Gestió d'Experiències

In
Modalitat: Presencial
Durada: 2 setmanes (4 ECTS) (Winter School)
Hores: 55 hores
Data començament: 07/01/2019
Idiomes: Anglès

Assignatures


Definició de l'Experiència

Gestió de l'Experiència

Innovació de l'Experiència

Casos d'Estudi


DEFINICIÓ DE L'EXPERIÈNCIA

Objectius:

  • Observar l'evolució de la transició des de la comercialització d’un producte o servei a la experiència.
  • Identificar els clients de nova generació.
  • Aprendre a classificar i analitzar el client, i per tant, millorar la fidelitat del client.
  • Aprendre sobre l'abast de l'experiència del client als serveis.

Continguts:

  • Què és una experiència?: Del Producte i el Servei cap a l'Experiència.
  • Clients de Nova Generació: Què busquen?
  • Proveïdors d'Experiències.
  • L'àmbit de l'Experiència.
  • Mòduls experiencials estratègics.

GESTIÓ DE L'EXPERIÈNCIA

Objectius:

  • Conèixer els factors clau per controlar el procés de servucció.
  • Conèixer els factors clau de la memorabilitat de l'experiència.
  • Conèixer noves maneres de mantenir la fidelitat del client.

Continguts:

  • Customer Journey i Màrqueting d'Experiència.
  • Planejar el Customer Journey: Mapping.
  • L'experiència durant el procés de servucció.
  • Storytelling.
  • Fidelització del client.

INNOVACIÓ DE L'EXPERIÈNCIA

Objectius:

  • Adquirir capacitats analítiques per dissenyar experiències centrades a les necessitats del client.
  • Aprendre sobre mètodes d'innovació d'experiència.

Continguts:

  • Centrar-se a les necessitats del client.
  • Mètodes d’innovació d’experiència.

CASOS D'ESTUDI

Objectius:

  • Desenvolupar habilitats analítiques a l'anàlisi de les pràctiques d'altres companyes.
  • Compartir coneixements i aprendre sobre les pràctiques d'èxit.
  • Fomentar el pensament crític i millorar les capacitats de prendre decisions.

Continguts:

  • Compartir coneixement: Pràctiques d'èxit.

Exemples de Visites Professionals:

  1. Majestic Hotel
  2. Olha Hotel

ASSIGNATURES