Sala de premsa

Avui celebrem l'acte de Lliurament del XXX Premis Alimara

Avui celebrem l'acte de Lliurament del XXX Premis Alimara

Aquesta nit tindrà lloc la cerimònia de lliurament dels XXX Premis Alimara a les 20.00h del vespre a l'Hotel Alimara de Barcelona. L'acte serà conduit pel showman Jordi LP i presentarà els premis el periodista Josep Puigbó. En l'edició d'enguany se celebrarà el 30 aniversari d'aquests premis. 

A l'edició d'enguany de les 50 campanyes presentades per 45 entitats han resultat finalistes 24. 

El Jurat ha estat format per les següents personalitats:
Sr. Miquel Alsius, president del Grup CETT i, per ordre alfabètic, la Sra. Maria Abellanet, consellera delegada del Grup CETT;  Sra. Carme Ayala, directora del Programa Tira Millas de la Cadena Cope; Sr. Enric Domingo, director de Comunicatur.info; Sr. Joan Miquel Gomis, director del Programa de Turisme dels Estudis d'Economia i Empresa de la UOC; Sra. Montserrat Nadal, cap del Servei del Foment de l'Ús de la Llengua Catalana de la Generalitat de Catalunya; Sr. Joan Nogués, membre del comitè executiu del Gremi de la Indústria i de la Comunicació gràfica de Catalunya; Sr. Alfonso Pena, director de l'Associació Empresarial de Publicitat; Sra. Trini Rodríguez, cap de publicitat de  l'Agència Catalana de Turisme; Sr. Martí Sarrate, president de l'ACAVE; Sra. Marta Serra, directora  del Saló Internacional de Turisme de Catalunya (SITC); Sr. Damià Serrano, cap del Laboratori de turisme de la Diputació de Barcelona; i Sra. Anna Puig, professora de l'Escola Massana.

A continuació us detallem quines són les candidatures finalistes.


MATERIAL FINALISTA 2014


1) PREMI ALIMARA DESTINACIÓ 2014


1.1. Institucions turístiques d'àmbit estatal, autonòmic i regional: 

- Campanya  de promoció  de turisme intern ¿Y TÚ QUÉ PLANEAS?, presentada per la Comisión de Promoción del Perú para la Exportación y el Turismo (PROMPERÚ).

- Campanya  “COLOMBIA ÉS REALISMO MÁGICO en Fitur 2014” presentada per Sistole S.A.

- Campanya “LIVING CULTURE & WINE SENSATIONS” de la Fundación Siglo para el Turismo y las Artes de Castilla y León.

- Campanya “GUARDIANES DEL PARAÍSO” presentada per la Sociedad pública de gestión y promoción turística y cultural del Principado de Asturias, S.A.U.

- NOVA WEB TURÍSTICA DE DESTINACIÓ COSTA BRAVA – PIRINEU DE GIRONA, plataforma oficial de promoció i difusió de l’oferta turística: http://www.costabrava.org i www.pirineugirona.org, del Patronat de Turisme Costa Brava Girona.

- Campanya “LA HISTORIA DE LA TIERRA SERVIDA EN UN INSTANTE” de la Diputación provincial de Cáceres.

- Campanya “UNA HISTORIA DE LEYENDA, UN CAMINO POR DESCUBRIR”, presentada pel Consorcio Camino del Cid formado por 8 diputaciones (Burgos, Sòria, Guadalajara, Saragossa, Terol, Castelló, València i Alacant.

1.2 Institucions turístiques d'àmbit comarcal i local:

- Campanya  “ASSESSORS D’IL.LUSIONS ” de l’Ajuntament de Mataró.
- Guia i Campanya “SAVE THE DATES” de Turisme de Barcelona.
- Campanya “TORTOSA, CIUTAT DEL RENAIXEMENT” de l’Ajuntament de Tortosa.
- Vídeo promocional “PENEDÈS PURA EMOCIÓ” d’enoturismePenedès.
- Carpeta “60 Anys de Calella” presentada per Publintur i l’Ajuntament de Calella.
- Campanya “ADVENT IN ZAGREB” presentada pel Zagreb Tourist Board.


2) PREMI ALIMARA EMPRESA 2014


2.1. Grans empreses del sector turístic i hoteler:

- Campanya “WIDEN YOUR WORLD” de Turkish AirLines.
- Campanya “PROGRAMA UNLOCK ART DE LE MERIDEN AMB LA BODEGA JEAN LEON” presentada per Le Meridien Ra.
- Campanya “LE MÉRIDIEN BARCELONA PROMOTORA DE LA CULTURA DE LA CIUDAD” de Le Méridien Barcelona.

2.2. Pimes, Fundacions, Associacions, Organitzacions...

- Campanya  “ONLY IN BRU & BRU” de Bru & Bru Barcelona.
- Campanya “COM SER UNA STARTUP EN EL MÓN DEL TRAVEL ONLINE, INTRODUIR UN NOU MODEL DE NEGOCI I PORTAR-LO A LA INTERNACIONALITZACIÓ” en TV, programes TV i Ràdio de BY HOURS.COM.
- Campanya “ONLY YOU HOTEL & LOUNGE MADRID” presentada per e-Mascaró.
- Campanya “#NavaluengaRuralTrip” de Escapada Rural.com.
- Projecte del Museu del turisme, presentat per Publintur SA.
- Campanya “ITH GATEROOM” de Serrano Brothers Design Studio, S.L.
- Campanya “RESERVA TU VISITA” de The Movie.
- Campanya “AFTERWEEKIBIZA” de Made the Agency SCP.