Fotografia de: Mònica Armstrong i Ana Molina guanyadores del premi Ramon Arcarons al millor projecte de final de Grau de Turisme del CETT 2014/15 | CETT

17.09.2015

Durant els dies 10 i 15  de setembre, es va reunir el Jurat dels Premis als Millors Projectes de Final de Carrera de Grau de Turisme de l’EUHT CETT-UB. Durant les reunions, els membres del Jurat van reconèixer l’excel.lència i l’alt nivell dels diversos treballs realitzats pels estudiants d’aquesta convocatòria. Malgrat l’abstenció d’un dels membres del Jurat, en ser tutor d’un dels treballs, després de deliberació, acordaren per unanimitat que el projecte mereixedor del Premi és:

• VALORACIÓN DE LA RESPONSABILIDAD SOCIAL EMPRESARIAL (RSE) POR PARTE DE LOS USUARIOS Y TRABAJADORES DE UN GRUPO HOTELERO, de Mònica Armstrong i Ana Molina. Tutor José Antonio Pérez-Aranda

Els altres treballs excel.lents presentats han estat:

• INTELIGENCIA TURÍSTICA. EL USO DEL BIG DATA PARA DESTINACIONES TURÍSTICAS de Maria Jiménez Flores; Cristina Duran Alfonso i Ana Quesada de la Rosa que optava al premi. Tutor: Damià Serrano Miracle.
  • ESTUDIO DE LA PRESENCIA ON LINE Y MOBILE DEL TURISMO “WELLNESS” de Maria Pau Enrique Comas; Eva Ma Molino Vega; Patrícia Navajas Palas i Carla Ruiz Castellví que va defensar el projecte. Tutor: Enric López Carillo.
  • PLAN SOCIAL MEDIA ANDILANA de Blanca Carandini Ibarra Tutora: Anna Alfonso i París. Tutor d’Empresa: Raúl Ortega del Grupo Andilana.

• ANÁLISIS DE LA COMPETITIVIDAD DE LOS DESTINOS URBANOS ESPAÑOLES d'Anna Anés Jiménez; Paula Comes Gómez; Gemma Descamps Oliver que van l’estudi i Maria José Vilafranca Garreta. Tutora: Isabel Crespo Antón.

El jurat ha estat format per Sr. José Antonio Pérez-Aranda, director de l’EUHT CETT-UB;  Sra. Maria Soy, coordinadora de l’EUHT CETT-UB;  Sr. Manel Bassols, director de la Fundació; Sr. Òscar Casanovas, coordinador de PFG i Sra. Monique Rous de Madinhac, membre del Patronat de la Fundació, actuant de secretària.

El Premi de la present convocatòria consisteix en una beca del 70% de l’import d’un Màster, llevat de les taxes acadèmiques, impartit al CETT, a l’any acadèmic següent, fins a un màxim de dos coautors amb la possibilitat de gaudir del 50% de l’import de l’estada al Col.legi major Àgora Bcn durant el primer curs.

El proper dia 29 d’octubre, en el marc de l’Acte d’Inauguració del Curs Acadèmic 2015/2016, la Fundació Gaspar Espuña-CETT lliurarà els Premis als guardonats així com als joves estudiants dels Premis al millor treball de recerca en Turisme i Hoteleria de Batxillerat de Catalunya.

RSC Mónica Armstroing Ana Molina Ramon Arcarons premi fundació gaspar espuña-CETT grau de turisme projecte final de grau