Fotografia de: Presentació | Gestió  d'experiències
Universitat de Barcelona
Oferta acadèmica
Presentació

Presentació

Quins són els factors clau per garantir la supervivència d'una empresa al competitiu mercat actual? El paradigma del màrqueting està canviant constantment cap a la personalització del servei o el producte que es converteix en una experiència única per al client. El cor del disseny de l'experiència és entendre al client, els seus desitjos i necessitats. Centrar-se a les necessitats d'un client permet la creació d'una història que romandrà al seu cap com a una Experiència Memorable. Aquest curs serveix com a síntesi de les característiques generals de la Gestió d'Experiències, analitza casos reals de les empreses de més èxit, i explora possibilitats pràctiques del desenvolupament d'experiències així com la seva gestió.

Àrea d'Estudi: Turisme, Hospitalitat, Gestió

Paraules clau: gestió estratègica, gestió d'experiències, màrqueting mix

Requeriments 

  • Estudiants Universitaris o Joves Professionals

  • Acreditació d'Idiomes: Nivell d'Anglès - Intermedi (B1-B2)

Observacions 

Curs subject a canvis.

Duració 

Inici: Dilluns 13 de gener 2020 (amb allotjament: arribada diumenge 12 de gener)

Finalització: Divendres 24 gener (amb allotjament: sortida dissabte 25 de Gener)