e-Tourism: Estratègies de Màrqueting i Comercializació online Especialització dins de Màster Oficial de Direcció d'Empreses Turístiques

M
Modalitat: Presencial
Durada: 1 curs (60 ECTS)
Idiomes: Castellà

A qui va dirigit...

Titulacions d’ entrada que requereixen de la matriculació i superació de complements de formació per a la obtenció del títol de màster:

TITULACIÓ

COMPLEMENTS DE FORMACIÓ

  • Diplomatura en Turisme o el títol de Tècnic en Empreses i Activitats Turístiques

No es requereixen complements

  • Grau en Turisme

  • Diplomatura en Ciències Empresarials

  • Llicenciatura / grau en Economia

  • Llicenciatura / grau en Administració i Direcció d'Empreses

  • Llicenciatura / grau en Investigació i Tècniques de Mercat

  • Llicenciat / grau en RRPP i comunicació i similars

Es requereixen els complements definits; assignatura pertanyent al Grau en Turisme de l 'EUHT CETT-UB.

  • Llicenciatura / grau en Humanitats

  • Llicenciat/grau en Geografia

  • Qualsevol altra llicenciatura/grau

Assignatures definides com a complements de formació del màster:

  • Màrqueting Estratègic i Operatiu 6 ECTS
  • Gestió Econòmica-Financera en les empreses turístiques 6 ECTS

Total complements: 12 ECTS