Disseny i Gestió d'Equipaments Patrimonials d’Ús Turístic

In
Modalitat: Presencial
Durada: 3 o 4 setmanes (Summer School)
Data començament: 02/07/2018
Idiomes: Castellà, Anglès

Programa

Tipus de Curs: Estiu

Àrea d'Estudi

Hoteleria

Any: 2018

Descripció

El turisme és considerat com una de les indústries principals en la major part dels països. El rol que tenen en l'economia obliga als governs, i especialment a les empreses que operen en activitats relacionades amb el turisme, a reconsiderar les estratègies que emprenen per augmentar la seva rendibilitat i el seu benefici. En aquest context, i perquè les empreses mantinguin la seva competitivitat, els programes de Màrqueting i vendes cada vegada guanyen més importància. Per tant, camps d'estudi com Revenue Management, Comunicació, Màrqueting o Gestió de les Vendes s'han desenvolupat considerablement i avui en dia representen unitats d'operació crucials per les empreses del sector turístic. El programa té la intenció de conduir amb èxit als participants a través dels diferents camins de comercialització que són requerits per la situació actual del mercat. Els instruments i mètodes per analitzar i desenvolupar estratègies se situen al centre de les sessions, amb el fi de proporcionar les eines necessàries per respondre adequadament a les necessitats de cada mercat.

Paraules Clau: estratègia, demanda, servei, revenue, consumidor, canals de distribució, preu.


Inici

Dilluns 02 de Juliol 2018 (amb allotjament: arribada Diumenge 01 de Juliol 2018)

Finalització

Dijous 19 Juliol de 2018 (opció 3 setmanes) / 26 de Juliol de 2018 (opció 4 setmanes) (amb allotjament: sortida Divendres 20 de Juliol o Divendres 28 de Juliol)

Data Límit d'Inscripció: 31 de Maig de 2018

(Descompte per reserva anticipada del 10% pagaments realitzats abans del 15 Maig 2018)

Requisits

Estudiants Universitaris o Joves Professionals

Acreditació d'Idiomes: Nivell d'Anglès - Intermedi (B1-B2)

Crèdits

4 ECTS (opció 3 setmanes) / 10 ECTS (opció 4 setmanes)

Idioma: Anglès

Hores Lectives

75 (opció 3 setmanes) / 90 (opció 4 setmanes), inclou classes, sortides professionals.

Altres Sessions: Winter School 2019/ Summer School 2019

Cursos Relacionats

Tendències Culturals i Urbanes a un Entorn Global

Gestió Turística - Programa de Semestre

Observacions: Curs subject a canvis.