Fotografia de: Objectius i Competències | Sales Strategies Course (English Version)
Universitat de Barcelona
Oferta acadèmica
Objectius i Competències

Objectius i Competències

Objectius

  • Facilitar la comprensió de l'activitat de venda.

  • Aportar el coneixement necessari per satisfer les principals necessitats dels clients.

  • Adquirir els coneixements, habilitats i tècniques adequades per a planificar i gestionar una venda.

  • Transmetre els conceptes de gestió aplicats a productes i serveis turístics adreçats al client, especialment en l'àmbit d'establiments d'allotjament turístics.

  • Comprendre que la venda forma part d'un procés global de l'establiment d'allotjament turístic.

Competències

• Gestionar amb eficàcia el cicle de venda del producte.

• Millorar la capacitat de comunicació interpersonal i de negociació.

• Reconèixer la importància del procés de venda com a font d'ingressos addicionals pels establiments turístics.

• Utilitzar l'escolta activa per a detectar las necessitats dels clients i respondre a elles.

• Saber argumentar de forma adequada els beneficis d'un producte o servei turístic per animar a que el client compri.

  • Detectar i comunicar el valor d'un producte i servei.

• Conèixer els tipus d'objeccions potencials d'un client i tenir eines per respondre a elles.

• Utilitzar els processos adequats per a la fidelització dels clients.

• Gestionar el preu com a eina en el procés de negociació.

• Aplicar les tècniques adequades per reconduir la venda.

• Saber tancar amb èxit una venda en el moment adequat.