Fotografia de: Fundació Gaspar Espuña-CETT premia els Treballs de Recerca en turisme d'alumnes de batxillerat de Lleida i El Vendrell | CETT

14.07.2015

El dimarts 7 de juliol es van realitzar les presentacions, als membres del Jurat, dels 7 treballs finalistes dels IX PREMIS DE TREBALLS DE RECERCA DE BATXILLERAT creats per la Fundació Gaspar Espuña-CETT per incentivar els alumnes de Batxillerat de Catalunya a desenvolupar els seus treballs de recerca en el camp del turisme i l’hoteleria i l’elecció dels guanyadors.

Després de les diferents presentacions que van ser objecte de felicitació, el jurat va decidir per unanimitat:

• El primer Premi, el treball de recerca en turisme de Batxillerat:EL PIRINEU MÀGIC: TRES RUTES LITERÀRIES DE LA MÀ DE PEP COLL de Laia Guardiola Navés de l’Institut Samuel Gili Gayà de Lleida.
  • El segon Premi, el  treball: EL MOVIMENT “ERES VÁLIDO” de Christian Gónzález Ruz de l’IES Baix Penedès de El Vendrell.
  • El tercer Premi, el treball de recerca: DELS PALADARS D’AHIR ALS SABORS D’AVUI de Magalí Ortíz Martín del Col.legi Arabell de Lleida.

El Jurat d’aquesta convocatòria està format pel Sr. Narcís Coll, president de la Fundació Gaspar Espuña–CETT i per ordre alfabètic: Dra. Maria Abellanet; directora general del Grup CETT i membre del Patronat de la Fundació Gaspar Espuña – CETT; Sr. Miquel Alabern, director d’Operacions de l’Agència Catalana de Turisme; Sr. Manel Bassols, director de la Fundació Gaspar Espuña-CETT; Sr. Ôscar Castell, professor-tutor del 1r Premi 2013/14 de l’INS. Deltebre; Sr. Ignasi de Delàs, Subdirector general de Turisme de Barcelona; Sra. Rosa Ma Pros, assessora tècnica docent de la Direcció general  d’ESO i Batxillerat del Departament d‘Ensenyament; Sra. Vanesa Salvador, responsable de màrqueting de l’Agència Catalana de Joventut; Sr. Ramon Serrat, professor de l’EUHT CETT-UB i membre de l’ETE del CETT.

L’acte oficial dels Lliurament de Diplomes als finalistes i dels Premis als guardonats tindrà lloc en el decurs de la tardor 2015, coincidint amb l’Acte inaugural del Curs acadèmic 2015/16.

Premis Treball de Recerca turisme hoteleria batxillerat Fundació Gaspar Espuña-CETT