Fotografia de: Tècnic Superior en Gestió d'Allotjaments Turistics | Tècnic Superior en Gestió d'Allotjaments Turistics

Universitat de Barcelona
Oferta acadèmica >

Tècnic Superior en Gestió d'Allotjaments Turistics

Propera convocatòria: Setembre 2023
 

cett premi fpcatPrepara't per dirigir qualsevol tipus d'allotjament!

Amb el cicle de Tècnic Superior en Gestió d’Allotjaments Turístics del CETT podràs dirigir i gestionar qualsevol mena d’establiment d’allotjament, des d’hotels fins a càmpings, apartaments turístics, cases rurals, residències i resorts de vacances, entre d’altres.

Si vols ser un expert gestor d’allotjaments turístics o vols desenvolupar la teva pròpia empresa, aquesta és la teva formació! 

Amb el nostre pla d’estudis del grau Superior en Gestió d’allotjaments turístics i en només dos cursos:

  • Aprendràs a organitzar i gestionar les diferents àrees de qualsevol establiment d’allotjaments.
  • Coneixeràs les claus de la direcció i tots els aspectes operatius de la recepció i el servei d’atenció al client, la supervisió i l’organització del departament de pisos, la comercialització i la venda dels productes i serveis que ofereix un allotjament turístic.
  • Faràs 383 hores de pràctiques a les millors empreses (FCT). Podràs escollir entre les més de 900 empreses amb les quals el CETT té convenis de col·laboració.
  • Coneixeràs l’ús del programa de gestió hotelera Protel i l’organització d’esdeveniments dins de l’hotel.
  • Aprendràs les tècniques de gestió i promoció més actuals, innovadores i digitals per aportar solucions i propostes creatives.
  • Desenvoluparàs les competències més valorades al sector: comunicació i lideratge, les relacions públiques, protocol, gestió dels equips, noves eines del màrqueting turístic, gestió de conflictes, atenció als clients...
  • Et convertiràs en un professional altament sol·licitat i amb moltes possibilitats per desenvolupar una carrera d’èxit.

CICLES TURISME

Fotografia de: Tècnic Superior en Gestió d'Allotjaments Turistics | Tècnic Superior en Gestió d'Allotjaments Turistics

Edifici del CETT

Fotografia de: Tècnic Superior en Gestió d'Allotjaments Turistics | Tècnic Superior en Gestió d'Allotjaments Turistics

Espai Eidos

Fotografia de: Tècnic Superior en Gestió d'Allotjaments Turistics | Tècnic Superior en Gestió d'Allotjaments Turistics

Centre de recursos

Fotografia de: Tècnic Superior en Gestió d'Allotjaments Turistics | Tècnic Superior en Gestió d'Allotjaments Turistics

Aules

Fotografia de: Tècnic Superior en Gestió d'Allotjaments Turistics | Tècnic Superior en Gestió d'Allotjaments Turistics

Espai Career Services

Fotografia de: Tècnic Superior en Gestió d'Allotjaments Turistics | Tècnic Superior en Gestió d'Allotjaments Turistics

Passadís

Fotografia de: Tècnic Superior en Gestió d'Allotjaments Turistics | Tècnic Superior en Gestió d'Allotjaments Turistics

Aules

Fotografia de: Tècnic Superior en Gestió d'Allotjaments Turistics | Tècnic Superior en Gestió d'Allotjaments Turistics

Centre de recursos

Per què estudiar en el CETT?

UNA METODOLOGIA PRÒPIA I PRÀCTICA ÚNICA
  • Aprendràs amb una metodologia de formació tècnica aplicada, amb el desenvolupament de projectes i exercicis aplicats a casos reals. La consolidaràs a les aules, on es treballa com a referència amb models empresarials del sector i també de l’Hotel Alimara i la Residència Àgora BCN, que són les empreses pròpies del CETT.
  • Realitzaràs activitats formatives dins i fora del centre.
  • Participaràs activament en l’organització i el desenvolupament dels esdeveniments del CETT (l’Smart Tourism Congress, els Premis Alimara, les Jornades Emprenedoria, l’Observatori de Turisme, el CETT Talent, etc.).
  • Comptaràs amb un professorat amb una prestigiosa i sòlida trajectòria professional en l’àmbit de la gestió dels allotjaments turístics.
MOBILITAT INTERNACIONAL
  • Al CETT disposem de la carta Erasmus +, que et permetrà obtenir beques per participar en intercanvis amb altres centres o per fer estades professionals de pràctiques a l’estranger.
  • Tindràs també l’opció d’aconseguir beques internacionals per fer stages en empreses a través de la Fundació Barcelona FP.
CONTACTE DIRECTE AMB EL SECTOR
  • Faràs 383 hores de Formació en Centres de Treball (FCT), pràctiques professionals tutoritzades en entitats i empreses nacionals i internacionals de prestigi.
  • Disposaràs d’una gran oferta de contactes laborals amb el sector gràcies al departament de Career Services. T’hi facilitarem l’accés, i t’assessorarem amb les pràctiques especialitzades de FCT (Formació en Centres de Treball) i perquè puguis accedir a les ofertes de feina.
  • Podràs fer pràctiques a hotels i cadenes hoteleres de gran nivell.
UN PROGRAMA FORMATIU INNOVADOR I COMPLET
  • Gaudiràs d’un ampli programa d’activitats complementàries, com l’assistència a esdeveniments i fires professionals.
  • Estudiaràs mòduls i unitats formatives pròpies: Customer Services (atenció al client), assignatura íntegra en anglès, i Tecnologies de la Informació Aplicades al Turisme.
  • Et formaràs en Protel, el software de gestió hotelera utilitzat a l’Hotel Alimara.
  • Tindràs un suport tutorial individual per a la teva orientació acadèmica i professional.
CONTINUÏTAT D’ESTUDIS
  • Un cop acabat el cicle, podràs fer un altre cicle o bé un grau universitari:
    • El cicle de Tècnic Superior en Agències de Viatges i Gestió d’Esdeveniments, estudiant només un any més.
    • El Grau de Turisme del CETT-UB, on se’t reconeixerà més d’un 40 % dels crèdits!
TITULACIÓ OFICIAL
  • Obtindràs la titulació oficial de formació professional en grau Superior en Gestió d’Allotjaments Turístics en dos cursos, cosa que et facilitarà entrar ràpidament al mercat laboral.
A QUI VA DIRIGIT

Si vols fer la teva carrera professional al món de l’Hoteleria i els allotjaments turístics, escull aquesta formació. Aquest Cicle et donarà una visió completa que et permetrà aportar tota mena de solucions creatives i propostes de futur o, fins i tot, endegar un projecte propi.

El Cicle s’adreça a:

  • Joves que volen començar a treballar al sector dels allotjaments turístics i l’organització d’esdeveniments.
  • Joves que tenen facilitat pel tracte amb les persones i volen desenvolupar les seves habilitats comercials.
  • Joves amb ganes de treballar en equip i interès en els idiomes.
  • Joves amb curiositat als quals agrada viatjar, conèixer noves cultures i el tracte amb la gent.
premi fpcat

Què en pensen els estudiants dels nostres cicles?

Joan Carabies
El CETT em va ajudar a establir contacte amb empresaris del meu territori i així començar la meva carrera professional

Joan Carabies

Tècnic Superior en Agencies de Viatges i Gestio d'Esdeveniments
Cristina Florea
Els professors m'han donat suport durant tot el curs. La seva contribució educativa i el tracte amb ells ha estat una de les millors experiències.

Cristina Florea

Tècnic Superior en Gestió d'Allotjaments Turistics

DE QUÉ TREBALLARÉ?

Aquest cicle et forma perquè et puguis desenvolupar professionalment en l’àmbit turístic vinculat amb el món dels establiments d’allotjament, amb una visió completa sobre les noves tecnologies i els entorns digitals actuals.

Àmbits professionals

  • Hotels
  • Càmpings
  • Apartaments turístics
  • Allotjaments rurals
  • Altres establiments d’allotjament: residències sanitàries, hospitalàries, d’estudiants, etc.

SORTIDES PROFESSIONALS

Els principals càrrecs professionals dels nostres estudiants quan acaben el cicle són:

  • Sotsdirector d’allotjament d’establiments turístics
  • Cap de recepció i reserves
  • Responsable d’esdeveniments a l’hotel: meeting planner o event planner
  • Coordinador d’esdeveniments
  • Relacions públiques
  • Governant del servei de pisos
  • Expert en la gestió d’allotjaments rurals, residències, hospitals i similars
  • Expert en la gestió d’apartaments turístics
  • Cap de vendes, comercial en allotjaments turístics

Els nostres Alumni opinen

Natalia Mateu

Natalia Mateu

Project Management Office, The Sydney Opera House (Sydney)
Rubén Carmona

Rubén Carmona

Operations manager a Foc Group
Cristina Portas

Cristina Portas

Key account manager a Hoist Group France

COM ÉS MODEL PEDAGÒGIC DEL CICLE TÈCNIC SUPERIOR EN GESTIÓ D’ALLOTJAMENTS TURÍSTICS ?

T’oferim una formació integral, tant en l’aspecte personal com en el professional, que inclou els valors positius del sector, de l’exercici ètic de la professió i valors únics i propis del centre, com ara la sostenibilitat i l’excel·lència. Tenim un model pedagògic d’ensenyament i d’aprenentatge personalitzat basat en l’experiència pràctica en casos reals i centrat en:

Tu ets l’eix principal
Tindràs un coneixement i un contacte directe amb el sector
La personalització i l’orientació al desenvolupament del teu talent individual

Com a estudiant, ets l’eix central i les activitats formatives responen a les teves necessitats i interessos d’aprenentatge.

Apostem per l’aplicació pràctica dels coneixements tècnics perquè adquireixis una formació professional sòlida.

L’estructura del cicle es basa en el desenvolupament i l’adquisició de les teves competències personals i professionals. El treball en equip, l’autonomia, la iniciativa i l’adaptació al canvi són algunes de les competències que es valoren més en el sector.

L’Hotel Alimara, de 4 estrelles, i la Residència Universitària Àgora BCN són empreses pròpies d’aplicació obertes al públic i situades al mateix CETT. Són dos establiments de referència en l’entorn formatiu i una manera d’apropar-te la realitat del sector.

Perquè puguis descobrir el sector de primera mà, les programacions incorporen sessions i conferències per part de professionals amb reconegut prestigi en el món turístic, visites a empreses destacades i la participació en actes i fires referents.

La teva participació en l’organització d’alguns dels esdeveniments del CETT (els Premis Alimara, l’Smart Tourism Congress...), amb la presència d’empreses i professionals rellevants del sector, fa que hi estiguis en contacte directe.

Tenim en compte les teves expectatives, aspiracions, capacitats, interessos, potencialitats i necessitats, així com el teu talent.

T’oferim un tracte diferencial i personalitzat. La nostra tutorització individual té com a objectiu respondre a les teves necessitats.

Ens comprometem amb el teu desenvolupament personal i professional i t’acompanyem per potenciar el teu talent.

Tu ets l’eix principal

Com a estudiant, ets l’eix central i les activitats formatives responen a les teves necessitats i interessos d’aprenentatge.

Apostem per l’aplicació pràctica dels coneixements tècnics perquè adquireixis una formació professional sòlida.

L’estructura del cicle es basa en el desenvolupament i l’adquisició de les teves competències personals i professionals. El treball en equip, l’autonomia, la iniciativa i l’adaptació al canvi són algunes de les competències que es valoren més en el sector.

Tindràs un coneixement i un contacte directe amb el sector

L’Hotel Alimara, de 4 estrelles, i la Residència Universitària Àgora BCN són empreses pròpies d’aplicació obertes al públic i situades al mateix CETT. Són dos establiments de referència en l’entorn formatiu i una manera d’apropar-te la realitat del sector.

Perquè puguis descobrir el sector de primera mà, les programacions incorporen sessions i conferències per part de professionals amb reconegut prestigi en el món turístic, visites a empreses destacades i la participació en actes i fires referents.

La teva participació en l’organització d’alguns dels esdeveniments del CETT (els Premis Alimara, l’Smart Tourism Congress...), amb la presència d’empreses i professionals rellevants del sector, fa que hi estiguis en contacte directe.

La personalització i l’orientació al desenvolupament del teu talent individual

Tenim en compte les teves expectatives, aspiracions, capacitats, interessos, potencialitats i necessitats, així com el teu talent.

T’oferim un tracte diferencial i personalitzat. La nostra tutorització individual té com a objectiu respondre a les teves necessitats.

Ens comprometem amb el teu desenvolupament personal i professional i t’acompanyem per potenciar el teu talent.

QUINES SÓN LES ASSIGNATURES DEL CICLE DE TÈCNIC SUPERIOR EN GESTIÓ D’ALLOTJAMENTS TURÍSTICS?

1r curs. Descobreix el sector:

  • Descobriràs tots els elements per contextualitzar el sector turístic i t’iniciaràs en les assignatures tècniques.
  • Treballaràs les competències de l’ús de la llengua estrangera (anglès i francès).

2n curs. Profunditza en els coneixements:

  • Et focalitzaràs en la gestió empresarial i l’entorn digital per a la comercialització i la venda de serveis turístics.
  • Culminaràs el teu aprenentatge amb el Projecte Final de Cicle, que consisteix en el desenvolupament del Pla d’empresa d’un establiment d’allotjament turístic.

Distribució d'hores

 

QUINES SÓN LES ASSIGNATURES DEL CICLE DE TÈCNIC SUPERIOR EN GESTIÓ D’ALLOTJAMENTS TURÍSTICS?

Mòduls Hores
Estructura del mercat turistic 99
Recepció i reserves 132
Customer Services (UF pròpia en anglès) 33
Gestió del departament de pisos 99
Protocol i RRPP 99
Recursos humans en l'allotjament turístic 66
Anglès Tècnic 66
Francès 66
Formació i orientació laboral 66
Tecnologies de la informació (MP pròpia) 66
Mòduls Hores
Màrqueting Turístic 99
Direcció d'allotjaments turístics 165
Comercialització d'esdeveniments 66
Anglès Tècnic 66
Francès 66
Empresas i iniciativa emprendedora 66
PFC Projecte Final de cicle 297
FCT Formació en centres de treball 383

I la nostra formació pràctica?

FORMACIÓ PRÀCTICA EN EMPRESA

Durant els teus estudis del Cicle realitzaràs un període de 383 hores de pràctiques professionals en empreses i entitats del sector anomenat Formació en Centres de Treball (FCT). Gràcies a l’equip del departament de Career Services, podràs escollir entre les més de 900 empreses amb les quals el CETT té convenis de col·laboració.

  • La FCT et permetrà complementar i consolidar els teus coneixements, habilitats i competències tècniques en empreses reals del sector i en diferents tipologies d’empreses.
  • Amb la FCT començaràs la teva carrera professional dins d’un entorn laboral.

Coneix algunes de les nostres empreses

Tots A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
B
G
H
I
M
O

CICLES TURISME

Fotografia de: Tècnic Superior en Gestió d'Allotjaments Turistics | Tècnic Superior en Gestió d'Allotjaments Turistics

Edifici del CETT

Fotografia de: Tècnic Superior en Gestió d'Allotjaments Turistics | Tècnic Superior en Gestió d'Allotjaments Turistics

Espai Eidos

Fotografia de: Tècnic Superior en Gestió d'Allotjaments Turistics | Tècnic Superior en Gestió d'Allotjaments Turistics

Centre de recursos

Fotografia de: Tècnic Superior en Gestió d'Allotjaments Turistics | Tècnic Superior en Gestió d'Allotjaments Turistics

Aules

Fotografia de: Tècnic Superior en Gestió d'Allotjaments Turistics | Tècnic Superior en Gestió d'Allotjaments Turistics

Espai Career Services

Fotografia de: Tècnic Superior en Gestió d'Allotjaments Turistics | Tècnic Superior en Gestió d'Allotjaments Turistics

Passadís

Fotografia de: Tècnic Superior en Gestió d'Allotjaments Turistics | Tècnic Superior en Gestió d'Allotjaments Turistics

Aules

Fotografia de: Tècnic Superior en Gestió d'Allotjaments Turistics | Tècnic Superior en Gestió d'Allotjaments Turistics

Centre de recursos

PROJECTE FINAL DE CICLE

El mòdul de Projecte final de cicle és un treball final de cicle en què aplicaràs tots els coneixements i aprenentatges adquirits al llarg de la formació.

  • El desenvolupament del Projecte Final de Cicle (PFC) es caracteritza per ser pràctic, aplicat i enfocat segons els teus interessos pel que fa al futur professional.
  • El Projecte Final de Cicle (PFC) és un projecte de creació d’una empresa d’allotjament turístic (hotel, casa rural, càmping i resorts vacacionals, entre d’altres) en el qual desenvoluparàs: l’estructura i àrees de l’empresa, la seva oferta, el seu producte/servei més representatiu, la seva estratègia de comercialització i venda, i la manera com fer-la viable econòmicament.
  • Hauràs de tenir en compte totes les àrees del negoci: empresarial, econòmica, els aspectes vinculats amb el màrqueting i la comercialització, l’oferta de serveis i productes, la política de preus, etc., per fer un projecte que podria desenvolupar-se en la realitat.
  • Estaràs tutoritzat durant tot el procés de creació per orientar-te i assegurar un desenvolupament òptim.
  • El PFC es presenta davant un tribunal format per professorat.
  • Els projectes més interessants del PFC poden optar al Premi al Millor Projecte Final de Cicles Formatius de Grau Superior del CETT, de CETT Fundació, i obtenir una beca per seguir els estudis al CETT.

Podràs ampliar el teu aprenentatge participant en nombroses activitats formatives, com ara fires i congressos.

  • Premis Alimara CETT
  • Congrés Smart Tourism CETT
  • Trobada Gastronòmica CETT
  • Premis CETT Fundació Projectes Emprenedors en el Sector Turístic, Hoteler i Gastronòmic
  • Fira Mobile World Congress
  • Fira 4YFN
  • Fira Alimentaria
  • Fòrum Gastronòmic
  • ACAVE, Associació Corporativa d’Agències de Viatges Especialitzades
  • Oficina de Turisme de Catalunya, al Palau Robert
  • CCIB, Centre de Convencions Internacional de Barcelona
  • Visites a hotels de Barcelona i comarca: Condes Hotels, Hilton WorldWide,Hotel PalaceHotel Casa Fuster, Hotel Almanac i Hotel Alexandra, entre d’altres

ACTIVITATS TURISME

Fotografia de: Tècnic Superior en Gestió d'Allotjaments Turistics | Tècnic Superior en Gestió d'Allotjaments Turistics

CETT Talent

Fotografia de: Tècnic Superior en Gestió d'Allotjaments Turistics | Tècnic Superior en Gestió d'Allotjaments Turistics
Cross Cultural Management
Fotografia de: Tècnic Superior en Gestió d'Allotjaments Turistics | Tècnic Superior en Gestió d'Allotjaments Turistics

Fest alumnes

Fotografia de: Tècnic Superior en Gestió d'Allotjaments Turistics | Tècnic Superior en Gestió d'Allotjaments Turistics

Fòrum Gastronòmic BCN

Fotografia de: Tècnic Superior en Gestió d'Allotjaments Turistics | Tècnic Superior en Gestió d'Allotjaments Turistics

CETT Talent

Fotografia de: Tècnic Superior en Gestió d'Allotjaments Turistics | Tècnic Superior en Gestió d'Allotjaments Turistics

Trobada  Gastronòmica

Fotografia de: Tècnic Superior en Gestió d'Allotjaments Turistics | Tècnic Superior en Gestió d'Allotjaments Turistics

Premis CETT Alimara

Fotografia de: Tècnic Superior en Gestió d'Allotjaments Turistics | Tècnic Superior en Gestió d'Allotjaments Turistics
Premis CETT Alimara
Fotografia de: Tècnic Superior en Gestió d'Allotjaments Turistics | Tècnic Superior en Gestió d'Allotjaments Turistics

Can Magí

Fotografia de: Tècnic Superior en Gestió d'Allotjaments Turistics | Tècnic Superior en Gestió d'Allotjaments Turistics

Classe Ciència Turística

Fotografia de: Tècnic Superior en Gestió d'Allotjaments Turistics | Tècnic Superior en Gestió d'Allotjaments Turistics

Obervatori CETT

CONTINUÏTAT D’ESTUDIS

Un cop finalitzat el cicle de Grau Superior de Gestió d’Allotjaments Turístics, et podràs seguir formant al CETT amb qualsevol d’aquests programes:

CICLES

Tècnic Superior en Agències de Viatges i Gestió d’Esdeveniments

Només estudiant un any més. Cursant les assignatures específiques d’aquest cicle, podràs obtenir ambdues titulacions en només tres cursos!

¿Vols saber-ne més?

Tècnic Superior en Màrqueting i Publicitat, especialitat en el màrqueting turístic:

Aquest cicle et convertirà en un/a professional i et capacitarà en les tasques específiques de màrqueting i publicitat dins les empreses i organitzacions turístiques. Titulació oficial en tràmit.

¿Vols saber-ne més?

GRAUS

Grau de Turisme del CETT-UB

Estudiant aquesta formació se’t reconeixerà més d’un 40 % dels crèdits!

¿Vols saber-ne més?

POSTGRAUS

Postgrau de Wedding & Social Event Management

¿Vols saber-ne més?

Postgrau en Revenue Management i Màrqueting Digital

¿Vols saber-ne més?

Per més informació contacta amb l'equip d'orientació a l'estudiant.

FORMACIÓ INTERNACIONAL

La internacionalització promou el teu creixement personal en un ambient multicultural. Millora les teves competències professionals i t'ajudarà en la teva inserció al mercat laboral. Aprendràs llengües estrangeres, coneixeràs altres cultures i viuràs experiències úniques i enriquidores.

Amb aquest propòsit, al CETT promovem intercanvis educatius amb centres d’altres països, i estades de pràctiques professionals en empreses del sector a través de diferents programes:

ERASMUS +
Al CETT estem acreditats amb la Carta Erasmus d’Educació Superior (ECHE) 2021-2027. Això ens permet organitzar i gestionar amb la garantia de qualitat projectes propis de mobilitat internacional als països participants en el programa Erasmus + i als països associats fora de les fronteres europees.

Erasmus Plus és el programa integrat de la Unió Europea per a l’educació, la formació, la joventut i l’esport, que finança accions de mobilitat entre institucions i organitzacions europees. L’objectiu és que puguis formar-te, estudiar, adquirir experiència laboral i fer accions de voluntariat a l’estranger.

També formem part del consorci Erasmus gestionats per altres institucions, com Fundació Barcelona Formació Professional promoguda per l’Ajuntament de Barcelona, i la Xarxa FP, una associació de ciutats europees que desenvolupa projectes de mobilitat amb l’objectiu de millorar la qualitat de l’educació i la formació professional arreu d’Europa.

Pràctiques internacionals:

  • Podràs participar en les convocatòries de beques Erasmus per fer les pràctiques de Formació en Centres de Treball (FCT) en empreses d’altres països, o per fer un període de pràctiques com a estudiant graduat, un cop finalitzat el Cicle Formatiu. Molts dels nostres estudiants han fet les pràctiques internacionals en empreses hoteleres i de restauració de França, Itàlia, Portugal, Alemanya, Irlanda, Bèlgica, Finlàndia, Dinamarca o Malta.

Intercanvis educatius:

  • Al CETT mantenim convenis amb centres educatius i institucions de primer nivell per fomentar la teva formació i mobilitat internacional.

Projectes de col·laboració internacional:

  • En el marc del programa Erasmus +, també desenvolupem projectes col·laboratius i associacions estratègiques (KA2) amb escoles i institucions d’altres països europeus.
Cofinanciat Unió europea
 

EL CETT AL TEU SERVEI

Com a alumne del CETT gaudiràs de tots els avantatges que el centre posa a la teva disposició:

  • Accés al Centre de Recursos per a l’aprenentatge i la investigació:
    • Disposar del fons documental i bibliogràfic del CETT així com d’altres recursos per a reforçar, completar i ampliar la formació. Tota la informació (tant física com digital) es troba disponible en els diferents espais dedicats a aquesta funció.
    • Accés gratuït a tota la llibreria digital de recursos de l'Organització Mundial del Turisme (OMT).
  • Tindràs accés a les nostres instal·lacions dotades dels equipaments didàctics i tècnics més moderns.
  • El CETT disposa de diferents serveis de restauració com el Fòrum o l'Aula Restaurant CETT. El Fòrum és un espai que afavoreix la creativitat i l'intercanvi cultural de l'alumnat. Té una oferta gastronòmica variada, saludable, de temporada, que s'adapta als diferents moments del dia. Així mateix, també es pot menjar a l'Aula Restaurant CETT, un restaurant de carta amb les mateixes característiques que un restaurant gastronòmic real.
  • Formar part de la comunitat CETT Alumni per estar en contacte amb l’àmplia xarxa d’exalumnes del CETT.
  • Si vens de fora comptaràs amb l’Oficina de Relacions Internacionals que t’ajudaran amb els tràmits del teu dia a dia i els aspectes més logístics de la teva estada a Barcelona.
  • Durant i després dels estudis sempre tindràs el suport del departament de Career Services. T’ajudaran a fer les pràctiques en qualsevol de les empreses col·laboradores del CETT durant els teus estudis. A més a més un cop finalitzada la teva formació, et donaran un assessorament personalitzat perquè puguis entrar ràpidament al món labora i complir els objectius professionals que et proposis.

2020

Fotografia de: Tècnic Superior en Gestió d'Allotjaments Turistics | Tècnic Superior en Gestió d'Allotjaments Turistics

Residència Àgora BCN

Fotografia de: Tècnic Superior en Gestió d'Allotjaments Turistics | Tècnic Superior en Gestió d'Allotjaments Turistics
Residència Àgora BCN
Fotografia de: Tècnic Superior en Gestió d'Allotjaments Turistics | Tècnic Superior en Gestió d'Allotjaments Turistics
Residència Àgora BCN
Fotografia de: Tècnic Superior en Gestió d'Allotjaments Turistics | Tècnic Superior en Gestió d'Allotjaments Turistics
Residència Àgora BCN
Fotografia de: Tècnic Superior en Gestió d'Allotjaments Turistics | Tècnic Superior en Gestió d'Allotjaments Turistics
Residència Àgora BCN
  • Descompte en la Residència Universitària Internacional Àgora BCN. Som l'únic centre universitari de turisme que compta amb una residència d'estudiants perquè puguis allotjar-te aquí mentre estudies. Com a estudiant del CETT tindràs unes condicions exclusives. Pregunta'ns sense compromís.

INSTAL·LACIONS

El CETT disposa de diferents aules i equipaments perquè puguis desenvolupar totes les teves habilitats com a professional:

ELS ESPAIS D'APRENENTATGE

  • Comptem amb 30 aules teòriques, totes equipades amb sistemes de projecció i tot el necessari per a la realització de videoconferències en streaming, amb la possibilitat de connexió i participació sincrònica.
  • Al CETT disposem de 4 aules d’informàtica, amb una capacitat total per a 86 alumnes, que, a més de disposar dels corresponents ordinadors, compten amb equip de so i pantalla.

ESPAIS TÉCNICS

La formació pràctica és un dels valors diferencials del CETT. Tenim diferents aules, tallers d’aprenentatge pràctics i empreses d’aplicació pròpies.

  • Hotel Alimara i Residència Àgora BCN Són empreses pròpies d’aplicació que pertanyen al mateix CETT. Són models de referència en la formació i en el desenvolupament d’activitats pràctiques i casos que es desenvolupen durant la formació.
Instal·lacions CETT

FORMACIÓ INTERNACIONAL

La internacionalització promou el teu creixement personal en un ambient multicultural. Millora les teves competències professionals i t'ajudarà en la teva inserció al mercat laboral. Aprendràs llengües estrangeres, coneixeràs altres cultures i viuràs experiències úniques i enriquidores.

Amb aquest propòsit, al CETT promovem intercanvis educatius amb centres d’altres països, i estades de pràctiques professionals en empreses del sector a través de diferents programes:

ERASMUS +

Logo Unió Europea

Al CETT estem acreditats amb la Carta Erasmus d’Educació Superior (ECHE) 2021-2027. Això ens permet organitzar i gestionar amb la garantia de qualitat projectes propis de mobilitat internacional als països participants en el programa Erasmus + i als països associats fora de les fronteres europees.

Erasmus Plus és el programa integrat de la Unió Europea per a l’educació, la formació, la joventut i l’esport, que finança accions de mobilitat entre institucions i organitzacions europees. L’objectiu és que puguis formar-te, estudiar, adquirir experiència laboral i fer accions de voluntariat a l’estranger.

També formem part del consorci Erasmus gestionats per altres institucions, com Fundació Barcelona Formació Professional promoguda per l’Ajuntament de Barcelona, i la Xarxa FP, una associació de ciutats europees que desenvolupa projectes de mobilitat amb l’objectiu de millorar la qualitat de l’educació i la formació professional arreu d’Europa.

Pràctiques internacionals:

  • Podràs participar en les convocatòries de beques Erasmus per fer les pràctiques de Formació en Centres de Treball (FCT) en empreses d’altres països, o per fer un període de pràctiques com a estudiant graduat, un cop finalitzat el Cicle Formatiu. Molts dels nostres estudiants han fet les pràctiques internacionals en empreses hoteleres i de restauració de França, Itàlia, Portugal, Alemanya, Irlanda, Bèlgica, Finlàndia, Dinamarca o Malta.

Intercanvis educatius:

  • Al CETT mantenim convenis amb centres educatius i institucions de primer nivell per fomentar la teva formació i mobilitat internacional.

Projectes de col·laboració internacional:

  • En el marc del programa Erasmus +, també desenvolupem projectes col·laboratius i associacions estratègiques (KA2) amb escoles i institucions d’altres països europeus.

Al CETT disposes d’un departament amb un equip de professionals experts que vetllaran per la teva trajectòria professional des del moment en què formis part de la nostra comunitat.

Volem que estiguis informat i preparat per aconseguir els objectius professionals que t’hagis marcat. Amb aquesta motivació, trobaràs un equip de persones que t’acompanyaran durant el procés de manera personalitzada.

Gràcies a l'estreta col·laboració del CETT amb les empreses del sector podràs accedir més fàcilment al mercat laboral.

El servei que posem a la teva disposició es basa en tres pilars fonamentals:

  • Orientació professional contínua centrada en tu, identificant els punts forts del teu perfil, analitzant la teva experiència i formació prèvia, i tenint en compte les teves principals motivacions de creixement.
  • Una estreta relació amb les principals empreses del sector cultivada durant els més de 50 anys de presència en el mercat formant professionals amb unes competències i uns valors molt apreciats pel teixit empresarial.
  • Disseny i desenvolupament de tot un ventall d’activitats, espais de debat i eines que posem a la teva disposició i que et capaciten per afrontar qualsevol repte que et trobis durant tota la teva carrera professional.

D’aquesta manera, et convidem a participar en un procés dinàmic i adaptat a les teves expectatives que engloba les següents fases:

  • Definició de les teves fites professionals
  • Disseny i elaboració de les eines principals de relació amb el mercat laboral
  • Accés als principals canals d’investigació i l’accés a moltes oportunitats de pràctiques i laborals
  • Networking i dinamització d’activitats
  • Job Center d’accés exclusiu

Si vols més informació, visita l’espai de Career Services, contacta amb nosaltres a través del correu electrònic careerservices@cett.cat o també ens pots visitar a la primera planta del Campus.

Career Services

Career Services està format per un equip de professionals que orienta i ajuda l’alumnat al llarg dels seus estudis, i li facilita el contacte amb les millors empreses per tal d’afavorir-ne el desenvolupament professional i la futura inserció laboral.

CETT Alumni va néixer com a Associació d’Antics Alumnes del CETT l’1 de març de 1994, com una iniciativa per oferir un servei als antics alumnes, com un espai de referència personal i professional, i un punt de trobada per a experts del sector turístic, gastronòmic i hoteler, amb un vincle comú, el CETT.

Como a associació d’antics alumnes del CETT, té com a missió principal potenciar la relació entre aquests i, així, crear una xarxa de professionals. El nexe comú és ser antics alumnes de les diferents promocions i formacions del CETT.

Els principals objectius de CETT Alumni són:

  • Promoure el permanent desenvolupament professional dels seus associats a tots els nivells i afavorir l’accés al món laboral, la promoció professional i la formació contínua. Fomentar la creació d’un marc idoni per a l’intercanvi dels coneixements i experiències entre els antics alumnes, oferint-los l’associació com a punt de trobada del món professional.
  • Facilitar el coneixement i el networking a través de jornades, ponències, sopars col·loqui i sessions d’experts. CETT Alumni vol ser un centre d’opinió i influència sobre l’entorn turístic.
  • Establir acords amb altres entitats, per afavorir sinergies que generin valor als antics alumnes associats.
 

RESERVA DE PLAÇA

S’ha de formalitzar mitjançant la següent pàgina

Documentació necessària:

  • 1 fotocòpia del DNI vigent (alumnes estrangers: passaport)

ENTREVISTA PERSONAL

Després d’efectuar la reserva de plaça, Secretaria Acadèmica contactarà amb l’alumne per acordar dia i hora per realitzar on line, l’entrevista personal.

MATRÍCULA*

Data límit: fins a finals de juliol.

Secretaria Acadèmica es posarà en contacte amb l'alumne per acordar dia i hora per formalitzar la matrícula i presentar la documentació requerida.

*Els alumnes que hagin fet la reserva de plaça i no es matriculin dins d’aquest període perdran la plaça assignada i l’import abonat. FINALITZAT EL PERÍODE DE MATRÍCULA CONSULTEU AL CENTRE LA DISPONIBILITAT DE PLACES

CETT Fundació, amb el ferm convenciment que la formació i la transmissió de coneixement són fonamentals, amplia el programa d’ajudes que ja oferia anualment als estudiants i inclou noves beques per al curs 2021/2022, tenint en compte, a més, les dificultats que ha generat la COVID-19.

A part, el CETT-UB també donarà l’opció de fer el pagament en 6, 10 o 12 mesos mitjançant finançament bancari, amb el qual s’aplicarà un descompte del 5 % de l’import de les quotes. Informa’t sobre les condicions especials.

MatrículaPreuPreu Total *
850 €3.942 €4.792 €

*Aquest és el preu per pagaments al comptat. Consulta els imports i les condicions per altres modalitats de pagament amb el nostre equip d’Orientació a Futurs Estudiants.

Al acabar el Cicle obtindràs la Titulació de:

Tècnic Superior en Gestió d’Allotjaments Turístics.

  • Titulació oficial del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya.
 

El nostre equip d'orientació respon

Mariona Lunar

Orientació de Graus Universitaris i Cicles Formatius

Nil Obiols

Orientació de Graus Universitaris i Cicles Formatius

Descarrega PDF