Màrqueting Estratègic en Negocis Relacionats amb la Gastronomia

In
Durada: 2 setmanes (4 ECTS) (Winter School)
Hores: 55 hores
Data començament: 07/01/2019
Idiomes: Anglès

Assignatures

Tipus de Negocis Relacionats amb la Gastronomia

Màrqueting en Negocis Relacionats amb la Gastronomia

Gastronomia Mediterrània


TIPUS DE NEGOCIS RELACIONATS AMB LA GASTRONOMIA

Objectius:

  • Conèixer els models de negoci bàsics relacionats amb la gastronomia.
  • Identificar les tendències als nous models de negocis relacionats amb la gastronomia.
  • Comparar i analitzar els avantatges i desavantatges de cada model.

Continguts:

  • Models de negoci que coexisteixen en el sector: des del clàssic restaurant i empresa de càtering als moderns Snack bars.
  • Emprenedoria en càtering i negocis relacionats amb la gastronomia: exemples excepcionals de startups.

MÀRQUETING EN NEGOCIS RELACIONATS AMB LA GASTRONOMIA

Objectius:

  • Aprendre noves maneres d'utilitzar productes locals, beguda i menjar per al màrqueting de destí.
  • Conèixer l'essencial del brandig i el posicionament en els negocis relacionats amb la gastronomia.
  • Descobreix les possibilitats que obre l'ús d’Internet i el e-commerce.

Continguts:

  • Productes alimentaris pel màrqueting de destí.
  • Branding i Posicionament.
  • Estratègies de venda en el màrqueting gastronòmic
  • Gastronomia on-line: e-commerce i social networking.

GASTRONOMIA MEDITERRÀNIA

Objectius:

Adquirir una visió general de la gastronomia mediterrània: regions i períodes. Observar l'evolució i les tendències emergents en les tècniques de cuina i ús de productes. Identificar les característiques principals dels productes representatius.

Continguts:

  • Visió general de la cuina mediterrània regional.
  • Plats principals i formes de cuinar.
  • Vins i licors.
  • Noves tendències en l'apropament a la cuina tradicional.

* Exemples de Visites professionals:

  1. Caves FREIXENET
  2. Bodega AVGVSTVS FORUM
  3. Regió del Penedès

ASSIGNATURES