Fotografia de: Postgrau online de Wedding planner & Social Event Management | CETT-UB | Postgrau de Wedding & Social Event Management

Universitat de Barcelona
Oferta acadèmica >
Postgrau de Wedding & Social Event Management

Postgrau de Wedding & Social Event Management

Propera convocatòria: 26/09/2022
 

Amb el Postgrau Wedding & Social Events Management 100 % online, certificat per la Universitat de Barcelona, obtindràs un coneixement sòlid de la indústria bridal i els esdeveniments socials. Aprendràs des del disseny fins a la planificació, l’organització i l’execució de manera professional de tot tipus d’esdeveniments. A més, durant el curs t’ajudarem a crear la teva marca personal i a gestionar la teva empresa d’esdeveniments.

Així mateix, s’han actualitzat els continguts del postgrau per donar resposta als reptes del sector com a conseqüència de la COVID-19. Es preveu un creixement del sector causat per la necessitat de reprendre els esdeveniments que s’han cancel·lat o posposat i la figura del wedding planner & social events manager estarà molt sol·licitada. Es necessitaran professionals molt qualificats, capaços d’integrar valors com la creativitat, la professionalitat, la flexibilitat, la seguretat i l’eficiència econòmica.

Vols treballar en el sector dels esdeveniments socials? Converteix-te en un expert wedding planner i dissenya esdeveniments extraordinaris i memorables per a clients de tot el món.

PER QUÈ ESTUDIAR EL POSTGRAU DE WEDDING & SOCIAL EVENTS MANAGEMENT?

Aprendràs les tècniques i les funcions d’un organitzador d’esdeveniments per dissenyar, planificar, organitzar i executar qualsevol projecte de forma professional.

Podràs impulsar el teu projecte i convertir-te en un wedding & social events planner professional gràcies al nostre acompanyament i els coneixements adquirits.

T’ajudarem a crear la teva pròpia marca personal gràcies al nostre equip d’experts en emprenedoria i innovació.

T’obrirà les portes a un sector en creixement.

És fruit de l’aliança entre la universitat CETT-UB i Wedding Media International, grup de comunicació del sector bridal, com a partner empresarial especialista en el sector dels casaments.

Aprendràs directament de professionals de renom del sector com Vicky Luján, Carlos Furtado, Priscila Llorens, Mireia Tubau (Barcelona Turisme Weddings) o Rosa Oliva (WMI), entre d’altres, tots ells estretament vinculats amb el sector dels casaments. Aprendràs directament de professionals de renom del sector com Vicky Luján, Carlos Furtado, Priscila Llorens, Mireia Tubau (Barcelona Turisme Weddings) o Rosa Oliva (WMI), entre d’altres, tots ells estretament vinculats amb el sector dels casaments.

Aprofundiràs encara més en el món dels casaments amb la Setmana Experiencial a Barcelona assistint a visites, tallers, Masterclass i esdeveniments del sector nupcial com ara el Barcelona Wedding Summit

Wedding Media International, grup de comunicació especialitzat en el sector bridal, publicarà un reportatge del teu primer casament en una de les seves publicacions.

Un nou Turisme,

METODOLOGIA I AVALUACIÓ

En aquest curs de wedding planner aprendràs al teu ritme amb materials i activitats online especialment dissenyades per inspirar-te. També tindràs sessions online en directe amb wedding planners i altres professionals de la indústria dels esdeveniments. A més, opcionalment, podràs cursar una setmana presencial a Barcelona, on podràs assistir a diferents esdeveniments del sector com ara la Valmont Barcelona Bridal Fashion Week i la Barcelona Wedding Summit.

QUINS OBJECTIUS ACONSEGUIRÀS AMB EL POSTGRAU DE WEDDING & SOCIAL EVENTS MANAGEMENT?

Conèixer els diferents tipus de casaments i altres esdeveniments socials i les seves característiques específiques.

Aprendre a dissenyar una proposta d’esdeveniment única i exclusiva, a partir de l’anàlisi del client i de les seves necessitats.

Conèixer els fonaments per a la creació, la gestió i la comercialització d’un negoci o empresa de casaments i altres esdeveniments no corporatius.

Orientar en la creació de la pròpia marca personal com a wedding & social events planner, i convertir-la en una empresa d’èxit.

Identificar les últimes tendències i els serveis externs relacionats amb la gestió de casaments, el protocol i els esdeveniments socials que són clau per a una experiència memorable.

Aplicar els coneixements i les habilitats adquirides en el mòdul del "Taller de Somnis", el projecte d’aplicació i pràctica professional del postgrau.

Desenvolupar el teu propi estil i aplicar les últimes tendències en disseny, colors, moda, i altres disciplines creatives.

Identificar les últimes tendències i els serveis externs relacionats amb la gestió de casaments, el protocol i els esdeveniments socials que són clau per a una experiència memorable.

Other_

Fotografia de: Postgrau online de Wedding planner & Social Event Management | CETT-UB | Postgrau de Wedding & Social Event Management

Fòrum Gatronòmic

Fotografia de: Postgrau online de Wedding planner & Social Event Management | CETT-UB | Postgrau de Wedding & Social Event Management

Centre de recursos

Fotografia de: Postgrau online de Wedding planner & Social Event Management | CETT-UB | Postgrau de Wedding & Social Event Management

Recepció

Fotografia de: Postgrau online de Wedding planner & Social Event Management | CETT-UB | Postgrau de Wedding & Social Event Management

Aules 

Fotografia de: Postgrau online de Wedding planner & Social Event Management | CETT-UB | Postgrau de Wedding & Social Event Management

Aules

El Postgrau de Wedding Planner del CETT-UB es dirigeix a totes aquelles persones amb experiència o sense que desitgin professionalitzar-se en el món de l’event planning, especialment en casaments i diferents ritus nupcials.

Més específicament, el postgrau està dissenyat per adaptar-se a les necessitats dels següents col·lectius:

  • Professionals d’empreses hoteleres i turístiques que es dediquin al sector de l’organització de casaments i esdeveniments socials.
  • Tècnics/iques superiors en gestió d’esdeveniments que desitgin diversificar la seva projecció laboral actual i ampliar el seu rang d’activitats de negoci.
  • Experts/tes en gestió, organització i protocol d’esdeveniments socials. És necessari disposar d’una titulació universitària (llicenciatura, diplomatura o grau) per accedir a aquest postgrau.

No cal tenir una titulació universitària, llicenciatura, diplomatura o grau, per a accedir a aquesta formació. Veure l’apartat de títol per més informació.

Masters 2020

Fotografia de: Postgrau online de Wedding planner & Social Event Management | CETT-UB | Postgrau de Wedding & Social Event Management

Jardí

Fotografia de: Postgrau online de Wedding planner & Social Event Management | CETT-UB | Postgrau de Wedding & Social Event Management

Aules 

Fotografia de: Postgrau online de Wedding planner & Social Event Management | CETT-UB | Postgrau de Wedding & Social Event Management

Aules 

Fotografia de: Postgrau online de Wedding planner & Social Event Management | CETT-UB | Postgrau de Wedding & Social Event Management

Aules

Fotografia de: Postgrau online de Wedding planner & Social Event Management | CETT-UB | Postgrau de Wedding & Social Event Management

Passadís 

Quan acabis el Postgrau de Wedding Planner del CETT-UB estaràs format per desenvolupar qualsevol d’aquests rols de l’organització de casaments i esdeveniments socials:

  • Wedding planner (freelance o en una empresa de gestió d’esdeveniments)
  • Event planner
  • Event manager

Sortides professionals postgraus

Fotografia de: Postgrau online de Wedding planner & Social Event Management | CETT-UB | Postgrau de Wedding & Social Event Management

El CETT

Fotografia de: Postgrau online de Wedding planner & Social Event Management | CETT-UB | Postgrau de Wedding & Social Event Management

El CETT

Fotografia de: Postgrau online de Wedding planner & Social Event Management | CETT-UB | Postgrau de Wedding & Social Event Management

L'Hotel Alimara

Fotografia de: Postgrau online de Wedding planner & Social Event Management | CETT-UB | Postgrau de Wedding & Social Event Management

El CETT

Fotografia de: Postgrau online de Wedding planner & Social Event Management | CETT-UB | Postgrau de Wedding & Social Event Management

Centre de recursos

 

COM ÉS LA METODOLOGIA DEL POSTGRAU WEDDING & SOCIAL EVENTS MANAGEMENT ?

El Postgrau de Wedding Planner del CETT-UB es fa 100 % online a través del campus virtual del CETT-UB. Els continguts s’imparteixen d’una manera guiada, dinàmica i flexible perquè puguis decidir en qualsevol moment quan realitzar-los. Només hauràs de complir amb les dates d’entrega de les tasques puntuables.

La formació en línia et donarà una gran flexibilitat horària i et permetrà adaptar l'aprenentatge a les teves necessitats, respectant sempre el calendari de planificació del curs.

La plataforma en línia del curs permet utilitzar una gran varietat d’eines metodològiques diferents: píndoles audiovisuals, tests autoavaluatius, aplicacions de disseny col·laboratiu, webinars amb experts, etc. Així mateix, l’autoestudi o estudi individual constitueix una part important del curs.

El programa es completa amb el "Taller de Somnis", en el qual aplicaràs els coneixements adquirits dissenyant el teu propi esdeveniment social.

Visites a esdeveniments. Oferim, durant la setmana presencial opcional a Barcelona, l’oportunitat única d’assistir al Barcelona Wedding Summit en el marc de la Barcelona Bridal Fashion Week, a més d'altres visites del sector (decoració floral, tallers de dissenyadors com Rosa Clarà o Santa Eulalia, espais emblemàtics), i de participar en diferents masterclass amb experts, entre altres activitats.

AVALUACIÓ

L’avaluació és contínua. Al llarg del postgrau hauràs de fer diferents activitats, individuals o grupals, dirigides a l’aplicació de continguts i habilitats de cada mòdul. Cada activitat constitueix un percentatge sobre la nota final del mòdul.

Tindràs un pla de treball en el qual s’indiquen les activitats, els percentatges d’avaluació sobre el total i les dates d’entrega de les activitats corresponents. Per superar un mòdul, és obligatori fer les activitats que s’hi preveuen.

MÒDUL 1. FONAMENTS DEL CASAMENT I ELS ESDEVENIMENTS SOCIALS - 6 ECTS

  • Introducció a la professió de wedding & social events planner
  • La indústria dels casaments i els esdeveniments socials
  • Història dels casaments
  • Tipus de casaments
  • Altres esdeveniments socials
  • Glossari de conceptes bàsics

MÒDUL 2. DISSENY DEL CONCEPTE DE CASAMENTS I ESDEVENIMENTS SOCIALS - 5 ECTS

  • Gestió d’experiències. El client, al centre del procés de disseny
  • Gestió de clients en empreses de serveis
  • Disseny de la proposta d’esdeveniment. Conceptes i eines

MÒDUL 3. ESTRATÈGIES DE MÀRQUETING I BUSINESS MANAGEMENT - 6 ECTS

  • El business plan. Aspectes clau per a la creació i la gestió d’empreses
  • Branding & personal branding: creació d’una marca personal amb èxit
  • Segmentació, posicionament i cerca de vetes de mercat
  • Desenvolupament del pla de màrqueting d’una empresa d’esdeveniments

MÒDUL 4. WEDDING MANAGEMENT: LA GESTIÓ DEL CASAMENT I DE L’ESDEVENIMENT SOCIAL - 5 ECTS

  • Fases per a una bona planificació
  • Direcció i control de l’esdeveniment
  • COVID-19 i els esdeveniments. Gestió post-COVID-19
  • Les etapes de l’esdeveniment. Eines de control
  • Protocol de prioritats
  • Selecció i gestió de proveïdors
  • El dia D. El dia de l’esdeveniment
  • Consideracions legals prèvies a organitzar un esdeveniment social

MÒDUL 5. SERVEIS ESSENCIALS, ACTORS I SERVEIS EXTERNS - 5 ECTS

  • Serveis d’allotjament i de restauració
  • Serveis i mètodes de reproducció i projecció d’imatges, so i telecomunicacions
  • Mètodes i tecnologies de gestió i control d’accessos
  • Serveis i sistemes de muntatge d’estands i exposicions
  • Serveis d’animació cultural i producció d’espectacles
  • Transport d’accés a la seu de l’esdeveniment i transport intern col·lectiu
  • Serveis de disseny, edició i impressió de materials gràfics, audiovisuals i digitals
  • Altres serveis
  • Tècniques de negociació amb proveïdors

MÒDUL 6. TALLER DE SOMNIS: PROJECTE D’APLICACIÓ I PRÀCTICA PROFESSIONAL - 3 ECTS

  • Creació del catàleg de contactes/book
  • Projecte Taller de Somnis

Aclariments

  • En aquest mòdul tindràs l’oportunitat d’aplicar els coneixements i les habilitats adquirits en cadascun dels mòduls en la pròpia proposta d’esdeveniment social.
  • A cada mòdul es preveu una o dues activitats d’aprenentatge que formen part del Taller de Somnis. D’aquesta manera, l’execució del projecte és gradual i evolutiva.
  • En aquest últim mòdul serà necessari consolidar i donar coherència global al projecte (a part dels continguts propis del mòdul).
  • Tindràs un tutor que t’orientarà, et guiarà i t’ajudarà en el procés.

Diploma de postgrau CETT-UB de Wedding & Social Event Management* (30 crèdits)

(*) Per obtenir el títol de Diploma de postgrau en Wedding & Social Event Management de la Universitat de Barcelona, és requisit indispensable trobar-se en possessió del títol de graduat, llicenciat, diplomat, enginyer tècnic, arquitecte o arquitecte tècnic, o una titulació universitària equivalent.

Si no es posseeix cap d’aquests títols, un cop superat el curs, s’obtindrà la titulació del Diploma d’Extensió Universitària en Wedding & Social Event Management, també de la Universitat de Barcelona.

 

El CETT al teu servei

Com a alumne del CETT gaudeix de tots els avantatges que el centre posa a la teva disposició:

  • Accés al Centre de Recursos per a l’aprenentatge i la investigació:

    • La Universitat de Barcelona compta amb un ampli catàleg de bases de dades per consultar documents, reports i articles científics, entre d’altres.
    • Disposar dels recursos propis del CETT per a reforçar, completar i ampliar la formació. Tota la informació (tant física com digital) es troba disponible en els diferents espais dedicats a aquesta funció.
    • Accés gratuït a tota la llibreria digital de recursos de l'Organització Mundial del Turisme (OMT).
  • Com a centre adscrit a la Universitat de Barcelona, gaudim dels avantatges de formar part de la universitat més prestigiosa de l’Estat: Biblioteques UB · Servei d’Esports UB · Carnet Som UB

  • Descomptes a l’Escola d’Idiomes Moderns de la Universitat de Barcelona. A més, gràcies al carnet universitari de la Universitat de Barcelona gaudiràs de promocions en productes i serveis com òptiques, restaurants, tecnologia, farmàcies, allotjament, viatges i activitats d’oci, entre d’altres.

  • El CETT disposa de diferents serveis de restauració com el Fòrum o l'Aula Restaurant CETT. El Fòrum és un espai que afavoreix la creativitat i l'intercanvi cultural de l'alumnat. Disposa d'una variada oferta gastronòmica, saludable, de temporada, que s'adapta als diferents moments del dia. Així mateix, també es pot menjar a l'Aula Restaurant CETT, un restaurant de carta amb les mateixes característiques que un restaurant gastronòmic real.

  • Formar part de la comunitat CETT Alumni per estar en contacte amb l’àmplia xarxa d’exalumnes de la Universitat.

Masters 2020

Fotografia de: Postgrau online de Wedding planner & Social Event Management | CETT-UB | Postgrau de Wedding & Social Event Management

Jardí

Fotografia de: Postgrau online de Wedding planner & Social Event Management | CETT-UB | Postgrau de Wedding & Social Event Management

Aules 

Fotografia de: Postgrau online de Wedding planner & Social Event Management | CETT-UB | Postgrau de Wedding & Social Event Management

Aules 

Fotografia de: Postgrau online de Wedding planner & Social Event Management | CETT-UB | Postgrau de Wedding & Social Event Management

Aules

Fotografia de: Postgrau online de Wedding planner & Social Event Management | CETT-UB | Postgrau de Wedding & Social Event Management

Passadís 

Al CETT-UB disposes de tot un equip de professionals experts que vetllaran per la teva trajectòria professional des del moment en què formis part de la nostra comunitat.

Volem que estiguis informat i preparat per aconseguir els objectius professionals que t’hagis marcat. Amb aquesta motivació, trobaràs un equip de persones que t’acompanyaran durant el procés de manera personalitzada.

Gràcies a la col·laboració de les principals empreses del sector turístic podràs conèixer i posar en pràctica les eines més útils per accedir i desenvolupar-te en el mercat laboral.

El servei que posem a la teva disposició es basa en tres pilars fonamentals:

  • Orientació professional contínua centrada en tu, identificant els punts forts del teu perfil, analitzant la teva experiència i formació prèvia, i tenint en compte les teves principals motivacions de creixement.
  • Una estreta relació amb els principals actors del sector turístic, cultivada durant els més de 50 anys de presència en el mercat formant professionals amb unes competències i uns valors molt apreciats pel teixit empresarial.
  • Disseny i desenvolupament de tot un ventall d’activitats, espais de debat i eines que posem a la teva disposició i que et capaciten per afrontar qualsevol repte que et trobis durant tota la teva carrera professional.

D’aquesta manera, et convidem a participar en un procés dinàmic i adaptat a les teves expectatives que engloba les següents fases:

Definició de les teves fites professionals:

  • Anàlisi profunda del teu perfil d’entrada.
  • Establiment d’objectius realistes i seguiment del teu roadmap.
  • Orientació en el disseny i desenvolupament del teu Pla de Carrera personalitzat.

Disseny i elaboració de les eines principals de relació amb el mercat laboral

  • Revisió i correcció de currículums i cartes de presentació, adeqüant l’objectiu professional a les demandes del mercat.
  • Carta de recomanació. L’alumnat que us trobeu en un procés de selecció podreu comptar amb les referències del CETT-UB.
  • Accés als principals canals d’investigació i accés d’oportunitats de pràctiques i laborals
  • Gestió d’ofertes i autocandidatures. Et donem suport per fer més visible el teu perfil davant les empreses i headhunters, donant-te referències per a la teva candidatura.
  • Seguiment de candidatures. T’ajudem a saber en quin punt del procés de selecció es troba la teva candidatura.

Entrenament personalitzat

  • Orientació sobre la recerca d’oportunitats professionals.
  • Simulació d’entrevistes de treball i feedback sobre els aspectes que es poden millorar.
  • Entrevistes per competències i mentoring per a aquells perfils amb dificultats a l’hora de seguir el procés de recerca de feina i/o amb risc d’exclusió social.
  • Preparació de presentacions perquè coneguis de primera mà les necessitats de les empreses, perquè puguis analitzar les possibilitats de vinculació a curt i mitjà termini amb una organització, i intercanviar inquietuds amb professionals de referència.

Networking i dinamització d’activitats

  • Presentacions corporatives durant el teu període formatiu.
  • Classes magistrals orientades a conèixer sectors estratègics.
  • Dinàmiques i reptes corporatius incorporats a les teves sessions formatives.
  • Marketplaces i fires d’ocupació presencials i virtuals on més d’un centenar d’empreses participen anualment al Campus en la captació personalitzada de talent.

Job Center d’accés exclusiu

  • Gestió de més de 900 oportunitats de pràctiques anualment.
  • Gestió de més de 1.500 oportunitats laborals anualment.
  • Seguiment de les candidatures presentades.
  • Adaptació de models curriculars i cartes de presentació personalitzats.

Si vols més informació, visita l’espai de Career Services, contacta amb nosaltres a través del correu electrònic careerservices@cett.cat o també ens pots visitar a la primera planta del Campus.

Career Services

Career Services està format per un equip de professionals que orienta i ajuda l’alumnat al llarg dels seus estudis, i li facilita el contacte amb les millors empreses per tal d’afavorir-ne el desenvolupament professional i la futura inserció laboral.

PRÀCTIQUES

Durant el teu període formatiu al CETT-UB, gaudiràs de l’oportunitat de fer pràctiques en empreses i institucions de primer nivell, amb l’objectiu d’aplicar i complementar els coneixements adquirits a la formació acadèmica i, a la vegada, afavorir l’adquisició de competències que et preparin per a l’exercici d’activitats professionals.

Les pràctiques tenen dues modalitats:

  • Curriculars: vinculades a assignatures del programa que estàs cursant i que formen part del seu currículum acadèmic; per tant, obligatòries.
  • Extracurriculars: no incloses dins del pla d’estudis i que tenen un caràcter voluntari.

La realització de les pràctiques es desenvolupa mitjançant convenis de cooperació universitat-empresa i estan tutelades per professors experts en cadascuna de les matèries.

El CETT-UB et facilitarà la consecució d’aquelles oportunitats més adequades al teu perfil professional i a les teves motivacions, entre les més de 900 peticions per part d’empreses que rebem anualment. De la mateixa manera, t’ajudarem a contactar i t’acompanyarem en l’accés a les empreses i les institucions més atractives per als teus objectius professionals.

Com a característica diferencial al mercat, el CETT-UB consta d’un grup d’empreses pròpies dedicades a la formació i a l’oferta de serveis d’hoteleria i turisme de qualitat, perquè apliquis aquests coneixements pràctics sense sortir del Campus:

  • Hotel Alimara
  • Residència Universitària Àgora BCN
  • Aula Restaurant
  • Summum Restaurant & Bar

Si vols més informació, visita l’espai de Career Services , contacta amb nosaltres a través del correu electrònic careerservices@cett.cat o també ens pots visitar a la primera planta del Campus.

CETT Alumni va néixer com a Associació d’Antics Alumnes del CETT-UB l’1 de març de 1994, com una iniciativa per oferir un servei als antics alumnes, com un espai de referència personal i professional, i un punt de trobada per a experts del sector turístic, gastronòmic i hoteler, amb un vincle comú, el CETT-UB.

Como a associació d’antics alumnes del CETT-UB, té com a missió principal potenciar la relació entre aquests i, així, crear una xarxa de professionals. El nexe comú és ser antics alumnes de les diferents promocions i formacions del CETT-UB.

Els principals objectius de CETT Alumni són:

  • Promoure el permanent desenvolupament professional dels seus associats a tots els nivells i afavorir l’accés al món laboral, la promoció professional i la formació contínua. Fomentar la creació d’un marc idoni per a l’intercanvi dels coneixements i experiències entre els antics alumnes, oferint-los l’associació com a punt de trobada del món professional.
  • Facilitar el coneixement i el networking a través de jornades, ponències, sopars col·loqui i sessions d’experts. CETT Alumni vol ser un centre d’opinió i influència sobre l’entorn turístic.
  • Establir acords amb altres entitats, per afavorir sinergies que generin valor als antics alumnes associats.
 
Import Reserva PlaçaPreu*Preu Total**
1250€1338,75€2.588,75 €

*Pagament únic sense incloure reserva

** Taxes UB no incloses en el preu del curs: 397€ aproximadament.

Més informació econòmica

Bonificació

Bonificació

Bonificació

Titulació bonificable a través de FUNDAE

Finançament

Finançament

Encara tens dubtes?

CETT Fundació, amb el ferm convenciment que la formació i la transmissió de coneixement són fonamentals, amplia el programa d’ajudes que ja oferia anualment als estudiants i inclou noves beques per al curs 2021/2022, tenint en compte, a més, les dificultats que ha generat la COVID-19.

A part, el CETT-UB també donarà l’opció de fer el pagament en 6, 10 o 12 mesos mitjançant finançament bancari, amb el qual s’aplicarà un descompte del 5 % de l’import de les quotes. Informa’t sobre les condicions especials.

 

El nostre equip d'orientació respon

Fuensanta Ávila

Orientació de Formació Contínua, per a professionals i en línia

fuensanta.avila@cett.cat

Telf +34 667 869 652

Fotografia de: Postgrau online de Wedding planner & Social Event Management | CETT-UB | Postgrau de Wedding & Social Event Management Fotografia de: Postgrau online de Wedding planner & Social Event Management | CETT-UB | Postgrau de Wedding & Social Event Management

admissions masters