e-Tourism: Estratègies de Marketing i Comercializació Online Especialització dins de Màster Oficial de Direcció d'Empreses Turístiques

M
Modalitat: Presencial
Durada: 1 curs (60 ECTS)
Idiomes: Castellà
Import des de: 6170 €

Programa

60 crèdits europeus (ECTS)

Assignatures troncals del màster (18 ECTS)

Direcció de Màrqueting (9 ECTS):

  • Fonaments del Màrqueting
  • Transformació Digital.
  • Pla de Màrqueting Digital.
  • Comportament i Experiència de l'Usuari.
  • Estratègies, Tàctiques, Accions i Eines (Inbound, Content, Branding...)

Direcció Econòmica-Financera (3 ECTS):

  • Conceptes Bàsics.
  • Anàlisi econòmic i financer.
  • El pressupost om a eina de gestió.
  • Aplicacions Pràctiques.

*Direcció Estratègica (6 ECTS):

  • Direcció d'un eBusiness
  • Estratègia Empresarial
  • Estratègies de Màrqueting Digital.
  • Design Thinking: Soft Skills

Assignatures de l'especialització del màster (21 ECTS)

Estratègies eCommerce en Turisme (9 ECTs)

  • Gestió de projectes digitals.
  • Disseny de plataformes digitals.
  • Desenvolupament i Creativitat de Projectes Web.
  • Fonaments i Gestió de l'eCommerce en el sector Turístic.

Estratègies i Eines socials per a la gestió de la demanda (3 ECTs)

  • Community Management.
  • Social Media Marketing.
  • Social Media Plan.

Estratègies de captació i fidelització online de clients (3 ECTs)

  • Estratègies, accions i campanyes de SEO, SEM, SMO, Blogging i eMailing per posicionament de la marca en l'entorn digital.
  • Online Reputation Management.

Analítica web aplicada al ROI en l'eCommerce (3 ECTs)

  • Entorns Digitals Analitzables
  • Principals Estadístiques d'Anàlisi Web.
  • Aplicabilitat amb Google Analytics Dashboard.

Assignatures d'orientació (6 ECTS): L'alumne haurà de cursar una de les dues assignatures proposades.

Metodologies de la Investigació de Mercat

  • Procés d'Investigació.
  • Metodologies.
  • Anàlisi i Interpretació de Resultats.

Pràcticum

  • Pràctiques en Empresa: Sector Turístic o Agencies de Màrqueting.
  • Vinculació al Treball Final de Màster.
  • Pràctiques Nacionals (2n Trimestre) i Internacionals (3r Trimestre).

Treball Final de Màster (15 ECTS): Tant si es tracta d'un projecte d'investigació o un d'orientació professional, el seu principal objectiu és el de posar en pràctica tots els coneixements adquirits durant el curs, analitzant i resolent problemàtiques del sector turístic mitjançant la utilització de metodologies de la investigació, així com aplicant estratègies i tècniques provinents del Màrqueting Digital.