Gestió d'experiències

In
Modalitat: Presencial
Durada: 2 setmanes (4 ECTS) (Winter School)
Hores: 55 hores
1ª edició: del 07/01/2020 fins el 17/01/2020
Propera convocatòria: 07/01/2019
Idiomes: Castellà, Anglès

Programa

Tipus de Curs: Hivern

Àrea d'Estudi

Turisme, Hospitalitat, Gestió

Any: 2020

Descripció

Quins són els factors clau per garantir la supervivència d'una empresa al competitiu mercat actual? El paradigma del màrqueting està canviant constantment cap a la personalització del servei o el producte que es converteix en una experiència única per al client. El cor del disseny de l'experiència és entendre al client, els seus desitjos i necessitats. Centrar-se a les necessitats d'un client permet la creació d'una història que romandrà al seu cap com a una Experiència Memorable. Aquest curs serveix com a síntesi de les característiques generals de la Gestió d'Experiències, analitza casos reals de les empreses de més èxit, i explora possibilitats pràctiques del desenvolupament d'experiències així com la seva gestió.

Paraules clau: gestió estratègica, gestió d'experiències, màrqueting mix


Inici

Dilluns 13 de gener 2020 (amb allotjament: arribada diumenge 12 de gener)

Finalització

Divendres 24 gener (amb allotjament: sortida dissabte 25 de Gener)

Data Límit d'Inscripció: 30 de novembre 2019

Requisits

Estudiants Universitaris o Joves Professionals

Acreditació d'Idiomes: Nivell d'Anglès - Intermedi (B1-B2)

Crèdits

4 ECTS

Idioma: Anglès

Hores Lectives

55, inclou classes, sortides professionals.

Altres Sessions: Winter School 2021

Cursos Relacionats

Gestió Esportiva: Aproximació a l'Emprenedoria en el Negoci de l'Esport

Gestió d'Esdeveniments

Observacions: Curs subject a canvis.