e-Tourism: Estratègies de Marketing i Comercializació Online Especialització dins de Màster Oficial de Direcció d'Empreses Turístiques

M
Modalitat: Presencial
Durada: 1 curs (60 ECTS)
Idiomes: Castellà
Import des de: 6170 €

Professorat

Direcció

ENRIC LÓPEZ CARRILLO

Director Màster en Direcció d'Empreses Turístiques CETT-UB | Campus de Turisme, Hoteleria i Gastronomia
Doctorat en Ciències de la Informació Universitat de Barcelona

Coordinació

AINHOA CARBALLIDO RISCO

Professora, Investigadora i Coordinadora Màster en Direcció d'Empreses Turístiques, especialitat E-Tourism: Estratègies de Marketing i Comercialització Online CETT-UB | Campus de Turisme, Hoteleria i Gastronomia
en Doctoranda en Turisme i Tecnologia Aplicada al Territori Universidad de Málaga (REDINTUR)

Professorat

IVÁN ÁLVAREZ LEÓN

CEO Emotional Data
Doctorat en Urbanisme Universitat Politècnica de Catalunya

JUAN LUIS CARRATALÀ ALASTRUEY

Consultor en l'àmbit d'estratègia empresarial ANDA Marketing Estratégico
Doctorat en Enginyeria Industrial Universitat Politècnica de Catalunya

JORDI CIRACH SUÁREZ

Influencer Manager CaixaBank
en Comunicació Política Digital, Marketing Institut de Ciències Polítiques i Socials (UB)

ALBA ESPEJO RAYA

Consultora i Formadora 3iSIC Instituto Internacional para la Investigación de la Sociedad de la Información y Conocimiento
Màster en Gestió Cultural UOC-UdG-UIB Universitat Oberta de Catalunya

GLORIA GARCÍA SORRIBES

Consultora INMARK
Llicenciatura en Investigació i Tècniques de Mercat Universitat de Barcelona

RAFAEL GONZÁLEZ GÓMEZ

Fundador i Soci Director Vivential Value
Llicenciatura en Administració i Direcció d'Empreses Universitat de Barcelona

LLUC GUARRO SERRAHIMA

Digital Marketing & Innovation. Thinker & Maker. CETT - UB Campus de Turisme, Hoteleria i Gastronomia
Grau en Economia Universitat Autònoma de Barcelona

RAMÓN IGLESIAS TOVAR

Assessor, Formador, Coach en l'àmbit de Màrqueting
Llicenciatura en Humanitats Universitat Pompeu Fabra

AMANDA MARÍN MAYOL

Gestió de Projectes MOOC Universidad de Barcelona,
Màster en Gestió d'Institucions i Empreses Culturals Universitat de Barcelona

GILBERT MARTÍNEZ GAMOTE

Consultor-Analista web Sekuenz Internet Business Solutions
Llicenciatura en Ciències Econòmiques i Empresarials Universitat Pompeu Fabra

ASUNCIÓN PANIAGUA HERRERO

Responsable de Projectes MADISON Experience Marketing
Doctorat en Ciències de la Comunicació; Corporativa, Estratègica i de Branding. Universidad Pontificia de Salamanca

ELENA RIDOLFI

Coordinadora Màster en Direcció d'Empreses Turístiques, especialitat Sostenibilitat i Gestió de la Qualitat CETT-UB | Campus de Turisme, Hoteleria i Gastronomia
Doctorat en Geografia; Urbanisme i Polítiques Públiques Universitat Autònoma de Barcelona Universidad IUAV (Italia)

JOAN MANUEL SÁNCHEZ PERALTA

CEO ChartOk - Software Colaborativo para Revenue Managers
Màster en Direcció Hotelera i de la Restauració, especialitat Direcció d'Empreses Hoteleres EUHT CETT-UB

ALEJANDRO SEVY ELIAS

Soci consultor Sevyservice Associates, S.L.
Doctorat en Estudis Empresarials Universitat de Barcelona

ANNA TORRES DELGADO

Professora i Investigadora en Turisme Sostenible CETT-UB | Campus de Turisme, Hoteleria i Gastronomia
Doctorat en Geografia Universitat de Barcelona

ANA URROZ OSÉS

Professora i Investigadora ENTI Escola de Noves Tecnologies Interactives
Doctorat en Belles Arts Universitat de Barcelona

EDUARD VANDELLOS SOLDRA

CEO i Art Director CREACTIVITAT
Llicenciatura en Belles Arts Universitat de Barcelona

WARD WIJNGAERT

CEO Associació de Campings de Girona
Grau en Turisme Universitat de Girona