Fotografia de: Finalistes dels XI Premis de Projectes Emprenedors en Turisme | CETT

Finalistes dels XI Premis de Projectes Emprenedors en Turisme

27.05.2015

Finalistes dels XI Premis de Projectes Emprenedors en Turisme

El dimarts 26 de maig es va reunir el Jurat del XIè Concurs de Projectes Emprenedors per escollir els projectes seleccionats com a finalistes.

Enguany, s’han presentat 33 idees emprenedores, de les quals 18 superaren la 1a fase de selecció d’idees. D’aquestes 18, s'han presentat 13 plans d’empresa que van ser valorats els dies 6 i 7 de maig, per dos Equips Tècnics Especialitzats formats pel Sr. Xavier Dumont, responsable del Centre per a Emprendre i Sr. Marcos Álvarez, tècnic en creació d’empreses de Barcelona Activa i els professors de l’EUHT CETT-UB: els Srs. Oscar Casanovas; Eugeni Osácar; Ramon Serrat; Andreu Vilaginés i les Sres. Esther Boix;  Emma Pla; Mònica Subirats; Dra. Anna Torres. Declararen  finalistes, els 6 projectes següents que, per tant, superaren la IIa Etapa del Concurs:

1. WAITLESS presentat per Adrián Barriuso; Javier Linares; Jordi Andreu i Roger Lascorz.

2. POBLAT MEDIEVAL EL PLAIÀ presentat per Mireia Arenós, Rossend Espinalt i Emmanuel Fernández.

3. BARCELONA ZERO LÍMITS SL. de Julián Montero  i Iris Bargalló Arraut.

4. STUDENT TOURISM CONGRESS presentat per Marc Perea, Artur Mas, Pol Pau Garrido i Salvadó Sarrió.

5. CHEAP FILMS de Xavier Socías i Sergi Piñol.

6. CENTRAL EIVISSENCA DE COMPRES presentat per Noé Juan Roig.

El proper 3 de juny tindrà lloc el lliurament dels Premis del XIè Concurs de Projectes Emprenedors coincidint amb l’acte de finalització d’estudis de programes de Màsters i Cursos d’Extensió Universitària, al Paranimf de la Universitat de Barcelona.

Els Premis de Projectes Emprenedors van ser creats per la Fundació Gaspar Espuña – CETT per estimular la iniciativa emprenedora. Compten amb el valuós patrocini de la Diputació de Barcelona  i de la Fundació Bancària “La Caixa” i  es convoquen anualment.

CETT Fundació Gaspar Espuña-CETT projectes emprenedors concurs emprenedors