Fotografia de: Objectius i Competències | Mòdul Aplicació de Tècniques de Revenue Management
Universitat de Barcelona
Oferta acadèmica
Objectius i Competències

 Objectius

  • Dotar els alumnes dels coneixements necessaris per a la gestió de la rendibilitat d'un allotjament hoteler o turístic.

  • Integrar el funcionament de les eines necessàries per a l'optimització de les vendes en els establiments hotelers i turístics per a cada tipologia de client.

  • Establir les pautes de funcionament dels diferents instruments de gestió del Revenue Management en l'àmbit de l'hoteleria.

  • Descobrir la necessitat d'implementar les tècniques del Revenue Management de manera ajustada a les especificitats de cada establiment hoteler.

  • Capacitar professionalment a l'alumnat amb les eines de gestió d'oferta - demanda, upselling i cross-selling per a una bona gestió de les vendes dels establiments hotelers o turístics.

  • Oferir una formació de qualitat per a tots aquells professionals del sector que vulguin reciclar-se i/o adaptar-se als actuals models de gestió i rendibilitat hotelera.

 Competències

  • Identificar les principals eines d'administració i gestió de revenue en hotels.

  • Aplicar amb criteri els programes informàtics més adequats atenent a la tipologia d'hotel.

  • Seleccionar els canals de distribució en línia més idonis per a una correcta optimització dels ingressos de l'hotel.

  • Reconèixer la importància de la Reputació Online en els hotels.

  • Organitzar i desenvolupar les pautes clau per al bon funcionament del departament del revenue.