e-Tourism: Estratègies de Màrqueting i Comercializació online Especialització dins de Màster Oficial de Direcció d'Empreses Turístiques

M
Modalitat: Presencial
Durada: 1 curs (60 ECTS)
Idiomes: Castellà

Programa

60 Crèdits Europeus

ASSIGNATURES TRONCALS DEL MÀSTER (18 ECTS):

  • Direcció de Màrqueting (9 ECTS)
    o Nous models de negocis digitals
    o La cadena de valor en un entorn digital
    o Emprenedoria digital i pla d'empresa digital
    o Investigació de mercats a Internet

  • Direcció Econòmica - Financera (3 ECTS)
    o Conceptes bàsics
    o Anàlisi econòmica i financera
    o El pressupost com a eina de gestió
    o Aplicacions pràctiques

  • Direcció Estratègica (6 ECTS)
    o Contextualització
    o Estratègies de màrqueting
    o Decisions estratègiques
    o Quadre de comandament estratègic

ASSIGNATURES DE L'ESPECIALITZACIÓ (21 ECTS):

  • Estratègies d'e-Commerce en turisme (6 ECTS):
    o Estratègies d'e-Commerce en el sector turístic: B2B, B2C, compres socials, ..; sistemes de pagament en línia
    o Optimització i gestió de la presència a Internet

  • Optimització i gestió de la presència a Internet (3ECTS):
    o "Social media": pla, estratègies, eines: Facebook, Twitter, Flickr, You Tube, Foursquare, "Social Trips", Control i rendibilitat
    o Disseny web i la seva influència en l'e-Commerce: elements clau del disseny web, usabilitat i navegabilitat, anàlisi web, auditoria del web

  • *Revenue management (3 ECTS):
    o Comercialització en línia: intermediació, canals, integració amb "off"
    o Eines d'anticipació i previsió de la demanda (Revenue M..)
    o Eines de gestió i optimització de la demanda: CRS, PMS, ..
    o Pricing: estratègies de preus en línia, preus dinàmics, compra social, subastes, etc

  • Estratègies de captació i fidelització on line de clients (3 ECTS):
    o Elements principals
    o Posicionament en cercadors: SEO, SEM
    o Comunicació on line: eAdvertising, Relacions Públiques digitals, Mobile MK, eMail MK
    o CRM i Contact Center: Conceptes bàsics, Gestió de clients, Gestió d'operacions.

  • El disseny web i la seva influència en l'e-Commerce (3 ECTS):
    o Usabilitat i navegabilitat
    o Auditoria web
    o Realitat augmentada

  • Analítica Web orientada al ROI en el "e-Commerce" (3 ECTS):

o Conceptes bàsics d'analítica web
o La mesurament com a part de l'estratègia
o Indicadors clau (KPI 's) en l'analítica web
o Eines de mesura

ASSIGNATURES D'ORIENTACIÓ (6 ECTS):

  • Metodologia de la Investigació * (6 ECTS)

o Conceptes bàsics
o Pla de Recerca
o Metodologia Quantitativa
o Metodologia Qualitativa

  • Pràcticum * (6 ECTS)

*L'alumne ha de cursar una de les dues assignatures proposades.

TREBALL FINAL DE MÀSTER (15 ECTS):

Aquesta assignatura pretén capacitar als nostres alumnes per a l'anàlisi de les problemàtiques i fets turístics mitjançant els mètodes i tècniques d'investigació adequats en cada cas. Es persegueix iniciar l'estudiant en la metodologia d'investigació perquè pugui plantejar i desenvolupar amb èxit una investigació en algun aspecte concret de l'àmbit del "e-Tourism". Així mateix, també s'incentiva que l'alumne pugui desenvolupar un Pla d'Empresa i / o desenvolupar projectes d'aplicació i transferència en empreses o entitats públiques del sector turístic.

COMPLEMENTS DE FORMACIÓ

Titulacions d’ entrada que requereixen de la matriculació i superació de complements de formació per a la obtenció del títol de màster:

TITULACIÓ

COMPLEMENTS DE FORMACIÓ

  • Diplomatura en Turisme o el títol de Tècnic en Empreses i Activitats Turístiques

No es requereixen complements

  • Grau en Turisme

  • Diplomatura en Ciències Empresarials

  • Llicenciatura / grau en Economia

  • Llicenciatura / grau en Administració i Direcció d'Empreses

  • Llicenciatura / grau en Investigació i Tècniques de Mercat

  • Llicenciat / grau en RRPP i comunicació i similars

Es requereixen els complements definits; assignatura pertanyent al Grau en Turisme de l 'EUHT CETT-UB.

  • Llicenciatura / grau en Humanitats

  • Llicenciat/grau en Geografia

  • Qualsevol altra llicenciatura/grau

Assignatures definides com a complements de formació del màster:

  • Màrqueting Estratègic i Operatiu 6 ECTS
  • Gestió Econòmica-Financera en les empreses turístiques 6 ECTS

Total complements: 12 ECTS