e-Tourism: Estratègies de Marketing i Comercializació Online Especialització dins de Màster Oficial de Direcció d'Empreses Turístiques

M
Modalitat: Presencial
Durada: 1 curs (60 ECTS)
Idiomes: Castellà
Import des de: 6170 €

Introducció

El sector turístic ha adoptat tot el potencial que l’entorn digital aporta per augmentar la rendibilitat i competitivitat de les empreses i organitzacions turístiques, exigint-les que contemplin la plena incorporació d’estratègies i eines, associades a l’entorn digital, en els seus plans de Màrqueting, de Comunicació i de Comercialització.

Aquestes organitzacions necessiten, per tant, nous perfils professionals amb competències digitals que assumeixin aquesta implantació d’estratègies, disseny d’accions i execució de campanyes de Màrqueting, a través dels diferents canals disponibles a l’entorn digital. Així doncs, una vegada cursat el Màster Universitari en Direcció d’Empreses Turístiques, especialitat en e-Tourism: Estratègies de Màrqueting i Comercialització Online, l’estudiant podrà optar a posicions que requereixin perfils professionals com per exemple:

  • Digital Marketing manager.
  • UX specialist (User Experience).
  • SEO expert.
  • Disenyador Web CMS.
  • Expert en campanyes de pagament: Adwords, SEM, SM Ads.
  • Community manager turístic.
  • Especialista en Analítica Web.
  • Online Reputation manager.