Objectius
- Dotar als alumnes dels coneixements necessaris per a la gestió de la rendibilitat d’un allotjament hoteler o turístic.
- Integrar el funcionament de les eines necessàries per a l’optimització de les vendes en els establiments hotelers i turístics per a cada tipologia de client.
- Establir les pautes de funcionament dels diferents instruments de gestió del Revenue Management en l’àmbit de l’hoteleria.
- Descobrir la necessitat d’implementar les tècniques del Revenue Management de manera ajustada a les especificitats de cada establiment hoteler.
- Capacitar professionalment a l’alumnat amb les eines de gestió d’oferta/demanda, upselling i crossselling per a una bona gestió de les vendes d’establiments hotelers o turístics.
- Oferir una formació de qualitat per a tots aquells professionals del sector que vulguin reciclar-se i/o adaptar-se als actuals models de gestió i rendibilitat hotelera.
Competències
- Orientar-se al client.
- Presa de decisions i resolució dels problemes, interpretant i evaluant amb esperít crítico els resultats obtinguts.
- Conèixer i utilitzar les tecnologies de la informació i els sistemes de gestió de la informació en turisme.
- Comercialitzar productes, serveis i projectes turístics