelers o turístics.
- Oferir una formació de qualitat per a tots aquells professionals del sector que vulguin reciclar-se i/o adaptar-se als actuals models de gestió i rendibilitat hotelera.
- Conèixer el funcionament de les principals eines d'administració de l'hotel que donen suport a la gestió estratègica del revenue: PMS, Channel Manager i Parity.
- Conèixer el software més rellevant del Revenue Management per analitzar i valorar el més adequats, segons la tipologia de cada establiment.
- Comprendre els fonaments de la distribució online per a l'optimització de la gestió per tal de maximitzar els ingressos.
- Adquirir els coneixements necessaris per a la correcta gestió de la reputació online i la seva influència al Revenue Management.
- Aplicar els coneixements i les habilitats adquirides mitjançant la resolució de situacions basades en casos pràctics reals.
Competències
- Identificar les principals estratègies de Revenue Management.
- Gestionar la rendibilitat dels hotels o d’altres allotjaments turístics.
- Seleccionar amb criteri les eines que permetin maximitzar els ingressos en els establiments hotelers i turístics.
- Aplicar adequadament les principals tècniques de venda i de distribució hotelera.
- Identificar les principals eines d'administració i gestió de revenue en hotels.
- Aplicar amb criteri els programes informàtics més adequats atenent a la tipologia d'hotel.
- Seleccionar els canals de distribució en línia més idonis per a una correcta optimització dels ingressos de l'hotel.
- Reconèixer la importància de la reputació online en els hotels.
- Organitzar i desenvolupar les pautes clau per al bon funcionament del departament del revenue.