Deixa’m tastar parla amb en César Cànovas sobre el neuromàrqueting

Deixa’m tastar parla amb en César Cànovas sobre el neuromàrqueting

Deixa’m tastar, l’ espai de gastronomía radiofònic  de la mà d’en Marc Orozco i la Xènia Roset, ha entrevistat a César Cànovas per parlar del neuromàrqueting.

Es tracta d’una modalitat de la neurociència aplicada al màrqueting i en aquest cas concret, a la gastronomía.

A l’entrevista podem comprovar com hi ha diferents tècniques psicològiques i sociològiques que intervenen en les vendes d’un restaurant.

Així, una descripció més acurada dels plats, farà que estiguem més predisposats a pagar més per ells, ja que pensarem que es tracta d’alguna cosa especial. El fet de donar-los un nom propi o destacar-ne el lloc de procedencia; també incrementa el seu preu, tindrem la sensació que és més autèntic, i d’una qualitat superior.

D’altra banda, no només hi ha “trucs” dins la carta, el mateix establiment pot tenir molt a veure. Si la música és ràpida, mengem més ràpid i més, si la música és en clau de jazz assaborim més i pensem que allò que estem degustant és de més qualitat.

Descobreix més tècniques i profunditza en aquestes en el tall de ràdio que trobaràs aquí (A partir del minut 3).

Categories

neurociència màrqueting neuromàrqueting gastronomia restaurant César Cànovas CETT