Fotografia de: Grau de Negoci Digital i Innovació en Turisme | Grau de Negoci Digital i Innovació en Turisme

Universitat de Barcelona
Oferta acadèmica >
Grau de Negoci Digital i Innovació en Turisme
Grau de Negoci Digital i Innovació en Turisme

Grau de Negoci Digital i Innovació en Turisme

Propera convocatòria: Setembre 2024

El món es mou molt ràpid. El turisme també. I al CETT-UB sabem que no pots aturar-te. T’acompanyem per donar resposta a un sector que mai para quiet. Ets dels que no s’aturen?

Al CETT innovem, transformem i evolucionem. I t’ho volem explicar. T'obrim les portes!

T’hem preparat, per al proper 6 d'abril, una jornada de portes obertes perquè coneguis de prop les nostres formacions, puguis resoldre tots els teus dubtes i coneguis de prop l'experiència CETT.

 

Especialitza't amb el Grau de Negoci Digital i Innovació en Turisme!

El Grau de Negoci Digital i Innovació en Turisme del CETT-UB et permetrà fer el pas definitiu per iniciar la teva carrera professional. Al llarg de la teva formació aprendràs i viuràs el conjunt d’experiències necessàries per poder crear, gestionar i transformar empreses turístiques, hoteleres i gastronòmiques, així com implantar els sistemes i instruments per a la gestió smart de les destinacions turístiques.

Imagina poder combinar uns estudis sobre turisme i negoci digital. Aprendre en un centre formatiu amb el seu propi hotel, restaurant i residència. Un centre que, a la vegada, fos el punt de trobada d’alumnes, experts del sector turístic i clients. Defineix el teu futur i estudia amb nosaltres el Grau de Negoci Digital i Innovació en Turisme!

Gràcies als coneixements que adquiriràs al llarg del grau podràs participar en la digitalització del sector i crear nous productes i experiències turístiques. Actualment, empreses i organitzacions del sector turístic necessiten professionals molt qualificats per liderar els seus processos d’innovació i de transformació digital.

El Grau del CETT-UB et transforma:

  • Treballaràs amb un sistema d'aprenentatge 100% pràctic, aplicat i real. Tu seràs el centre de tot el procés i aprendràs gràcies a la teva participació activa en les diferents activitats.
  • Aprendràs, directament amb els millors experts del sector turístic i del negoci digital, la visió empresarial i tecnològica per a la direcció i la gestió intel·ligent d’empreses i destinacions turístiques en l’entorn digital.
  • Desenvoluparàs el teu propi projecte d’empresa durant el grau i podràs provar-lo directament a les nostres pròpies empreses i als laboratoris d’aprenentatge i experimentació de les nostres instal·lacions. Aquestes empreses són l’Hotel Alimara, la Residència Universitària Internacional Àgora BCN i el Restaurant Summum.
  • Accediràs a l’avantguarda de la transformació digital en turisme. A més de les diferents assignatures del programa, el Grau inclou multitud de visites a empreses, xerrades d’experts i l’assistència a esdeveniments que et permetran experimentar la indústria del turisme de primera mà.
  • Faràs un gran pas en la teva carrera professional, gràcies al contacte amb la realitat del sector a través de les empreses pròpies i a l’estreta relació amb el teixit empresarial.
  • Tindràs un sistema d’aprenentatge vivencial basat en la resolució de casos i problemàtiques reals, amb la col·laboració d’empreses i partners del CETT-UB.
  • Accediràs a un elevat nombre d’ofertes de pràctiques gràcies als més de 900 convenis del CETT-UB amb empreses nacionals i internacionals.
  • Tindràs al teu abast els recursos de la UB, del CETT i de l'Organització Mundial del Turisme (OMT).
  • Descobreix més raons per a estudiar aquest Grau.
Un nou Turisme,

CETT-UB, quatre estrelles al QS Stars

El CETT-UB obté quatre estrelles en l'auditoria de QS Stars de Quacquarelli Symonds (QS), empresa britànica de referència especialitzada en l'anàlisi d'institucions d'educació superior a tot el món. La millor qualificació (cinc estrelles) correspon a les categories d’Ensenyament (Teaching) i Empleabilitat (Employability).

Un grau i dues mencions

El grau disposa de dos itineraris d'especialització també anomenades mencions. Les menciones et permetran aprofundir en diferents àrees segons els teus interessos i motivacions. Gràcies a aquestes especialitats aconseguiràs millorar la teva futura inserció laboral així com un perfil professional molt més competitiu i més valorat entre les empreses i organitzacions del sector.

Per què estudiar el Grau de Negoci Digital i Innovació en Turisme del CETT-UB?

Aquest grau es focalitza en la incidència de les noves tecnologies en els negocis i organismes turístics, tant a l’hora de crear i dissenyar nous projectes com per adequar i transformar els que ja existeixen.

Gràcies al compendi d’assignatures i activitats del nostre grau, et prepararàs per participar en la digitalització del sector turístic. Sabràs adaptar-te a la constant evolució de la tecnologia per generar nous productes i experiències turístiques.

Transforma el sector turístic

  • Desenvoluparàs les competències clau per liderar els processos d’innovació i de transformació digital en turisme.
  • Adquiriràs el mindset digital, amb una visió completa del màrqueting, de la comunicació i dels consumidors turístics. Això et permetrà connectar amb diferents tipus de persones i generar experiències turístiques de gran impacte.
  • Desenvoluparàs un perfil dual, molt reclamat per les empreses del sector per millorar la seva competitivitat, amb coneixements del negoci turístic i les tecnologies digitals.
  • Et dedicaràs a la indústria turística i a la digitalització, activitats econòmiques imprescindibles a escala mundial i amb unes previsions de creixement molt elevades en els pròxims anys.
  • Treballaràs en un sector clau que connecta cultures, països i persones, cosa que facilita gaudir de la bellesa, riquesa i diversitat del món. Al mateix temps, aquest sector permet cultivar relacions i compartir emocions, i genera felicitat.
  • Ajudaràs a crear experiències vitals basades en cultures, paisatges i sabors que obren la porta de les emocions i el creixement personal.

Aprèn amb els millors

  • El Grau compta amb un professorat amb una prestigiosa i sòlida trajectòria professional en l’àmbit del màrqueting digital, la innovació, la sostenibilitat i l’smart tourism.
  • Coneixeràs les últimes tendències sobre la transformació digital en turisme. Al llarg dels teus estudis tindràs l’oportunitat d’assistir a esdeveniments, visites a empreses i participar en conferències de professionals del sector perquè puguis viure la indústria turística en primera persona.
  • Col·laboraràs en projectes amb empreses i organitzacions del sector, com Vodafone, Ajuntament de Barcelona, La Roca Village, etc.
  • Visitaràs fires turístiques com IBTM, Smart Tourism Congress CETT Barcelona, 4YFN, Mobile World Congress o B-Travel, entre d’altres.
  • Potenciaràs el teu desenvolupament professional i personal. El CETT-UB ocupa la 4a posició en el rànquing d’ocupabilitat a Catalunya.
  • El reconeixement del sector del perfil del nostre alumnat, per les seves competències transversals i habilitats directives.
  • L’estreta vinculació amb el sector empresarial i les administracions turístiques locals.

Emprèn i crea la teva pròpia empresa o producte turístic

  • Crearàs la teva pròpia empresa des del tercer i quart curs del grau. Així assumiràs la responsabilitat del teu creixement professional i directiu, al mateix temps que integres tots els aspectes necessaris per a l’èxit de la teva iniciativa.
  • Comptaràs amb l’ajuda personalitzada de l’equip docent i de professionals del sector associats al CETT-UB, que seran els mentors del teu projecte empresarial.
  • Podràs desenvolupar la teva pròpia empresa o ajudar una empresa real amb un projecte innovador.
  • Podràs utilitzar les empreses pròpies del CETT com a laboratoris d’aprenentatge i experimentació de les teves idees, projectes o prototips, testant-los per identificar àrees de millora. Aquestes empreses són l’Hotel Alimara, la Residència Universitària Internacional Àgora BCN i el Restaurant Summum.

Una titulació universitària única

  • És l’únic grau universitari oficial d’Espanya sobre el desenvolupament digital de les empreses i organitzacions turístiques. Aconseguiràs una titulació oficial única, expedida per la Universitat de Barcelona i el CETT, amb reconeixement acadèmic i professional en l’àmbit internacional.
  • Podràs escollir entre dos itineraris d’especialització segons els teus interessos i motivacions. Escolliràs especialitzar-te en el desenvolupament de nous models de negocis turístics, o bé enfocaràs la teva carrera cap a la gestió intel·ligent de les destinacions turístiques d’acord amb la tecnologia, la innovació i la sostenibilitat.
  • El prestigi del CETT, amb 50 anys de trajectòria i experiència reconeguda en el sector, i de la UB.

Una formació multidisciplinaria

Per accedir al Grau és molt aconsellable haver cursat un batxillerat de l’itinerari de ciències i tecnologia o de l’itinerari d’humanitats i ciències socials.

Per descomptat també pots venir d’un títol de tècnic superior de formació professional, en aquest cas hauries d’haver cursat els programes vinculats a les famílies professionals d’hoteleria i turisme, comerç i màrqueting, administració i direcció d’empresa, informàtica o comunicacions.

El perfil d’accés recomanat per als futurs estudiants del Grau requereix:

  • Empatia i ganes de treballar en equip.
  • Tenir un gran sentit ètic.
  • Comptar amb habilitats analítiques i organitzatives.
  • Tenir capacitat crítica i reflexiva.
  • Tenir un bon nivell d’idiomes, indispensable per formar-te i per a la teva carrera professional.
  • Ser capaç d’estudiar les dinàmiques del sector internacionalment.

Masters 2020

Fotografia de: Grau de Negoci Digital i Innovació en Turisme | Grau de Negoci Digital i Innovació en Turisme

Jardí

Fotografia de: Grau de Negoci Digital i Innovació en Turisme | Grau de Negoci Digital i Innovació en Turisme

Aules 

Fotografia de: Grau de Negoci Digital i Innovació en Turisme | Grau de Negoci Digital i Innovació en Turisme

Aules 

Fotografia de: Grau de Negoci Digital i Innovació en Turisme | Grau de Negoci Digital i Innovació en Turisme

Aules

Fotografia de: Grau de Negoci Digital i Innovació en Turisme | Grau de Negoci Digital i Innovació en Turisme

Passadís 

Un viatge experiencial d'aprenentatge

El Grau s’estructura en quatre cursos acadèmics. Cada any faràs 60 ECTS. En el 3r i 4t curs estudiaràs les assignatures corresponents a les especialitats, també anomenades mencions. Durant tot aquest període, el procés d’aprenentatge ha estat dissenyat com un viatge experiencial que et permetrà millorar el teu perfil professional amb l’adquisició de les diferents competències clau.

itinerari del grau amb les seves especialitats

Aquest itinerari formatiu està compost per vuit fases d’aprenentatge:

  1. Comprendre les claus i fonaments de l’entorn digital en turisme
  2. Entendre l’impacte de les tecnologies disruptives
  3. Crear una idea de negoci amb diferents metodologies
  4. Dissenyar el producte o servei turístic
  1. Dissenyar l’estratègia de màrqueting digital
  2. Seleccionar les inversions necessàries
  3. Comprendre la importància de la dada per a la presa de decisions
  4. Desenvolupar l’esperit emprenedor
Un nou Turisme,

Vols saber més coses sobre les mencions?

Una menció és una especialitat dins del grau que et permetrà estudiar més matèries d’un tema concret per guanyar experiència i coneixements. A més, la menció que cursis apareixerà en la teva titulació oficial, conforme has adquirit les competències professionals associades. Dins el grau podràs especialitzar-te cursant les següents mencions:

Durada

El pla d’estudis del Grau s’estructura en quatre anys acadèmics, a raó de 60 crèdits ECTS cadascun. Els dos primers cursos acadèmics són de formació comuna per a la totalitat de l’alumnat, i els dos restants es dediquen a la menció escollida.

Quines sortides professionals té el Grau?

En acabar els estudis del Grau de Negoci Digital i Innovació en Turisme del CETT-UB podràs treballar en quatre àmbits d’aplicació en destinacions, organitzacions i empreses turístiques:

  • Start-ups del sector turístic o que prestin serveis al sector turístic
  • Empreses de base tecnològica que donin servei a empreses del sector turístic
  • Empreses de disseny de productes i serveis turístics
  • Empreses d’intermediació (agències de viatges, majoristes, minoristes, centrals de reserves...)
  • Allotjaments turístics (hotels, hotels rurals, balnearis, paradors...)
  • Empreses d’oci i cultura (parcs temàtics, espectacles, museus...)
  • Empreses de restauració (cadenes de restaurants...)
  • Empreses de transport (companyies aèries, transport marítim de passatgers...)
Ambits d'aplicació de la carrera de tecnologia aplicada al turisme

De manera més específica, quan acabis el Grau podràs treballar com a:

  • Gestor de projectes en empresa turística (E-Commerce, màrqueting digital, comunicació digital, smart cities...)
  • Gestor d’innovació en l’empresa turística
  • Gestor de Customer Experience
  • Dissenyador d’experiències digitals i plataformes turístiques
  • Dissenyador de nous models de negoci turístic
  • Desenvolupador web i App
  • Tècnic analista web turística
  • Assessor per al desenvolupament d’infraestructures, productes i serveis en destinacions intel·ligents
  • Analista i gestor del coneixement turístic a la destinació
  • Intraemprenedor en empreses del sector turístic

A més sempre disposaràs del departament de Career Services que t'ajudaran en el teu desenvolupament professional. Vine, estem a la primera planta del Campus!

 

Quins objectius aconseguiràs amb el Grau de Negoci Digital i Innovació en Turisme?

L’objectiu general del Grau és capacitar-te per donar resposta als reptes i canvis derivats de l’evolució tecnològica i digital, innovant i desenvolupant nous productes en els àmbits turístic, hoteler i gastronòmic.

A més, podràs:

  • Dominar les tecnologies i els instruments digitals i saber aplicar-los per transformar els processos de les empreses, projectes i destinacions turístiques, així com programar les teves pròpies plataformes digitals.
  • Aprendre, mitjançant la teoria i la pràctica i a través de la seva aplicació en projectes reals, les principals metodologies de gestió de projectes (Waterfall, Lean, Agile, Kanban, Scrum, etc.).
  • Desenvolupar la teva creativitat, amb una visió tecnològica i de negoci. T’adaptaràs, t’anticiparàs i sabràs donar resposta als reptes i canvis en les empreses i el mercat turístics derivats de l’evolució tecnològica i digital, realitzant nous productes en els àmbits turístic, hoteler i gastronòmic.
  • Convertir-te en un emprenedor turístic, cosa que et permetrà poder crear la teva empresa i model de negoci o implantar el teu projecte en una empresa o destinació turística, aplicant les millors estratègies.
  • Participar des del primer curs en el disseny i desenvolupament d’una empresa o d’un projecte d’intraemprenedoria en una empresa real, dissenyant productes i serveis turístics, sempre amb l’ajuda i tutorització del professorat.
  • Estar preparat per adaptar-te a les noves posicions que coparan el mercat en un futur.

Quines competències adquiriràs amb el Grau de Negoci Digital i Innovació en Turisme del CETT-UB?

Les principals competències que es desenvolupen durant la titulació són:

  • Interpretar els principis del turisme i la importància de l’impacte sociocultural i mediambiental que se’n deriva.
  • Entendre la dimensió econòmica del turisme a escala internacional i de l’impacte de les noves tecnologies en el seu desenvolupament.
  • Comprendre i aplicar els conceptes i les tècniques que s’empren per a la presa de decisions en la gestió economicofinancera, i per a l’assoliment dels objectius de les organitzacions turístiques.
  • Desenvolupari aplicar eines de màrqueting digital en turisme.
  • Conèixer el marc regulador per a la creació i el llançament de projectes empresarials en l’àmbit digital turístic.
  • Comprendre les principals característiques del funcionament dels models de negoci digital en turisme, i adquirir els coneixements i habilitats necessaris per assegurar-ne el desenvolupament sostenible i una gestió intel·ligent.
  • Interpretar el fenomen digital i incorporar-lo a l’orientació estratègica dels projectes de la destinació o de l’organització turística.
  • Dissenyar i desenvolupar productes i processos innovadors que generin valor, i que suposin una novetat, un canvi o la generació d’un avantatge competitiu en el sector turístic.
  • Dissenyar i desenvolupar plans d’acció per a la implantació de projectes turístics digitals.
  • Interpretar i gestionar la informació en contextos digitals.
  • Utilitzar les eines i tecnologies digitals per al desenvolupament de plataformes o solucions turístiques.

Other_

Fotografia de: Grau de Negoci Digital i Innovació en Turisme | Grau de Negoci Digital i Innovació en Turisme

Fòrum Gatronòmic

Fotografia de: Grau de Negoci Digital i Innovació en Turisme | Grau de Negoci Digital i Innovació en Turisme

Centre de recursos

Fotografia de: Grau de Negoci Digital i Innovació en Turisme | Grau de Negoci Digital i Innovació en Turisme

Recepció

Fotografia de: Grau de Negoci Digital i Innovació en Turisme | Grau de Negoci Digital i Innovació en Turisme

Aules 

Fotografia de: Grau de Negoci Digital i Innovació en Turisme | Grau de Negoci Digital i Innovació en Turisme

Aules

Com és la metodologia del Grau de Negoci Digital i Innovació en Turisme?

El Grau de Negoci Digital i Innovació en Turisme incorpora nous continguts enfocats al turisme digital, però també orientats al desenvolupament de projectes emprenedors o intraemprenedors.

Emprenedoria, intraemprenedoria i desenvolupament de projectes

És un sistema d’aprenentatge 100 % pràctic, aplicat i real. Des del primer curs iniciaràs el procés de creació de la teva pròpia empresa. Identificaràs les necessitats dels clients, detectaràs oportunitats de negoci per dissenyar i desenvolupar productes i serveis reals amb base digital. Al mateix temps, l’equip de docència es convertirà en el teu millor mentor i les aules seran entorns col·laboratius de treball amb la resta de companys.

Aquí tens més detalls sobre el teu projecte d'emprenedoria

ABR

L’Aprenentatge Basat en Reptes (ABR) et permetrà tractar problemes simulats o reals plantejats pels docents o organitzacions i empreses de la xarxa de partners del CETT. Tractaràs situacions de diferents àrees, estratègia, comercial, finances, tecnologia, personal, etc., en un entorn d’aprenentatge vivencial basat en reptes en què interactuaràs amb altres estudiants.

Amb aquesta metodologia d’aprenentatge desenvoluparàs les teves competències específiques de direcció i gestió empresarial. També aprendràs competències transversals com el pensament crític, resolució de problemes, resiliència o el treball col·laboratiu.

Un nou Turisme,

Vols conèixer tots els beneficis de l'aprenentatge basat en reptes?

  • Aconseguiràs una comprensió més profunda de les matèries.
  • Aprendràs a diagnosticar i definir problemes abans de proposar solucions, desenvolupant la creativitat.
  • T’involucraràs en la definició del problema i en la solució que desenvoluparàs per resoldre’l, sempre amb un aprenentatge actiu en el qual seràs protagonista.
  • Et sensibilitzaràs davant d’una situació i duràs a terme processos necessaris per superar-la: des de la investigació fins a la creació de nous models, al mateix temps que treballaràs col·laborativament i multidisciplinàriament.
  • Desenvoluparàs les teves competències socials, com l’empatia, la cooperació i la col·laboració.
  • T’aproparàs a la realitat del sector turístic establint relacions amb professionals especialitzats que contribuiran al teu creixement professional.
  • Desenvoluparàs habilitats de comunicació d’impacte, utilitzant eines socials i tècniques de producció de mitjans per crear i compartir les solucions desenvolupades per tu.
  • Acceptaràs els errors i el fracàs com a part necessària de l’aprenentatge.

Avaluació

Podràs optar per dos tipus d'avaluacions:

  • Avaluació contínua: consisteix en la valoració del procés d'ensenyament-aprenentatge a partir del seguiment continuat durant el curs del treball que realitza l'estudiant i els aprenentatges que incorpora.
  • Avaluació única: dirigit a tot aquell estudiant que, per raons justificades, no pot assistir regularment a les classes presencials. Consisteix en la valoració d'aquest procés, tenint en compte les evidències que aquesta assignatura té dissenyades a aquest efecte, podent-se realitzar durant el transcurs del semestre o al final d'aquest, segons es marqui en cada cas.

Quines són les assignatures del Grau?

PRIMER CURS

SEGON CURS

TERCER CURS

Codi AssignaturesCrèdits
193218 Anàlisi i gestió de dades I6
193219 Desenvolupament i programació de plataformes digitals II6
193220 Comerç electrònic de productes i serveis turístics4,5
193221 Inversió i finances estratègiques4,5
193222 Gestió avançada de projectes digitals I4,5
193223 Màrqueting en cercadors i mitjans digitals4,5
193210 Llengua estrangera III9
193300 Pràctiques en empresa II9

QUART CURS

Codi AssignaturesCrèdits
194224 Anàlisi i gestió de dades II6
194225 Mitjans de comunicació socials6
194226 Gestió avançada de projectes digitals II6
194227 Persones, organitzacions i sistemes en l’entorn digital6
194900 Treball final de grau6

Les assignatures de cada especialitat són:

TERCER CURS

Codi Assignatures Crèdits
193401 Aplicacions d’intel·ligència artificial en turisme3
193402 Internet de les coses i turisme3
193403 Turisme intel·ligent3
193404 Connectivitat i experiència turística3

QUART CURS

Codi AssignaturesCrèdits
194405 Aplicació de protocols de confiança en les transaccions turis.3
194406 Realitat virtual augmentada aplicada en turisme3
194407 Computació en el núvol per a la indústria turística3
194408 Automatització de processos en l’empresa turística4,5
194409 Direcció estratègica en negocis digitals4,5

TERCER CURS

Codi Assignatures Crèdits
193401 Aplicacions d’intel·ligència artificial en turisme3
193501 Destinacions intel·ligents4,5
193502 Gestió sostenible de les destinacions turístiques 4,5

QUART CURS

Codi AssignaturesCrèdits
194504 Sistemes d’intel·ligència turística3
194505 Governança i estratègies de destinacions turístiques3
194406 Realitat virtual augmentada aplicada en turisme3
194407 Computació en el núvol per a la indústria turística3
194508 Empreneduria social i turisme3
194509 Models i estratègies d'expansió en negocis turístics3

Assignatures optatives del Grau

Codi AssignaturesCrèdits
194600 Desenvolupament cooperació i turisme 4,5
194601 Nous mercats emergents en turisme4,5
194608 Gestió del turisme cultural4,5
194610 Turisme, cinema i literatura3
063508 Comercialització turística4,5
064531 Gestió d’empreses de transport3
064544 Turisme i gènere3
194510 Gestió de l’accessibilitat en turisme4,5
194511 Mobilitat turística4,5
194512 Interacció i Integració dels visitants4,5
063501 Creació de productes turístics-cultural3
064523 Turisme eno-gastronòmicA3
062114 Gestió d'empreses d’allotjament turístic6
062115 Gestió d'empreses d’intermediació i serveis6
194613 Ètica i responsabilitat social corporativa3
194614 Gestió intercultural3
063405 Comercialització hotelera4.5
194607 Disseny d’espais experiencials en hoteleria3
194410 Acceleració de projectes digitals4,5
194411 Desenvolupament d’ecosistemes d’innovació4,5
194412 Sistemes de relació amb el client4,5
194414 Lideratge en xarxa i tècniques de Mindfulness3
194413 Ciberseguretat4,5

Impulsa el teu anglès

Hauràs de cursar 27 crèdits d’anglès obligatoris, repartits en assignatures de 9 ECTS cadascuna durant els tres primers cursos del Grau.

El nivell d’anglès que assoliràs és equivalent al C1 del MCER (Marc Comú Europeu de Referència).

Un Grau i dues mencions

Una menció és una especialitat dins del grau que et permetrà estudiar més matèries d’un tema concret per guanyar experiència i coneixements.

La menció que cursis apareixerà en la teva titulació oficial, conforme has adquirit les competències professionals associades. Dins el grau podràs especialitzar-te cursant les següents mencions:

GENERACIÓ DE NOUS MODELS TURÍSTICS
GESTIÓ INTEL·LIGENT DE DESTINACIONS TURÍSTIQUES

La Menció de Generació de Nous Models Turístics et permetrà aprofundir en els mecanismes i instruments necessaris per dissenyar i implantar nous models de negoci que permetin afrontar i aprofitar els reptes i oportunitats de la transformació digital permanent en la qual es troba el sector.

Aprendràs a utilitzar les eines tecnològiques disponibles més adients, per satisfer les necessitats i expectatives d’uns visitants cada vegada més hiperconnectats i interactius, i oferir-los els millors serveis i experiències possibles.

Tot això implica l’acceptació de noves actituds i la reformulació radical de les estratègies en un entorn cada vegada més competitiu i que va a una velocitat que supera els límits de la regulació.

Vull saber-ne més

La Menció en Gestió Intel·ligent de les destinacions turístiques et proporcionarà les competències necessàries per aconseguir destinacions turístiques més sostenibles, com a part d’una experiència més coherent i respectuosa amb el patrimoni i la cultura local.

També aprendràs a desenvolupar propostes de model de negoci que apareguin al mercat. Utilitzaràs de manera disruptiva la tecnologia per facilitar i millorar l’experiència del visitant abans, durant i després del viatge.

Al llarg de les matèries d’aquesta menció aprofundiràs en els mecanismes i instruments necessaris per a la gestió intel·ligent de les destinacions turístiques. Tindràs una visió integral dels diferents stakeholders involucrats i les oportunitats derivades de la digitalització per a una gestió més intel·ligent, responsable i sostenible.

Vull saber-ne més

GENERACIÓ DE NOUS MODELS TURÍSTICS

La Menció de Generació de Nous Models Turístics et permetrà aprofundir en els mecanismes i instruments necessaris per dissenyar i implantar nous models de negoci que permetin afrontar i aprofitar els reptes i oportunitats de la transformació digital permanent en la qual es troba el sector.

Aprendràs a utilitzar les eines tecnològiques disponibles més adients, per satisfer les necessitats i expectatives d’uns visitants cada vegada més hiperconnectats i interactius, i oferir-los els millors serveis i experiències possibles.

Tot això implica l’acceptació de noves actituds i la reformulació radical de les estratègies en un entorn cada vegada més competitiu i que va a una velocitat que supera els límits de la regulació.

Vull saber-ne més

GESTIÓ INTEL·LIGENT DE DESTINACIONS TURÍSTIQUES

La Menció en Gestió Intel·ligent de les destinacions turístiques et proporcionarà les competències necessàries per aconseguir destinacions turístiques més sostenibles, com a part d’una experiència més coherent i respectuosa amb el patrimoni i la cultura local.

També aprendràs a desenvolupar propostes de model de negoci que apareguin al mercat. Utilitzaràs de manera disruptiva la tecnologia per facilitar i millorar l’experiència del visitant abans, durant i després del viatge.

Al llarg de les matèries d’aquesta menció aprofundiràs en els mecanismes i instruments necessaris per a la gestió intel·ligent de les destinacions turístiques. Tindràs una visió integral dels diferents stakeholders involucrats i les oportunitats derivades de la digitalització per a una gestió més intel·ligent, responsable i sostenible.

Vull saber-ne més

Treball final de Grau

L’assignatura de Treball Final de Grau (TFG) equival a 6 ECTS i consisteix en el desenvolupament d’un projecte d’innovació digital al sector turístic. Es porta a terme des del primer curs del grau, a mesura que vas adquirint coneixements i eines, fins a culminar-lo en l’últim.

  • Al primer curs, amb l’assignatura Processos d’Innovació per a la Creació de Productes Turístics, portaràs a terme la concepció d’una idea de negoci o projecte digital d’innovació en el sector turístic.
  • Al segon curs, amb Desenvolupament i Programació de Plataformes Digitals, i Emprenedoria i Pla de Negoci, hauràs d’estudiar els processos necessaris per al seu desenvolupament.
  • Posteriorment, al tercer i el quart curs, gràcies a assignatures com Gestió Avançada de Projectes Digitals i les matèries optatives, analitzaràs les possibilitats reals d’implantació del projecte.

Hi ha dos tipus de TFG:

  1. Projecte d’emprenedoria: desenvoluparàs un projecte d’empresa en equip. Hauràs de definir les estratègies i accions necessàries per llançar-lo al mercat. L’estructura del treball és la d’un pla d’empresa (resum executiu, anàlisi de mercat i competència, i pla estratègic, de màrqueting, d’operacions i financer).

  2. Projecte d’intraemprenedoria i innovació: faràs un projecte d’innovació per a una empresa, una institució o un organisme associat al CETT-UB. Se’t plantejarà un repte relacionat amb el desenvolupament de nous serveis o productes, la creació de noves línies de negoci, processos de digitalització, de màrqueting digital o desenvolupament de plataformes digitals.

Desenvolupa els teus estudis internacionalment

Al CETT-UB posem a la teva disposició l’Oficina de Relacions Internacionals, responsable tant de la gestió de la mobilitat dels estudiants i del professorat com de l’orientació, l’assessorament i l’atenció als estudiants interessats en una experiència internacional.

Al CETT-UB comptem amb diferents itineraris de mobilitat internacional:

Programa ERASMUS

Programa Erasmus a la Unió Europea, Programa SICUE a l’Estat Espanyol i, a la resta del món, disposem d’acords específics pels estudiants de Grau. El CETT t'oferim l’oportunitat d’estudiar a l’estranger.

+ info

Advanced Management Program

Els alumnes que hagin finalitzat els estudis tenen l’oportunitat de realitzar una estada pràctica empresarial internacional amb una duració d’entre 6 i 12 mesos en:

  • Empreses turístiques i hoteleres líders i reconegudes per al seu nivell de competitivitat i excel·lència.
  • Projectes turístics solidaris, on participar en plans de cooperació internacional amb ONGs per al desenvolupament d’un turisme responsable i sostenible (10 projectes).
  • Start-ups que inicien la seva activitat, participant en el procés emprenedor i creatiu dels seus projectes.

+ info

Formació pràctica

El Grau preveu dos períodes de pràctiques curriculars obligatòries en empreses (9 ECTS).

Podràs fer aquestes pràctiques a les empreses pròpies d’aplicació del CETT, o en empreses o institucions col·laboradores, amb una dedicació mínima de 225 hores cadascuna.

Gràcies a aquestes pràctiques:

  • Desenvoluparàs les funcions d’un lloc de treball en una empresa de primer nivell, local o internacional.
  • Adquiriràs noves aptituds i actituds que només es desenvolupen en entorns reals.
  • Aplicaràs els coneixements apresos durant el Grau.
  • Coneixeràs el dia a dia de l’empresa turística, els seus models de negoci i els punts clau de la gestió.

Així mateix, i des del primer curs, també podràs fer pràctiques extracurriculars (de caràcter voluntari) amb una durada màxima de 900 hores per curs.

Si vols més informació sobre les pràctiques visita l'espai de Career Services, contacta'ns a través de l'email careerservices@cett.cat o també pots visitar-nos en la primera planta del Campus.

 

Coneix al professorat del Grau de Negoci Digital i Innovació en Turisme

Direcció Acadèmica

JOAN RAMON BLAYA PIERA

Director de Programes de Digitalització i Innovació CETT Barcelona School of Tourism, Hospitality and Gastronomy
Màster en Business Administration Universitat Ramon Llull
Àmbit d'especialització: Estrategia empresarial, Gestió de projectes, Transformació digital
Bloc temàtic/Departament: Economia i finances; Investigació en turisme, hoteleria i gastronomía; Tecnologies emergents i eines digitals

Coordinació d'Estudis

ESTHER VELASCO FERREIRO

Professora i Investigadora CETT Barcelona School of Tourism, Hospitality and Gastronomy
Doctorat en Marketing UCAM Universidad Católica San Antonio de Murcia
Grup de recerca: Turisme, Cultura i Territori
Àmbit d'especialització: Marketing turístic, Patrimoni, Turisme cinematogràfic, Organització d'esdeveniments
Bloc temàtic/Departament: Marketing i comercialització; Turisme i cultura

Professorat

NÚRIA ABELLAN CALVET

Professora i Investigadora CETT Barcelona School of Tourism, Hospitality and Gastronomy
Màster en Doctoranda en Educació, Societat i Qualitat de Vida Universitat de Lleida
Grup de recerca: Turisme, Cultura i Territori
Àmbit d'especialització: Comunitat LGTB, Patrimoni, Gènere
Bloc temàtic/Departament: Direcció estratègica; Dret i polítiques turístiques; Gastronomia; Investigació en turisme, hoteleria i gastronomía

LAURA ABELLANET MOLHOEK

Senior Manager EY TRANSFORMA SERVICIOS DE CONSULTORÍA, S.L.
Enginyer en Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació La Salle - Ramón Llull
Bloc temàtic/Departament: Dret i polítiques turístiques

AINHOA CARBALLIDO RISCO

Professora, Investigadora i Directora Màster Universitari en Direcció d'Empreses Turístiques. Coordinadora especialitat Màrketing Digital Turístic. CETT Barcelona School of Tourism, Hospitality and Gastronomy
en Turisme i Tecnologia Aplicada al Territori Universidad de Málaga (REDINTUR)
Grup de recerca: Turisme, Cultura i Territori
Àmbit d'especialització: Marketing turístic, Smart tourism, TICs al territori
Bloc temàtic/Departament: Direcció estratègica; Economia i finances; Empreses i serveis turístics; Investigació en turisme, hoteleria i gastronomía; Marketing i comercialització; Tecnologies emergents i eines digitals; Turisme i territori

OSCAR CASANOVAS IBAÑEZ

Professor, Investigador i Director Acadèmic Grau en Turisme CETT Barcelona School of Tourism, Hospitality and Gastronomy
Doctorat en Dret Universitat de Barcelona
Grup de recerca: Turisme, Cultura i Territori
Àmbit d'especialització: Política turística, Dret turístic, Mercat laboral turístic, Governança
Bloc temàtic/Departament: Dret i polítiques turístiques; Investigació en turisme, hoteleria i gastronomía; Marketing i comercialització; Turisme i territori

MARIA DOLORS CIRERA VIÑOLAS

Events management Barcinoguides
Llicenciatura en Psicologia Universitat de Barcelona
Bloc temàtic/Departament: Empreses i serveis turístics; Investigació en turisme, hoteleria i gastronomía; Organització empreses i gestió de les persones

FRANCISCO JAVIER DE DIEGO RODRÍGUEZ

BD CETT Corporate CETT Barcelona School of Tourism, Hospitality and Gastronomy
Màster en MBA La Salle - Universitat Ramon Lull
Àmbit d'especialització: Gestió del talent, Gestió de persones, Mercat laboral turístic
Bloc temàtic/Departament: Aprenentatge pràctic aplicat

AIDA GALERA PARDOS

CEO i Fundadora StartKidsUp
Màster en Tecnología Educativa y Competencias Digitales UNIR (Universidad de la Rioja)
Bloc temàtic/Departament: Cuina; Innovació

NÚRIA GUITART CASALDERREY

Professora, Investigadora y Coordinadora de la Càtedra UB de Turisme, Hoteleria i Gastronomia CETT CETT Barcelona School of Tourism, Hospitality and Gastronomy
Màster en Doctoranda en Geografia, Planificació territorial i Gestió ambiental Universidad de Barcelona
Grup de recerca: Turisme, Cultura i Territori
Àmbit d'especialització: Política turística, Turisme urbà, Governança
Bloc temàtic/Departament: Dret i polítiques turístiques; Turisme i territori

MONTSERRAT IGLESIAS XAMANÍ

Coordinadora pedagògica del departament d'idiomes CETT Barcelona School of Tourism, Hospitality and Gastronomy
Doctorat en Ensenyament de Llengües i Literatura
Bloc temàtic/Departament: Idiomes

VINCENZO LO COCO

Assessor Legal Dret Tecnològic i Digital RSM SPAIN
Grau en Laurea Magistrale a Ciclo Unico in Giurisprudenza Università degli Studi di Palermo
Bloc temàtic/Departament: Dret i polítiques turístiques

ALEXANDER MEDINA PHIMISTER

Fundador Gen Innovación
Posgrau en Direcció i Gestió de la Innovació Universidad Internacional de la Rioja-UNIR
Bloc temàtic/Departament: Innovació; Organització empreses i gestió de les persones

JORDI MOGUEL FERNÁNDEZ

Profesor de Derecho UNIR
Doctorat en Dret Universitat de Lleida
Bloc temàtic/Departament: Dret i polítiques turístiques

YAREMIS PÉREZ CORBEA

Llicenciatura en Turismo Universidad de La Habana
Bloc temàtic/Departament: Empreses i serveis turístics

PABLO RODRIGO MAS

Head of CX, CRM y LiveOps Reby
Grau en Bachelor in Business Administration (BBA) ESADE Business School
Bloc temàtic/Departament: Marketing i comercialització

NOEMÍ ROIG TEIXIDÓ

Propietaria Noemí Roig
Màster en Gestión y Contenidos Digitales Universitat de Barcelona - Universitat Pompeu Fabra
Bloc temàtic/Departament: Marketing i comercialització

JORDI VILA CASTAÑER

Director General Cima Health SL
Grau en Ciències Empresarials i MBA ESADE - Universitat Ramón Rull
Bloc temàtic/Departament: Economia i finances

ALBA VIVES CUBOS

Project Management OPS Amazon
Màster en Luxury Brand Management MBA EAE Business & Law School
Bloc temàtic/Departament: Economia i finances

JORDI VIVES PÉREZ

Affiliate Professor ESADE Business School
Grau en Bachelor in Business Administration - BBA ESADE Business School
Bloc temàtic/Departament: Economia i finances

MANAL ZAHRAA MURAD

Professora de Llengua estrangera CETT Barcelona School of Tourism, Hospitality and Gastronomy
Llicenciatura en Filologia Anglesa Universitat de Barcelona
Bloc temàtic/Departament: Idiomes
 

Orientació a l'estudiant

El pla d’acció tutorial (PAT) és un servei d’atenció als estudiants que té com a principal finalitat oferir suport personalitzat en els àmbits formatius d’informació i orientació, més enllà dels continguts de les matèries acadèmiques.

La figura d'acompanyament de l'estudiant

L’objectiu principal és l’assessorament de l’estudiant des del moment del seu ingrés al món universitari, el seguiment del seu desenvolupament i la planificació dels seus estudis fins a l’orientació professional. Aquesta acció està dirigida pel professorat, que contribueix, d’aquesta manera, a una educació global que és essencial per elaborar i revisar les seves aspiracions acadèmiques, professionals i personals.

Infografia orientació estudiant

L’actuació del tutor és imprescindible per aprofitar el període de formació de l’alumnat i oferir-li una atenció personalitzada ajustada a les seves circumstàncies, necessitats i característiques singulars que li permetin consolidar les bases del seu aprenentatge.

El model

El model de tutoria es desenvolupa en un marc d’educació integral que impulsa el desenvolupament global del/de la estudiant en totes les seves dimensions: intel·lectual, afectiva, personal i social.

Pla d'acció tutorial

Fotografia de: Grau de Negoci Digital i Innovació en Turisme | Grau de Negoci Digital i Innovació en Turisme
Pla d'acció tutorial
Fotografia de: Grau de Negoci Digital i Innovació en Turisme | Grau de Negoci Digital i Innovació en Turisme

Pla d'acció tutorial

Fotografia de: Grau de Negoci Digital i Innovació en Turisme | Grau de Negoci Digital i Innovació en Turisme
Pla d'acció tutorial
Fotografia de: Grau de Negoci Digital i Innovació en Turisme | Grau de Negoci Digital i Innovació en Turisme

Pla d'acció tutorial

El CETT al teu servei

Com a alumne del CETT gaudeix de tots els avantatges que el centre posa a la teva disposició:

  • Accés al Centre de Recursos per a l’aprenentatge i la investigació:

    • Disposar dels recursos propis del CETT per a reforçar, completar i ampliar la formació. Tota la informació (tant física com digital) es troba disponible en els diferents espais dedicats a aquesta funció.
    • Accés gratuït a tota la llibreria digital de recursos de l'Organització Mundial del Turisme (OMT).
    • La Universitat de Barcelona compta amb un ampli catàleg de bases de dades per consultar documents, reports i articles científics, entre d’altres.
  • Com a centre adscrit a la Universitat de Barcelona, gaudim dels avantatges de formar part de la universitat més prestigiosa de l’Estat: Servei d’Esports UB, Carnet Som UB.

  • Descomptes a l’Escola d’Idiomes Moderns de la Universitat de Barcelona. A més, gràcies al carnet universitari de la Universitat de Barcelona gaudiràs de promocions en productes i serveis com òptiques, restaurants, tecnologia, farmàcies, allotjament, viatges i activitats d’oci, entre d’altres.

  • El CETT disposa de diferents serveis de restauració com el Fòrum o l'Aula Restaurant CETT. El Fòrum és un espai que afavoreix la creativitat i l'intercanvi cultural de l'alumnat. Disposa d'una variada oferta gastronòmica, saludable, de temporada, que s'adapta als diferents moments del dia. Així mateix, també es pot menjar a l'Aula Restaurant CETT, un restaurant de carta amb les mateixes característiques que un restaurant gastronòmic real.

  • Formar part de la comunitat CETT Alumni per estar en contacte amb l’àmplia xarxa d’exalumnes de la Universitat.

  • Descompte en la Residència Universitària Internacional Àgora BCN. Som l'únic centre universitari de turisme que compta amb una residència d'estudiants perquè puguis allotjar-te aquí mentre estudies. Com a estudiant del CETT tindràs unes condicions exclusives. Pregunta'ns sense compromís.

2020

Fotografia de: Grau de Negoci Digital i Innovació en Turisme | Grau de Negoci Digital i Innovació en Turisme

Residència Àgora BCN

Fotografia de: Grau de Negoci Digital i Innovació en Turisme | Grau de Negoci Digital i Innovació en Turisme
Residència Àgora BCN
Fotografia de: Grau de Negoci Digital i Innovació en Turisme | Grau de Negoci Digital i Innovació en Turisme
Residència Àgora BCN
Fotografia de: Grau de Negoci Digital i Innovació en Turisme | Grau de Negoci Digital i Innovació en Turisme
Residència Àgora BCN
Fotografia de: Grau de Negoci Digital i Innovació en Turisme | Grau de Negoci Digital i Innovació en Turisme
Residència Àgora BCN

Els espais d'aprenentatge

Al CETT apostem per crear un context d’aprenentatge que consolidi el model formatiu propi, amb recursos d’alt valor afegit orientats a la vivència, l’experimentació, el fet de compartir i l’aprenentatge, en un Campus únic.

El nostre alumnat disposa de diversos espais polivalents d’aprenentatge: l’Espai Eidos, La Plaça, l’Espai de Creativitat i Innovació, les Aules d’Informàtica o l’Aula Recepció, entre d’altres.

A més, si ets un estudiant internacional, també disposaràs de l'Oficina de Relacions Internacionals que t'ajudarà i assessorarà amb els tràmits que necessitis.

Instal·lacions CETT

CETT International Support

Perquè entenem el repte que suposa viure en un entorn que no és el teu, el Campus CETT-UB posa a la teva disposició l’Oficina de Relacions Internacionals (ORI), com a àrea destinada a l’orientació, l’assessorament i l’atenció als estudiants internacionals dels programes de Màster.

L’equip d’aquesta àrea et donarà informació pertinent relacionada amb aspectes logístics de la vida a Barcelona tals com l’empadronament, la tramitació del número d’identitat d’estranger (NIE) o la recerca d’allotjament a la ciutat.

Tràmits relacionats amb la teva estada acadèmica

L’equip d’ORI et brindarà informació actualitzada sobre els tràmits a desenvolupar un cop siguis a la ciutat, orientant-te sobre documents imprescindibles com el número d’identitat d’estranger (NIE), el padró o registre oficial de l’Ajuntament o el carnet universitari.

Idiomes

Si la teva llengua materna no és el castellà, l’equip d’ORI et proporcionarà consells sobre com i on aprendre’l. També t’indicarà on aprendre català, fet que et facilitarà la teva integració a la vida diària de la ciutat. A més, podràs enfortir el castellà a través dels cursos certificats que ofereix el nostre Departament d’Idiomes del CETT-UB. Per contra, si el que vols és practicar de manera informal qualsevol altre idioma, podràs participar de manera gratuïta al nostre programa d’intercanvi lingüístic entre estudiants del CETT-UB.

Allotjament

El CETT-UB som l’únic centre universitari de turisme que compta amb una residència d’estudiants, Àgora BCN, amb preus assequibles per a la comunitat d’estudiants CETT. També comptem amb el nostre propi hotel de quatre estrelles, l’Hotel Alimara, en el qual tant tu com els teus familiars i amics podreu gaudir d’avantatges i descomptes.

Suport a la teva carrera professional

Al CETT-UB disposes de tot un equip de professionals experts que vetllaran per la teva trajectòria professional des del moment en què formis part de la nostra comunitat.

Volem que estiguis informat i preparat per aconseguir els objectius professionals que t’hagis marcat. Amb aquesta motivació, trobaràs un equip de persones que t’acompanyaran durant el procés de manera personalitzada.

Gràcies a la col·laboració de les principals empreses del sector turístic podràs conèixer i posar en pràctica les eines més útils per accedir i desenvolupar-te en el mercat laboral.

El servei que posem a la teva disposició es basa en tres pilars fonamentals:

  • Orientació professional contínua centrada en tu, identificant els punts forts del teu perfil, analitzant la teva experiència i formació prèvia, i tenint en compte les teves principals motivacions de creixement.
  • Una estreta relació amb els principals actors del sector turístic, cultivada durant els més de 50 anys de presència en el mercat formant professionals amb unes competències i uns valors molt apreciats pel teixit empresarial.
  • Disseny i desenvolupament de tot un ventall d’activitats, espais de debat i eines que posem a la teva disposició i que et capaciten per afrontar qualsevol repte que et trobis durant tota la teva carrera professional.

D’aquesta manera, et convidem a participar en un procés dinàmic i adaptat a les teves expectatives que engloba les següents fases:

Definició de les teves fites professionals:

  • Anàlisi profunda del teu perfil d’entrada.
  • Establiment d’objectius realistes i seguiment del teu roadmap.
  • Orientació en el disseny i desenvolupament del teu Pla de Carrera personalitzat.

Disseny i elaboració de les eines principals de relació amb el mercat laboral

  • Revisió i correcció de currículums i cartes de presentació, adeqüant l’objectiu professional a les demandes del mercat.
  • Carta de recomanació. L’alumnat que us trobeu en un procés de selecció podreu comptar amb les referències del CETT-UB.
  • Accés als principals canals d’investigació i accés d’oportunitats de pràctiques i laborals
  • Gestió d’ofertes i autocandidatures. Et donem suport per fer més visible el teu perfil davant les empreses i headhunters, donant-te referències per a la teva candidatura.
  • Seguiment de candidatures. T’ajudem a saber en quin punt del procés de selecció es troba la teva candidatura.

Entrenament personalitzat

  • Orientació sobre la recerca d’oportunitats professionals.
  • Simulació d’entrevistes de treball i feedback sobre els aspectes que es poden millorar.
  • Entrevistes per competències i mentoring per a aquells perfils amb dificultats a l’hora de seguir el procés de recerca de feina i/o amb risc d’exclusió social.
  • Preparació de presentacions perquè coneguis de primera mà les necessitats de les empreses, perquè puguis analitzar les possibilitats de vinculació a curt i mitjà termini amb una organització, i intercanviar inquietuds amb professionals de referència.

Networking i dinamització d’activitats

  • Presentacions corporatives durant el teu període formatiu.
  • Classes magistrals orientades a conèixer sectors estratègics.
  • Dinàmiques i reptes corporatius incorporats a les teves sessions formatives.
  • Marketplaces i fires d’ocupació presencials i virtuals on més d’un centenar d’empreses participen anualment al Campus en la captació personalitzada de talent.

Job Center d’accés exclusiu

  • Gestió de més de 900 oportunitats de pràctiques anualment.
  • Gestió de més de 1.500 oportunitats laborals anualment.
  • Seguiment de les candidatures presentades.
  • Adaptació de models curriculars i cartes de presentació personalitzats.

Si vols més informació, visita l’espai de Career Services , contacta amb nosaltres a través del correu electrònic careerservices@cett.cat o també ens pots visitar a la primera planta del Campus.

Career Services

Career Services està format per un equip de professionals que orienta i ajuda l’alumnat al llarg dels seus estudis, i li facilita el contacte amb les millors empreses per tal d’afavorir-ne el desenvolupament professional i la futura inserció laboral.

Estar a prop dels antics alumnes

CETT Alumni va néixer com a Associació d’Antics Alumnes del CETT-UB l’1 de març de 1994, com una iniciativa per oferir un servei als antics alumnes, com un espai de referència personal i professional, i un punt de trobada per a experts del sector turístic, gastronòmic i hoteler, amb un vincle comú, el CETT-UB.

Como a associació d’antics alumnes del CETT-UB, té com a missió principal potenciar la relació entre aquests i, així, crear una xarxa de professionals. El nexe comú és ser antics alumnes de les diferents promocions i formacions del CETT-UB.

Els principals objectius de CETT Alumni són:

  • Promoure el permanent desenvolupament professional dels seus associats a tots els nivells i afavorir l’accés al món laboral, la promoció professional i la formació contínua. Fomentar la creació d’un marc idoni per a l’intercanvi dels coneixements i experiències entre els antics alumnes, oferint-los l’associació com a punt de trobada del món professional.
  • Facilitar el coneixement i el networking a través de jornades, ponències, sopars col·loqui i sessions d’experts. CETT Alumni vol ser un centre d’opinió i influència sobre l’entorn turístic.
  • Establir acords amb altres entitats, per afavorir sinergies que generin valor als antics alumnes associats.

RESIDÈNCIA AGORA BCN

El CETT-UB som l'únic centre universitari de turisme que compta amb una residència d'estudiants, la Residència Universitària Internacional Àgora BCN. Com a alumne de qualsevol de les nostres titulacions gaudiràs de descomptes exclusius perquè puguis allotjar-te aquí mentre estudies. Pregunta'ns sense compromís. També comptem amb el nostre propi hotel de quatre estrelles, l'Hotel Alimara, en el qual tant tu com els teus familiars podreu gaudir d'avantatges i descomptes.

agora

HOTEL ALIMARA

Com a part de les nostres empreses d'aplicació comptem amb el nostre propi hotel de quatre estrelles, l'Hotel Alimara. Situat al peu de la serra de Collserola i dins del propi Campus CETT, en ell tant tu com els teus familiars podreu gaudir d'avantatges i descomptes.

Hotel Alimara

 

Consulta el preu del Grau de Negoci Digital i Innovació en Turisme

MatrículaTaxes UB*Preu Preu Total **
875 €314,2 €7.296 €8.485,2 €

*Les taxes de la Universitat de Barcelona (UB) són un import que l’alumne d’un centre adscrit ha d'abonar en concepte de serveis. Aquest import està exempt de qualsevol tipus de descompte i es paga al mateix temps que la matrícula.

**Aquest és el preu per pagaments al comptat. Consulta els imports i les condicions per altres modalitats de pagament amb el nostre equip d’Orientació a Futurs Estudiants.

Coneix totes les nostres beques

CETT Fundació, amb el ferm convenciment que la formació i la transmissió de coneixement són fonamentals, amplia el programa d’ajudes que ja oferia anualment als estudiants.

A part, el CETT-UB també donarà l’opció de fer el pagament en 6, 10 o 12 mesos mitjançant finançament bancari, amb el qual s’aplicarà un descompte del 5 % de l’import de les quotes. Informa’t sobre les condicions especials.

Obté un títol oficial

Al acabar el Grau obtindràs la Titulació de:

TITULACIÓ CODI RUCT
Graduat o Graduada en Negoci Digital i Innovació en Turisme 2504177
 

El nostre equip d'orientació respon

Mariona Lunar

Orientació de Graus Universitaris i Cicles Formatius

Nil Obiols

Orientació de Graus Universitaris i Cicles Formatius

Ricard Mateu

Orientació de Graus Universitaris i Cicles Formatius

Descarrega PDF