Gestió d'Experiències

In
Modalitat: Presencial
Durada: 2 setmanes (4 ECTS) (Winter School)
Hores: 55 hores
Data començament: 07/01/2019
Idiomes: Anglès

Programa

Tipus de Curs: Hivern

Àrea d'Estudi

Turisme, Hospitalitat, Gestió

Any: 2019

Descripció

Quins són els factors clau per garantir la supervivència d'una empresa al competitiu mercat actual? El paradigma del màrqueting està canviant constantment cap a la personalització del servei o el producte que es converteix en una experiència única per al client. El cor del disseny de l'experiència és entendre al client, els seus desitjos i necessitats. Centrar-se a les necessitats d'un client permet la creació d'una història que romandrà al seu cap com a una Experiència Memorable. Aquest curs serveix com a síntesi de les característiques generals de la Gestió d'Experiències, analitza casos reals de les empreses de més èxit, i explora possibilitats pràctiques del desenvolupament d'experiències així com la seva gestió.

Paraules clau: gestió estratègica, gestió d'experiències, màrqueting mix


Inici

Dilluns 07 de Gener 2019 (amb allotjament: arribada Diumenge 07 de Gener)

Finalització

Divendres 18 Gener (amb allotjament: sortida Dissabte 19 de Gener)

Data Límit d'Inscripció: 30 de November 2018

Requisits

Estudiants Universitaris o Joves Professionals

Acreditació d'Idiomes: Nivell d'Anglès - Intermedi (B1-B2)

Crèdits

4 ECTS

Idioma: Anglès

Hores Lectives

55, inclou classes, sortides professionals.

Altres Sessions: Winter School 2020

Cursos Relacionats

Gestió Esportiva: Aproximació a l'Emprenedoria en el Negoci de l'Esport

Gestió d'Esdeveniments

Observacions: Curs subject a canvis.