Fotografia de: Presentació | Gestió  d'experiències
Universitat de Barcelona
Oferta acadèmica
Presentació
Propera convocatòria: 07/01/2019

Presentació

Quins són els factors clau per garantir la supervivència d'una empresa al competitiu mercat actual? El paradigma del màrqueting està canviant constantment cap a la personalització del servei o el producte que es converteix en una experiència única per al client. El cor del disseny de l'experiència és entendre al client, els seus desitjos i necessitats. Centrar-se a les necessitats d'un client permet la creació d'una història que romandrà al seu cap com a una Experiència Memorable. Aquest curs serveix com a síntesi de les característiques generals de la Gestió d'Experiències, analitza casos reals de les empreses de més èxit, i explora possibilitats pràctiques del desenvolupament d'experiències així com la seva gestió.

Àrea d'Estudi: Turisme, Hospitalitat, Gestió

Paraules clau: gestió estratègica, gestió d'experiències, màrqueting mix

Requeriments 

  • Estudiants Universitaris o Joves Professionals

  • Acreditació d'Idiomes: Nivell d'Anglès - Intermedi (B1-B2)

Observacions 

Curs subject a canvis.

Duració 

Inici: Dilluns 13 de gener 2020 (amb allotjament: arribada diumenge 12 de gener)

Finalització: Divendres 24 gener (amb allotjament: sortida dissabte 25 de Gener)