Màrqueting Estratègic en Negocis Relacionats amb la Gastronomia

In
Durada: 2 setmanes (4 ECTS) (Winter School)
Hores: 55 hores
Propera convocatòria: 13/01/2020
Idiomes: Anglès

Programa

Tipus de Curs: Hivern

Àrea d'Estudi

Gastronomia, Màrqueting

Any: 2020

Descripció

El programa dóna una perspectiva inusual de la indústria i la cuina de la gastronomia mediterrània i explora el seu potencial per desenvolupar un turisme regional, nacional i internacional així com els models de negoci més populars del sector. El programa es dirigeix a professors universitaris i de formació professional així com a estudiants interessats en el sector Food&Beverage.

Paraules Clau: dieta mediterrània, aliments, branding, màrqueting de destí, vi


Inici

Dilluns 13 de Gener 2020 (amb allotjament: arribada Diumenge 12 de Gener)

Finalització

Divendres 24 Gener (amb allotjament: sortida Dissabte 25 de Gener)

Data Límit d'Inscripció: 30 de Novembre 2019

Requisits

Estudiants Universitaris o Joves Professionals

Acreditació d'Idiomes: Nivell d'Anglès - Intermedi (B1-B2)

Crèdits

4 ECTS

Idioma: Anglès

Hores Lectives

55, inclou classes, sortides professionals.

Altres Sessions: Winter School 2021

Cursos Relacionats

Innovació i Disseny de Serveis i Negocis de Gastronomia i Restaurants

Noves Tendències en Gastronomia i Cuina

Observacions: Curs subject a canvis.