Gestió d'esdeveniments

In
Modalitat: Presencial
Durada: 3 o 4 setmanes (Summer School)
Data començament: 01/07/2019
Idiomes: Anglès

Assignatures


El Sector dels Esdeveniments

El sector dels esdeveniments i les bases de la seva gestió

Assumptes legals i estratègics


La Logística dels Esdeveniments

Planificació i organització d'esdeveniments

Màrqueting i comunicació d'esdeveniments


PROJECTE FINAL (OPCIÓ 4 SETMANES)


EL SECTOR DELS ESDEVENIMENTS

EL SECTOR DELS ESDEVENIMENTS I LES BASES DE LA SEVA GESTIÓ

Objectius:

  • Entendre la complexitat i la naturalesa de la indústria dels esdeveniments.
  • Diferenciar la tipologia dels esdeveniments i ser capaços de determinar els recursos necessaris per distints tipus d'esdeveniments.

Continguts:

  • La realitat actual i les tendències.
  • Tipologia dels esdeveniments i les seves particularitats.
  • Les indústries relacionades amb els esdeveniments i el seu desenvolupament: càtering, allotjament, audiovisuals, transport, etc.

ASSUMPTES LEGALS I ESTRATÈGICS

Objectius:

  • Entendre els fonaments de les estratègies de la recaptació de fons i el desenvolupament de campanyes d'èxit.
  • Tenir coneixements sobre els assumptes legals relacionats amb l'organització de diversos tipus d'esdeveniments.

Continguts:

  • Les estratègies de la recaptació de fons.
  • Negocis a un entorn multicultural.
  • Els assumptes legals en la gestió dels esdeveniments.

LA LOGÍSTICA DELS ESDEVENIMENTS

PLANIFICACIÓ I ORGANITZACIÓ D'ESDEVENIMENTS

Objectius:

  • Proporcionar les tècniques necessàries per al desenvolupament, gestió i organització dels distints tipus d'esdeveniments.
  • Identificar els principals actors de la indústria dels esdeveniments i ser capaços de seleccionar els socis més adients per l'organització dels distints esdeveniments.

Continguts:

  • Organitzadores dels esdeveniments: actors.
  • Gestió de les operacions d’esdeveniments: un enfocament integrat.
  • Gestió de projectes.
  • Els esdeveniments i el seu procés de disseny.
  • Gestió dels recursos humans: l’estructura, els voluntaris, etc.
  • Gestió de subcontractació.

MÀRQUETING I COMUNICACIÓ D'ESDEVENIMENTS

Objectius:

  • Estructurar i desenvolupar la comunicació i el pla de màrqueting relacionats amb l'esdeveniment.
  • Identificar el rol de les tecnologies (mitjans de comunicació social, etc.) el seu potencial en el desenvolupament d'èxit d’un esdeveniment.
  • Entendre les dinàmiques i la importància del patrocini.

Continguts:

  • Els esdeveniments com una estratègia comunicativa per al negoci.
  • Recursos humans i protocol.
  • Patrocini.
  • Esdeveniments i mitjans de comunicació social.
  • Gestió dels mitjans.

Exemples de Visites Professionals:

  1. CENTRE DE CONVENCIONS INTERNACIONAL BARCELONA (CCIB)

ASSIGNATURES