Fotografia de: Narcís Coll i Ferrer, nou President de la FGE-CETT | CETT

Narcís Coll i Ferrer, nou President de la FGE-CETT

28.11.2014

Narcís Coll i Ferrer, nou President de la FGE-CETT

En el patronat de La Fundació Gaspar Espuña-CETT, celebrat dimecres 26 de novembre, en Narcís Coll i Ferrer va ser nomenat president de la Fundació Gaspar Espuña-CETT.

La presidència de la Fundació Gaspar Espuña-CETT havia quedat vacant degut al recent traspàs del Sr. Antoni Sansalvadó. El Sr. Alsius, President del Grup CETT, va proposar el Sr. Coll destacant el seu lligam amb el CETT des de l'inici, familiarment, així com el fet d'haver-hi treballat i de ser conseller de les diferents societats del grup, i patró. També va afegir que, actiu i jove, és una gran persona i és part dels valors d'aquesta casa. Tots els patrons van estar-hi d'acord.

Dins la trajectòria professional del Sr. Coll destaquem:

• Llicenciat en Dret per la Universidad de Navarra,  Diplomat en Turisme pel CETT, i Màster en Direcció d’Empreses per EADA.
  • Director gerent de l’Hotel Medes II (empresa familiar que el 2010 va celebrar 50 anys)
  • A nivell institucional és President de la Junta Rectora del Parc Natural del Montgrí, les Medes i El Baix Ter; Membre de la junta d’Estació Nàutica Estartit Illes Medes (de la que fou President durant 8 anys); Membre de la junta de l’”Asociación Española de Estaciones Náuticas” (de la que fou President durant 4 anys); Membre del Ple de la Cambra de Comerç de Girona; i Membre del Consell Assessor del Patronat de Turisme Costa Brava-Girona.

Per a La Fundació Gaspar Espuña-CETT és una bona notícia que el Sr. Coll hagi acceptat aquest repte amb la il·lusió i el rigor que el caracteritzen.

president fundació gaspar-espuña cett narcís coll turisme hoteleria gastronomia